Oooh wen super die schoenen !! en Mja nou kan ik het eventueel nog wel , als ik zou willen , ik ga er zoizo al op achteruit kwa loon .. Ik zit hier al zo lang over na te denken , en zal nu toch ook weer tot Sept moeten wachten als ik het zou willen ...
oh ja Deborah... ik snap ook werkelijk jouw gevoel wel hoor... en ik ben dan ook echt werkelijk jaloers op wat jij kan met je handen.... en ik hoop dan ook dat je zaakje gaat lopen.. Ja Wen kramverzorgster of iets dergelijks lijkt me geweldig maar dan kan ik mijn hypotheek niet meer betalen... mmm maar goed wie weet win ik ooit de loterij... vind de schoenen trouwens niet zo leuk
Ja leuk he?! Heb ze net gekocht... vond ze zo leuk! En ik zeg DOEN Mystery, als je het kunt doen dan zou ik er voor gaan... je bent nog jong genoeg en straks heb je misschien spijt...
Precies Dwaas, hypotheek enzo... dat heb ik ook... vind het daarom zelfs al spannend om uberhaupt na te denken over wisselen van baan, vooral in deze tijd. Dus ik zit goed waar ik zit, veilig keuze maar ja... En we kunnen niet allemaal dezelfde smaak hebben hihi... heb voor Fenne veel grijs en hardroze voor voorjaar, dus die schoentjes waren een must!
tja ik had gewoon toen ik jonger was iets meer moeten doen qua studie dan was ik nu veel verder geweest, nu ben ik mama bijna 30 en heb ik het idee dat ik opeens nog iets van mijn leven moet maken en het ergste is dat nu ik eenmaal weer gestudeerd heb het blijft kriebelen
@wen die schoenen vind ik geweldig!! tja hypotheek geloof me wij moeten echt met 2 man werken willen we de maand beetje goed doorkomen dus is nu peentjes zweeten
Maar Viv jij hebt het nu toch echt super goed gedaan? Nou en dat je al mama bent en bijna 30 bent, je hebt wel iets voor jezelf gedaan, was niet makkelijk heb je hard voor moeten werken... mag je toch super trots op zijn! Je moet niet achteruit kijken en denken 'had ik maar' maar juist in het nu leven en je bedenken hoe stoer het is dat je nog een opleiding gedaan hebt!
Moet je Ron laten beloven dat ie je wat meer achter je kont aanzit, zodat je straks wel moet Of je schrijft je gewoon in bij een opleiding voor september! Krijg je er vast zo'n zin in straks! (afzeggen kan altijd nog!)
VIV daarom vind ik het ook zo super stoer en knap van je dat je het toch hebt gedaan WEN gelukkig maar toch dat smaken verschillen.. grijs en knalroze is super alleen niet met streepjes...vind ik dan...en ja die hypotheek en uitgavepatroon je leeft naar wat je hebt.. en geloof me wij komen ook nu nog tekort.. maar goed....
Nou Viv; Wen heeft alweer gelijk! je moet gewoon super trots zijn dat het je gelukt is met een kleine dreumes in huis en alle andere zorgen. Doet niet iedereen je na hoor!
@ wen en Debora , .... mja daar hebben jullie ook wel gelijk in , zal morgen eens bellen of ik ook aan de slag mag daar met mijn diploma ... eens informeren
Wen en dwaas thanks meiden!!! heb laatste tijd gewoon het idee dat ik iets gemist heb in het leven, en begrijp me niet verkeerd hoor ik geniet volop van mijn kereltje maar toch. Ik val nu gewoon ff in een gat ben gewend sávonds te moeten leren en dat vond ik wel lekker eignelijk ondanks dat het hard werken was en nu tja nu hang ik maar iets voor de tv ofzo ben zeker trots op mezelf maar mijn gevoel mist iets
Dwaas: das zeker waar; en je hebt daar ook je hypotheek op afgestemd en alle ander dingen. Wij verdienen nu met z'n 2en 2000 euro en we hebben vaste lasten van 1500 Zonder eten. Dus we hebben het niet zo breed We hadden eerst 500 euro meer. Daar konden we een boel leuke dingen van doen! Nu is het eten en de noodzakelijke kleding (met name voor Finn) en dan is het op
gewoon doen mys ik zou eens contact opnemen met zuidzorg of homecare weet dat die er best veel naar het roc sturen en als je tegen die tijd hulp nodig hebt je weet me te vinden
Heel goed Mystery, thats the spirit! En Dwaas... hier ook structureel geldtekort de laatste week van de maand... kunnen wel boodschappen doen ofzo, mag alleen niks meer kopen! Komt waarschijnlijk doordat als het geld binnenkomt ik meteen los ga en dus alles in de 1ste 2 weken van de maand uitgeef!