wahaha sizzel gelukkig heb je meer dan zat, maar is wel irritant al die lange haren overal..... moet maar denken lekker luchtig met zo,n bos nu echt weg trustteeeeeeeeeeeeeen
en... zoonlief slaapt.. zo grappig.. van het ene op het andere moment van huilen naar slapen.. wat ben ik toch gezegend met 2 kids die doorslapen! hahaha..
nou das toch fantastisch.... en dat heb je toch grotendeels zelf in de hand.. dus je kan trots zijn op jezelf
maar wat ik nu nog wil.... 25C, mooi weer.. zon zon en zon.. zwembad, rose, vogeltjes die fluiten.. gewoon lente en zomer!!
thanx! maar dat heb ik natuurlijk ook te danken aan mijn super lieve mannetje en mijn 2 lieve kids he!!
dwaasje en joma, jullie komen ook nog wel een keer deze kant op toch? zou wel gezellig zijn.. gaan we in de zomer een keertje met de mannen en kids erbij bbq-en..
ik heb nora's fotoalbum net weer bijgewerkt en nu moet ik 'm alleen nog ff nalopen en dan versturen. Dan ben ik weer bij met de foto;s tot 2 jaar! en dan gaan we aan daan's album beginnen.. zo blijf je bezig he!
ohhh ja die foto albums... moet ik ook nog doen pfft hahaha.. truste mys maar sizzel ik zie je vast ook nog wel voor de zomer toch???
ja tuurlijk zie je me voor de zomer nog! We moeten gewoon eens wat data prikken.. voor op lange termijn.. hahaha.. dan staan die in ieder geval vast en kan ik het op mijn werk plannen!! (makkelijk als je zelf planner bent!) maaruh.. ik ga nu lekker ff tv kijken.. alvast een goede nacht mensen!
oke.. tis officieel teveel om terug te lezen.. jullie zijn druk geweest...ga straks als t rustig is wel ff loeren.. DWAAS en JOMA... kijk maar hoe laat jullie komen.. ik benom 10.45 terug uit de kerk... verder laat ik het helemaal aan jullie over!!!...laat ff weten of jullie blijven eten etc.. dan hou ik daar rekening mee...
goedemorgen ff snel , moet zo weer ff arbeiten @Sizzel jaa ik ben voor de zomer zon met bbq @Ichy zal ff met dwaasje overleggen hoelaat we komen dan enz.. ff kijken hoelang het rijden is..maar heb er zin in!!