Februari mamma,s 2008 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door joma, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Zielig hoor! Rosalie had laatst zo'n hele grote pepermolen op dr teentje laten vallen. Ook bloeden, maar de nagel er gelukkig niet af. Alleen een gekneusde teen en een zwarte nagel.

Fijn dat ze er zelf niet zo veel last van lijkt te hebben! Als ik me teen hard stoot ofzo dan vloek ik de hele boel bij elkaar hierzo...

2. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    The sequel....ha ha ha. Kunnen we die naam niet nemen, i.p.v. "deel 2"?
    Me loves Vingino ook heul erg! Heb net een blouse besteld, heerlijk die kortingen. Tess zit al in maat 4 (!!!!) van Vingino, dat lijkt echt heel wat, maar het valt gewoon klein.

Joma, mooi die kleur, heb ook wel zin om de boel weer eens te verven, lekker fris en nieuw.

Wen, hoe is het met het teentje van Fenne?

Maja, helemaal niet schandalig. Ik gebruik de tv ook weleens uit egoisme....even geen gekwebbel aan de kop.
    Dus OF heel normaal OF wij zijn allebei aso.

Ja, schoenen/laarsjes zijn van de dolcis. Had laatst hele leuke laten zien die ik nieuw gekocht had, maar Tess wil alleen deze aan. Moet ook zeggen dat de pasvorm perfect is, dus snap haar wel. Wel jammer van die onwijs leuke nieuwe schoentjes. Doe ik wel aan als we weg gaan, dan heeft ze toch geen keuze meer en denkt ze er hopelijk niet aan.

Ariel, wat een leuke foto's op jouw hyves en dat filmpje in bad!!!!Wat onwijs schattig, de twee dametjes hadden grote lol.

Daisy, oh geweldig, toch altijd weer een geruststelling om te weten.

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Wen fijn dat ze er niet te veel last van heeft scheelt weer

suus leuke schoentjes ook

oh moet ook zo nog ff bij ariel op haar hyves kijken

nou heb net gestreken en gedouched, zo nog ff vaatwasser leeg en dweilen en is het grootste gedaan

nog paar daagjes tot gwen haar verjaardag leuk leuk

4. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
  5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik schrik er ook gewoon van. Een nieuw topic, ok, maar de oude verwijderen? Raak er gewoon opgefockt van.

Dusssss....

We zijn hier. En pagina 3 alweer! :D

Tessa ligt in bed. Ik hoor haar alleen maar hoesten en pruttelen. Ze heeft de hele apotheek bij zich in bed behalve een zetpil. Daar had ze nog een trauma van van vanmiddag. Zelfs tempen mocht niet. Ik hoop op een rustige avond. Peter is weg. Naar FC. Die is pas om 1u of zo thuis. Hij is vanmorgen vroeg al vertrokken om in het noorden te gaan werken. Vanmiddag had hij daar ook nog een zakelijke afspraak. Kwam dus mooi uit zo.

Suus, leuke broek van Tess. En erg leuke foto's. Verstoppertje spelen is 1 van de leukste dingen die ik met Tessa doe. Ik lig echt helemaal in de deuk om dat kind. Haha... Ze is dan gewoon zooooo grappig. Zeker als ik moet tellen en zij moet verstoppen. Tessa denkt nog steeds dat als ik haar gezicht niet zie, dat ik haar dan helemaal niet zie. Nu ik dit typ moet ik weer lachen. Ze gaat op de gekste plaatsen staan. :D

Joma, leuk je kamer. Mooie kleur ook.

Euh... Heb ik nog meer gelezen? Vast wel, maar ben nog een beetje van slag van het nieuws.

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hadden jullie mijn vraag nog gelezen? Of jullie kindje het ook zo erg vinden om een zetpil te krijgen. Tessa gaat echt krijsen (doet ze echt nooit) en roept hard auw!

Wen, gelukkig dat Fenne er geen last van heeft zeg. Dus niet gebroken iig. Anders zou ze er niet op lopen.

7. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Oh Boney, verstoppertje is TE cool. Vooral dat midden in de kamer staan, handen voor de ogen en roepen "kom maaaaa".
    En dan loop ik haar dus te zoeken en te roepen en dan zegt ze "mama, kan nie zien....hier mama....hier is Tess....goed zo mama". Ha ha ha ha.....En dan dat giecheltje en dat ondeugende koppie als ik haar gevonden heb....zoals op de foto.
    En 's avonds gaan Tess en ik ons samen verstoppen voor papa en dan zit Tess met mij achter de bank en dan wordt ze helemaal wild van opwinding. Hele tijd van die grote spannende ogen en zenuwachtig giechelen en zowat IN mij kruipen.....loving it!
    Nee, Tess is ook geen fan van de zetpil. Op zich is die zetpil niet zo'n probleem, heb namelijk een foefje om hem "ongemerkt" erin te drukken. Maar ik mag dan niet meer tempen, dat laat ze dan niet meer toe, want ze is niet gek. En de thermometer moet natuurlijk een tijdje erin zitten....het gaat redelijk als we echt alle registers lostrekken om haar af te leiden.....

