Februari mamma,s 2008 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door joma, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    DWAAS.. Kanjersmakkerd terug......heb zin in 28 feb..!!!.

2. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    en nu ga ik voederen...(zoals de kids dat zo leuk zeggen).. kan ed weer op de laptop.. ;)

3. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Haha

Ik kom dan met Luuk (afhankelijk van zijn gezondheid). Is hij ziek dan kan ik niet komen. Hij hoest nu weer flink maar dat moet dan wel over zijn.

Ik baal daar best van want hij is weer naar het kdv geweest en het is weer raak. Er liepen ook veel kinderen met enorme snottebellen.

Ik heb trouwens voor op het kdv zakjes gemaakt. Van die Disney uitdeelzakjes. Ik wilde niet op snoep trakteren maar heel wat anders. Ik ben dus naar de Action gegaan en heb 10 flesjes Disney badschuim en wegwerp fototoestelletjes gehad. Lijkt me leuk als de kindjes dan een foto maken van zichzelf en die aan Luuk geven. Ik doe er nog een zakje knijpfruit bij. Is dat raar om dit soort dingen te geven?

4. 40plusmama

Ooh wij komen zondag waarschijnlijk ook!

Ariel trouwen? Ooh ik heb dus een hoop gemist blijkbaar.

Ja Ichy, hij is gelijk met mij geknipt door Joma. Leuke coupe weer he?

5. 40plusmama

Volgens mij zijn er nogal wat meetings binnenkort? De 28ste?

6. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Dwaas, dappere keus om te gaan stoppen met voetballen. Je bent jezelf onder ogen gekomen, zag en overwon..
    Wat super dat Elise alles eet.. hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Dat willen we hier natuurlijk weten!

Leuke foto's van Luuk zijn verjaardagsfeestje! Is hij blij met zijn nieuwe speelgoed? Ik heb net gister bedacht dat ik waarschijnlijk die jip en janneke taart voor Elena ging kopen, zie ik m hier op de foto. Dan natuurlijk de vraag: is ie lekker?

Ariel, ja trouwen heb je al eerder genoemt. Heb je al een jurk? Of ga je niet in een jurk? Vertel, vertel!

Ichtus.. ik ben jaloers op je lange nachten.

Sizzel, leuk setje!

Vivi, we zitten op camping natuurplezier. Een kleine familie camping. Meer dan een speeltuintje en een paar diertjes hebben onze kids nog niet nodig. Er is ook een zwembad(je). En we kunnen naar het centrum van het durpie fietsen of een mooi rondje maken in de omgeving. Kweet t, het is ENORM burgelijk. We nemen nog net geen hond mee. Maar toch hebben we gemerkt vorig jaar dat dit een prima vakantie is voor ons. Met die ukkies kom je toch niet ver. En ik kan es winkelen in Roermond, Venlo of ff spieken in Duitsland. Helemaal prima. Daarnaast hebben we in verhouding tot die grote campings verrekte veel ruimte voor weinig geld. Wat wil een mens nog meer?

Nou, Elena knapt steeds n stukje op. Vanmorgen heeft ze zowaar de hele ochtend gezeten ipv gelegen. Soms is ze even zichzelf. Verder nog een behoorlijke dramaqueen. Nee, mama, niet doen! Ik mag niks van Elena. Niet zingen, niet dansen, geen boekje voorlezen, geen eten pakken, geen drinken, etc., etc.

Suzanneke vindt ik nu echt zielig. Ze is te moe om te drinken, valt de hele tijd in slaap aan de borst. Als ze wakker is hoest ze. En dat klinkt niet lekker. Verder is ze erg pips. Ze heeft geen koorts denk ik, maar ik ga haar toch tempen voor de zekerheid.

Voor morgen toch maar de visite afbellen denk ik. Ik zie mn baas hier al zitten terwijl ik in de rondte wordt gecommandeert door Elena.. nee.. niet zo'n fijn idee als je zelf in gezinnen werkt! Ook al zal ze het best begrijpen hoor. T lijkt me voor de kleintjes ook even te druk.

Vandaag hier maar weer een indoor-dagje, evenals waarschijnlijk komende dagen. Jakkie.

7. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Natuurlijk is dat niet raar om te geven Dees, leuk juist.

Nou ik ga ook weer een poging doen tot voederen. En dan onszelf voederen. Lekker soeppie.. hmmmmmmm.

8. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    heb net ff gekeken wist niet dat daar een camping lag hahaha, als je via die lange straat richting dorp rijd ligt er ook een heerlijke ijssalon!!
    En het dorp is daar best groot van alle gemakken voorzien

9. 40plusmama

Oke, ik vond die cameraatjes misschien wat te. Maar die dingen waren maar 1,99 en er zijn 10 kindjes. De badschuim was 80 cent dus zo niet duur en toch wat leuks.

