TESSA van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ook gefeliciteerd voor jouw papa en mama! Hele fijne dag vandaag met alle visite!
Tessa van harte gefeliciteerd met je 2 de verjaardag meisje !!! je word al groot ! Mama en Papa ook proficiat ! geniet er van
Sow , ik kom me snoetje ook weer even showen.... poeh heb echt een hekel aan de zondag !!!! .... echt zo'n het schiet niet op dag, niks te doen , bleeehhhhh .... na goed , zo me huishouden maar even doen .. moet toch iets Wasje in de machine ,maar eerst zit die van mama der in verders vandaag , leren leren leren leren en nog eens leren ... heb nog 1,5 week om het onder de knie te krijgen ... die pokke theorie bleg Even zien, voor iedereen een knuffie , heb niet echt terug gelezen . Owja even trots ... ik kan voortaan maat XXL aan jullie zullen wel denken WOOW da is groot ... maar voor mij is dat super , ook kan ik maatje 52 aan , * was 56 * jeeeeeeeeeeeeeeeeeej Ow trouwens , ik heb suus al even niet meer gezien , kan dat ??
Maja en Jeroen gecondoleerd met oma SM: Wat fijn dat jullie in het nieuwe huis zitten en je je al een beetje thuis voelt. Mrijn: tsss het was bijna af en wat denk je: garen op.... dus morgen even garen halen en dan stuur ik het dinsdag op ok? ik heb wat voetbalplaatjes:077, 229,014,201,130,158,040,100 Dus voor wie wil moet maar even pb-en Ik heb net een ventje op bed gelegd maar geloof niet dat ie slapen wil. Marc is naar een vriend. Dus het is lekker rustig. (nu maar hopen dat meneertje slapen gaat, en het zo rustig blijft)
Tessa, van harte met je verjaardag Ik kom me alleen even melden. Ik lig hartstikke ziek op bed. Gisteravond eenmaal thuis werd ik enorm beroerd en vannacht heb ik alleen maar op de wc doorgebracht. Water komt er zelfs uit en Olaf heeft nu bouillon gemaakt om wat vocht bij me te houden. Of ik nu een virusje heb of dat er iets gisteren niet goed is gevallen weet ik niet maar ik hou niks binnen en ben zo slap als een vaatdoek
Wat stil hier Laatste pagina even gelezen Mys, goed joh! Ik weet niet wat ik nu heb, L misschien? Ik heb nu 46/48 qua maat Debora, ik heb de link van je site niet meer, mag ik die? Pfffffffff Luuk blijft maar hoesten, nu al weken. Het is 2x 3 dagen weg geweest en dan komt het weer terug. Gisteren tot kotsen toe en hij had 40.3 toen ik thuis kwam . Morgen de ha maar weer bellen
Jeeee DEES ziek geworden.. blegh das minder... beterschap Goedemorgen hier trouwesn Maja en Jeroen gecondoleerd!! en heel veel sterkte He mys.. normaal deel ik je mening over de zondag maar vandaag niet heerlijk even niets Nou de Markt was ook bar weinig hoor bijna niets verkocht maar het was gezellig... en droog dussss Tessa ook hier van harte trouwens.... geniet van je dag
goedenmiddag meiden hier weer gewerkt vanmorgen ben net thuis. Morgen alweer de laatste dag (deze keer gelukkig vind het maar appart gezin) en daarna of nog 1 dag wachtdienst of direct een aantal dagen vrij dus ben benieuwd. @dees ziek heb bah beterschap meid. dat met hoesten van luuk ken ik trouwens, bryan is nu al vanaf januari weer aan het sukkelen en dan is hij paar dagen er vanaf dat ik denk he gelukkig en dan begint hij weer bah bah en nog eens bah, ook veel beterschap voor luuk @mys tja das de zondag he, daarom vind ik het ook niet erg om op zondag te werken dan hang je ook niet hele tijd thuis @dwaasje vandaag wel een lekker niets doe dag soms wel eens fijn he maar neit te vaak
@debora heb net nog ff op je site gekeken en wieglaken thijs vind ik echt geweldig wanneer komt bryan hahahah
Niemand de link? Ja Dwaas, blegh is het. Bouillon blift er van boven in maar van onder niet. Zal die Turkse pizza niet goed zijn geweest? Of ik heb gewoon een virus, kan ook
ja zeg, wat willen ze toch van hun werknemers. je kunt ook gewoon gaan en eens lekker al je collega's aansteken (als het een virus is)
Ik weet ook niet wat ze ermee willen bereiken maar bij de volgdende moet ik al op gesprek komen. Tis ook nog maar februari
Voetbalplaatjes: net weer een pakje gevonden. Ik heb nu nog:40,100,130 de rest is naar dwaas. en dan nu ook nog:119, 27, 192, 258, 184
ja das wel rot dat et nog maar februari is. pfffff hopelijk wordt het snel beter weer en blijven alle ziektes weer weg