Oja, wie vroeg nou laatst iets over "eng/bang".
    Tess heeft dat namelijk weleens, maar alleen als het donker is. Dan loopt ze naar haar drinkbeker en rent ineens in paniek naar mij.....ze trilt dan en is echt bang. Ze roept dan ook "eng eng eng". Bij mij op schoot zegt ze dan "Tess nie bang zijn, is nie eng". HELD.

8. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoihoi

Wat is dit nu weer, deel 2:( Nou ja, dan kletsen we hier gewoon verder!

Heb snel even gescrolled en zeg foto's van een prachtige meid Tess, koelkast met inhoud van Supermummy, waterrat Ilse en een op haar zus lijkende Esmee! Oh ja en de mooie muur van Joma.

Verder iedereen een knuf.

Gisteren drukke dag gehad, maar Kas heeft het geweldig gehad!
    En vanmiddag naar de opnames van that's the question geweest. Heel leuk om mee te maken. Daarna even langs de mac, dus geen lijndagje hier;) Nu met een kopje thee op de bank. Zit nu naar de octomom te kijken. Pfff, moet er niet aan denken om in haar schoenen te staan:$

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    En de topics worden elke 1000 berichten gesloten. Dat is dus maar 100 pagina's. Lekker onhandig zeg. Dan hebben we binnen notime februari 2008 mama's deel 87...

10. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zetpil: Sofie heeft er nog niet veel gehad, maar vindt het ook geen pretje (wie wel;)) Ze huilt dan 1 sec en dan is het leed alweer geleden.

11. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Echt waar? Lekker handig;)

12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Haha Tessa roept dan heel hard "bèèèèeèjuuuuuuh". En dan heeft ze me gevonden en dan zegt ze met een grote glimlach "daaaaaaaaah bej juh".
    Wij kruipen 's avonds boven onder het dekbed op ons bed als we papa de trap op horen komen. Ze gaat dan ook fluisteren en giegelen :D Echt geweldig!

Leuk meiske zo'n opname. Lijkt me wel apart op mee te maken. Wanneer wordt het uit gezonden?

Tessa was alweer wakker. En ze voelt best warm. Straks toch maar een zetpil er in als ze weer wakker word. Dan maar even huilen.
    En suus, wat is jou truc?

13. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Da's echt geen oplossing, want dan wordt het echt onoverzichterlijk!!!!!!!!

Meiske, van harte nog met Kas. Heb je nog wat leuke fotootjes van de verjaardag?

14. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Boney, in maart wordt het uitgezonden.

Verstoppertje spelen doe ik eigenlijk nooit met Sofie:) Morgen maar eens doen. Wordt vast een succes:)

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ow ja, daisy zag ik langs komen met een goede echo! Wat fijn voor jullie! En het geslacht?

16. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Op verzoek van Suus:

17. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    kaarsjes uitblazen

18. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ha ha ha, dit gaat heel raar staan in een verhaal, mja.....
    Ik smeer zgn. de billen in met sudocreme....vindt ze nml. niet erg. De zetpil ligt dan binnen handbereik en met een laag vaseline eraan.
    Dan zeg ik "he, kan er niet bij, even beentjes in de lucht". Dan kan ik de beentjes dus al naar haar borst drukken, zodat ik het poepgaatje/anus/poepertje/holletje goed kan zien (mis prikken zou helemaal drama zijn). Dan smeer ik dus met 1 hand en met die andere hand pak ik snel de zetpil en druk 'm erin. Dan kijkt ze me even heel verbaasd en boos aan. Ik zeg dan vlug "geen scheetje laten he?" En dan moet ze lachen en klaar.
    Oeh, dit is echt een raar verhaal om terug te lezen.....nouja, wordt toch na 1000 pagina's verwijderd ;)

19. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Op de verjaardagsstoel op school

20. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Oh wauw, wat een knappe vent zeg!
    Wat een leuke ketting heeft hij om. Volgens mij is hij heel verlegen, of lijkt dat zo?

Deel Deze Pagina