Goedemorgen, Hier al een uur uit bed. Ik hoorde Tessa om kwart over 6 of zo. Ik er heen, ligt Jetje gewoon nog lekker te pitten. Ik was klaar wakker en dus ben ik er maar uit gegaan. Heb al gtst gekeken en de was opgevouwen. Helaas nog geen OSnieuws op tv. We hebben GOUD en dat wil ik graag even terug zien. Fijne dag allemaal.
Lieve Tessa, van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag!! Veel plezier vandaag!! Boney en Peter, ook gefeliciteerd en een fijne dag!!
Tessa gefeliciteerd met je verjaardag maak er een mooie dag van!! botje en hubbie jullie natuurlijk ook gefeliciteerd veel plezier vandaag
Ik heb even snel terug gelezen. MAJA en jeroen gecondoleerd met oma. SM wat leuk dat jullie al in jullie nieuwe huis wonen. Boney even antwoord op je vraag hoe wij dat deden ivm het middagslaapje. Hier was het ook erg druk maar wij hebben keano gewoon op bed gelegd s´middags en hebben hem 2 uurtjes laten slapen. Want ook hier kan hij echt niet znder slaapje,dit hadden wij overigens ook op de uitnodiging gezet. Dat is goed gegaan en na zijn slaapje kon hij weer gewoon verder met feesten.
lieve tessa!! Proficiat met je verjaardag en een hele leuke dag vandaag!!! (en ook nog alle andere kindjes die ik vergeten ben door de drukte hier.. sorry!! )
Lieve kleine tessa, van harte met je verjaardag! Wat een super gave taartjes heb je samen mama gemaakt zeg! En met die staarten lijk je al wel 3! Julia had gister voor het eerst het hesje aan dat ze van jou heeft gekregen en ze zei meteen dat ze die van kindje Testa had gekregen! Hoe knap is dat! Ballorig heeft sowieso indruk gemaakt op haar. We kijken nog elke dag de filmpjes (gaaaap). We moeten snel nog een keer afspreken! Wij hebben de visite pas na 15.00uur besteld en na het eten gooi ik ze eruit! Juul kan vanochtend lekker haar gang gaan, mama gaat zo paardrijden en papa gaat het huis stofzuigen (ik zeg, goed geregeld). Ik hoop dat Juul om 13u in bed ligt, dan kan ze mooi even slapen tot de visite er is. Juul slaapt op de begane grond dus slapen met visite in huis is echt geen optie.
Ooh gisteren was er effe paniek hier in huis. Sara had zich opgesloten op de wc. Ja dom dom dom van ons maar ik had echt niet aan de draaiknoppen van de wc en badkamer gedacht. En het zijn nogal goeie sterke deuren en sloten dus kan niet een twee opengeschroefd worden. We hoorden het wc-papier rijkelijk van de wc rol of rollen hahaha en ook de wc werd met de wc-borstel goed onder handen genomen door Sara. Ze was gelukkig niet in paniek. Met twee flinke schoppen tegen de klink kon mijn man toch de deur openkrijgen.
Mogguh.. TESSA GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG MEIS... prachtig keukentje... en maak er een mooie dag van met papa en mama.. SM.. jemig zeg..kan me voorstellen dat er ietwat paniek was ja..gelukkig viel t mee en is ze weer uit de pot bevrijd..whaha.. MAJA en Jeroen.. Gecondoleerd met t verlies van Oma... Verder dat dit kwam ik niet.. Ik heb besloten dat ik me er toch niet bij neer kan leggen om de bv te stoppen en ben dus druk bezig om de productie op te bouwen.. tenminste. ik ga t proberen.. Ik kolf nu tussen de voedingen door en ook vannacht heb ik de wekker gezet om te kolven.. zo kon ik meteen schaatsen kijken.hihihi... Wil gewoon niet over een paar maanden zeggen.. had ik maar... De TSR is ver te zoeken en denk dat t daarom nu heel hard terugloopt.. ga morgen dus weer de neusspray aanvragen..(die van mij is over datum) ook omdat de TSR pas na 7 minuten ofzo komt is anna te onrustig om daar op te wachten.. dus dat helpt ook niet echt.. Ben nu ook nadat ik Anna heb aangelegd aan t kolven om de TSR iig een kans te geven.. ik heb begrepen dat die erg belangrijk is om je lijf een seintje te geven meer melk aan te maken... Ik kolf nu tussendoor net als in het begin ongeveer 30cc.. alsof ik weer helemaal overnieuw begin dus..maar goed.. tis t proberen waard..lukt t niet heb ik t iig geprobeerd... en nu aankleden!!
Maja en Jeroen gecondoleerd. Heb je een beetje kunnen slapen vannacht? Supermummy, ik kan me goed voorstellen dat je wat in paniek was, maar zo te horen heeft Sara zich goed vermaakt daar Ichtus, hopelijk helpt de neusspray! Oh wat baal ik zeg. Ik had vannacht de wekker gezet om naar het schaatsen te kijken. Maar na 2 Nederlanders te hebben gezien ben ik gaan slapen. Mijn ogen vielen gewoon dicht. Zie ik vanmorgen dat Tuitert goud heeft gewonnen. Had ik maar opgebleven dus Ik ben trouwens aan het afbouwen met de bv. Sofie zou nog wel 10 keer per dag willen drinken, maar ik niet meer. Dus nu krijgt ze nog 2 keer per dag, 's avonds laat (want dan wordt ze nog steeds wakker) en helaas ook nog een nachtvoeding. Dan vraagt ze 's ochtends er wel om, maar ik geef gewoon niet toe! Tot nu toe gaat het goed. Zo, en nu gaan we een bakkie doen bij mijn schoonouders. Fijne dag!
Wow Ichtus dat je toch nog wilt doorzetten met de BV,petje af hoor!!!! Ik moest vorige week woensdag 2 dagen medicijnen nemen die niet in combi konden met de bv dus toen afgekolfd en weggegooid en fles gegeven. Maar mijn productie is dus ook helemaal naar de klote. Ook door de drukte van de verhuizing en stress ging het niet meer. Ik ben dus nu om en om aan het geven fles, borst,fles, borst. Ik vind het wel jammer ik had graag tot 6 maanden alleen maar borst willen geven , maar het lukte niet meer. Ik ben eerlijk gezegd ook helemaal kapot (niet door de bv) maar dan is een fles met pap toch wel effe een uitkomst zodat Nora tenminste 5 uur kan doorslapen (en ik ook). Over precies een week moet ik weer beginnen met werken en ik wil echt alles afhebben en op orde hebben anders weet ik niet hoe we dit gaan redden zonder door te draaien. We hebben hier namelijk helemaal niemand en doen het echt alleen met ons tweetjes zonder kdv of oppas of familie. Sorry heel onsamenhangend verhaal.....
Meiske, ja als jij het niet meer leuk vind de bv dan word het tijd om af te bouwen! Wat een tijd he 2 jaar bv en tuurlijk vind Sofie het nog heerlijk.