ik snap het van wen heel goed hoor, ik zit nu echt in een punt van mijn leven is-dit-het word 30 heb leuke vriend, schat van een zoon, eigen huis, genoeg huisdieren en toch zie heb ik het idee dat ik iets mis weet alleen nog niet zo goed wat hahaha...................komt misschien ook omdat de meeste van mijn vrienden super baan hebben en getrouwd zijn (niet dat mijn baan niet super is maar bedoel functie) ik weet het ook niet kom er misschien nog wel eens achter
Ik dacht al: HUH? vanaf jouw eerste berichtje... want ik was er van overtuigd dat ik ouder was. En ik wist dat je op de 28ste jarig was... dus toen dacht ik dan moet het 28 september zijn, maar dat kan niet want dan is mijn nichtje ook jarig en dan zou ik dat geweten hebben... dus toen snapte ik het al niet meer!
Oeff.. ook herkenbaar! Ik moet ook altijd ergens naar toe leven. Ik heb laatst een boek gelezen waarvan uit gegaan werd dat je pas echt gelukkig bent als je gelukkig kan zijn in het 'hier en nu'. Wel een beetje zweverig allemaal maar ik vond het behoorlijk confronterend..
he bah maja, vervelend... en dat blegh voelen en je geduld verliezen. Dat heb ik ook en ik voel me er zo rot door! En Finn ook, wat het nog erger maakt; hij gaat dan dus nog meer uitproberen etc
dat boek meot ik zeker nooit lezen maja @maja jeetje wat rot zeg, wle goed dat jullie het nog uitgepraat hebben. dikke knuffel van mij (kun je vast goed gebruiken)
wahaha maja: ik heb ook een aantal boeken hier. Het hielp me super, totdat ik zwanger raakte... stomme hormonen
MAJA... welcome to the club... wat vervelend hele dikke knuffel... oh meiden het is wat he allemaal.. nooit is het goed... eigenlijk moeten we allemaal blij zijn met wat we hebben...
Och Maja, wat een dag zeg! Vooral dat als je je kut voelt een ander dan daar nog een schepje bovenop kan doen... net niet wat je nodig hebt, zelfs niet als er een kern van waarheid in zit (zeg niet dat dit zo is natuurlijk)... hoop dat je bij vriendin je hart hebt kunnen luchten en zo lekker kunt slapen... morgen ziet de wereld er vast weer beter uit! kus!
nou ik heb 2 jongere zusjes ik ben de oudste en beiden kan ik achter het behang plakken wat een trutten sorry:x
Bedankt voor jullie suggesties om naar toe te leven! Ik red me wel hoor, geniet echt van wat ik heb... en leef nu inderdaad naar de kleinere dingen toe, zoals vakantie in maart (landal), vakantie in juni (camping) en dan gewoon weer naar kerst!
ik zet het wel even op onze hyves voordat er iemand mee kan lezen die ik ken en ik sta hier onder mijn echte naam en veel lianda s zijn er niet
whahahahahaha.. kerst!! ja leuk! ik leef toe naar carnaval! hihi.. oh.. zoonlief wil nu echt gaan douchen! tot zo!