Jaaaaaaaaaaaa, de taart was lekker. Ik heb gisterenmiddag gewoon mee gedaan. Dus hij is de moeite om te halen hoor!

Ach gossie, je meisjes ziek :(. Veel beterschap en dikke kus voor de ukkies.

Kom jij trouwens ook 3 maart naar Landal Mom? Is ook niet zo ver weg voor jou, in Enter.

10. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Gwen, van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag!!
    Fijne verjaardag gewenst met veel kadootjes en lekkere taart!!
    Mama en papa ook gefeliciteerd natuurlijk;)

Hier druk, druk en nog eens druk...
    Vandaag is waarschijnlijk Mike zijn bed klaar, de voorkant moet nog 1 keer in de verf, waterlijn erop plakken, anker verven en dan moeten er nog wat onderdelen gemonteerd worden. Deze week kamer schoonmaken en inrichten.
    Babykamer is half af, moeten nog allerlei dingetjes aan de muur gehangen worden, en al het naaiwerk moet nog gedaan worden. Maar komt wel goed allemaal.... (hoop ik)

Ga weer snel verder...kus voor iedereen!!

11. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    OH leuk ik ga zoveel mensen zien hahaha...

JOMA alweer vandaag. hahaha...dat wordt bijna gewoon

DEES wellicht volgende week en 19 en 20 februari

en Ichy 28 februari... hoera hoera hoera

MOM... hoe ii het voor elkaar heb gekregen ... eigenlijk heel slecht vind ik...

maar ik zet haar in de hoek als ze niet wilt eten... heb dat 1 keer moeten doen... nu helpt het al als ik zeg eten anders ga je in de hoek...

ja ja ik vind het niet de leukste weg.. om mijn kindje te moeten dreigen maar ze eet wel en krijgt dus eindelijk haar groente ed binnen en dat is me ook veel waard...

12. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    jeetje ik zie net dat het boven in het land weer goed gesneeuwd heeft bah bah en nog eens bah sorry meiden maar hou t maar daar hoor

13. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @dwaas had je mijn stuk over de beebjes nog gelezen

14. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    oh ja viv.. zeker gelezen gelukkig worden er genoeg babys geboren.. ik zou het ook zo geweldig vinden om een keer een bevalling te mogen meemaken..aan de andere kant...

mooi beroep hoor

ik ga even mijn kunstwerken showen... JOMA kan trots op me zijn....
    WARNING: ELISE haat fotos dus de fotos zijn echt heel slecht.. maar ze staat niet stil..gaat gillen etc etc maar hopelijk kunnen jullie zien hoe creatief dwaas is geweest

15. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
  16. 40plusmama

Moooooooooooooooi Dwaasje!

17. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    #400 Thirza02, 24 jan 2010
    Laatst bewerkt: 24 jan 2010
    Hallo!
    Ik kom na een paar weken ook weer eens opdagen...
    Laptop was stuk, en toen hij weer gemaakt was, was ik er achter gekomen dat het wel heel fijn was om even geen laptop aan te hebben :). Dus ik had even geen forum/computer-zin.

Wat een mooie verjaardagsfoto's van LUUK! Heeft hij de boerderij van Little People gekregen? Die krijgt Aaron ook op zijn verjaardag! Leuk ding!

Verder heb ik niet heel veel bijgelezen. Het is nogal veel als je een paar weken niet mee leest.
    Ik hoop dat het goed gaat met jullie allemaal! Zijn er nog schrokkende dingen gebeurd?
    En hoe is het met de kindjes en de pasgeboren baby's allemaal?

DEES, wat goed dat je al zoveel kilo eraf hebt zeg! Dat gaat echt heel snel! Super!

Hier gaat het wel goed. Iris groeit als kool (6700 gram). Ze is vrolijk, ligt regelmatig luidkeels te kraaien van plezier. Erg leuk allemaal.
    Aaron zit in de peuterpuberteit. Hij kan gewoon uur lang om koek vragen of om dvd of om pap. Hij heeft zelfs het lef om midden in de nacht om 2 uur wakker te worden en te "zeggen": Thuis, bangghh, dd, ties, kij. (vertaling: Beneden, bank, dvd, teletubbies, kijken). Nou mooi niet dus! Vanacht werd hij wakker en besloot hij pap te willen. Ik had niet zin in een drama van de vorige nacht, dus ik hb gelijk pap voor hem gemaakt en hem dat gegeven. Toen is hij weer gaan slapen. Ok niet zo consequent. Ik wil liever niet dat hij snachts eet. Maar ja, een uur drama, of een kwartiertje een fles. Ik was zooo moe, dus ja je moet toch wat. :). Hopelijk leert hij dit snel weer af! Verder is hij wel heel lief hoor!

Ik zal even wat foto's plaatsen van mijn kindjes...

Tot zo.

Deel Deze Pagina