Februari mamma,s 2008 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door joma, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Straks verslag van een super drukke leuke dag. Eerst samen met m'n Jetje in bad en dan mag ze in bed. Ze is kapot. Ze wilde niet slapen vanmiddag...
    Tot later

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Vivi, maar als je toch nivo 2 gaat doen? Dan is gewoon een VBO diploma toch genoeg? Ook met vakken op alleen maar B?

3. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    vivi mag ik vragen wat dat leerlingen salaris inhield? pb mag natuurlijk ook

4. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    Ja helaas ben niet zo hoog geleerd :p .... en k wil eigenlijk gelijk beginnen waar ik voor wil gaan niet eerst cursus hier of daar ..

en een leerlingen salaris ??? hoeveel is dat ???

5. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    we zijn erover aan het denken om de hond weg te doen, niet omdat hij niet lief is maar meer omdat bryan hem plaagt en ze er niet goed tegenkan ik twijfel zo erg, ben bang dat ze een keertje hapt ofzo wat ik me wel kan voorstellen bryan kan echt gemeen zijn hoor.

nu staat er op marktplaats een advertentie van iemand die een teefje zoekt maar ben zo bang dat ze verkeerd terecht komt

6. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @dwaasje + mys dat mag je zeker vragen, een leerlingensalaris is een stuk lager dan het gewone salaris geloof dat ik begonnen ben met 8,79 per uur bruto en nu zit ik op volgens mij 10,79 kan iets meer zijn weet neit zeker
    @mys dan zou je gewoon eens contact op moeten nemen met een van de kraamcentrums bij jullie in de buurt, zuidzorg of homecare misschien, hun kunnen je denk ik wel vertellen of je kans maakt. Lijkt me leuk worden we collegas hahaha
    @botje niveau 2 heb ik geen idee van hoe dat zit kan goed dat je dan wel met vbo diploma kunt starten

7. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ja zie je... das natuurlijk geen vetpot...
    en helaas kunnen wij dat niet missen dat verschil met wat ik nu verdien

8. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    Mja het is voor mij ook geen vet pot maar ja , dat wat ik voor heen verdiende bij Kpn krijg ik toch niet direct bij een nieuwe baas ..

en t is gewoon een combi dan , en werken en leren , t lijkt me zo leuk .... maar goed ... die opleidingen houden je tegen he ...

ik ben geen kostwinner hier , gelukkig anders hadden we nu een probleem ,
    van die 116 euro die er nu pw binnen komt kan je ook bijna niks ...

het is wat

9. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    mmm diploma's... Word soms zo verdrietig als ik eraan denk dat ik ooit op het VWO zat... En door al gedoe thuis uiteindelijk Cum Laude op de Mavo geslaagd ben, en later ook op de mode opleiding als beste van de klas. En nu... heb nog nooit een leuke baan gehad, en nu ben ik aan het poetsen... Daar kan ik wel eens om janken...
    Sorry moest ik even kwijt

10. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    oe gat debora , dat lijkt me ook niet leuk nee :( .... bah...

maar ik deel je gevoel wel in het feit nog nooit echt een super baan gehad ... :(

11. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Geen idee of ik het langs deze weg vanmorgen nou wel of niet gedaan had, maar:

Lieve Tessa, van harte met je 2de verjaardag! Hoop dat je super leuke dag gehad hebt!

12. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    rot is dat he...

13. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    en je kan prachtige dekens overtrekken enz enz enz maken lieve deborah.... dat kan ik weer echt niet hoor met mijn HAVO diploma...

dus tjsa zo is er altijd wat... maar ik snap je gevoel wel hoor

14. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ik zou ook zo graag eens verder willen en ook voor zo ver mogelijk belangrijk willen zijn voor mijn baan , tot op heden was ik dat niet , of deden ze me dat laten denken ... :(

15. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    lieve debora en mys ik deel jullie gevoel ook hoor na de mavo nooit een opleiding afgemaakt
    ik weet dat dit salaris voor vele van jullie geen vetpot is maar voor mij wel want geloof me dit verdiende ik niet in de supermarkt

16. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    nou das toch helemaal super dan viv en je hebt een van de leukste banen die er is... tenminste dat vind ik dan...
    ik zou het geweldig vinden om iets in de kraam te doen..
    of als verpleegster in het ziekenhuis te werken
    of zoiets als die verzorgende die mijn vader kwamen helpen elke dag thuis...

17. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ja maar daar komt helaas geen geld mee in het laadje en dat komen we nu echt wel tekort...

Ik hoef geen topbaan, ben helemaal niet ambitieus in die zin, maar gewoon eens iets leuks, met leuke collega's waar ik mezelf kan zijn. En dat iets beter verdient dan wat ik nu heb

18. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Hi, kom binnenvallen bij een serieus gesprek zie ik...

Mij lijkt kraamverzorgster trouwens ook echt heel leuk... ik heb zelf destijds serieus overwogen om verloskundige te worden, heb het toen niet gedaan omdat ik niet op kamers wilde om te studeren, wilde in de buurt blijven en de vlos-opleiding zat heel ver...

19. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik verdiende ongeveer hetzelfde in het verpleeghuis viv. En dat was voor ons prima! Meer als in een winkel idd. Gewoon genoeg om rond te komen van de vaste lasten en eens wat extra's te kunnen doen. Meer heb ik niet nodig

20. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Zou nu nog steeds willen trouwens... maar net wat Dwaas zegt, ik kan niet meer studeren nu... mijn salaris is nodig voor ons leven... ergens jammer...

Deel Deze Pagina