Februari mamma,s 2008 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door joma, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen!

Hier prima geslapen! Tessa vermaakt zich nu met alle nieuwe dingen. Ik ga zo nog een keer de vaatwasser inpakken en aanzetten en dan ga ik verder de hele dag met Tessa spelen. Straks alleen nog even om wat boodschapjes. Verder niks.
    Dat is wel het voordeel als je het alleen maar overdag viert. Iedereen was redelijk vroeg en dus was iedereen ook weer rond 17u weg. Om 18u was alles opgeruimd (behalve de vaat), gestofzuigd, gedweild, de wc weer schoon. Heerlijk gewoon.

2. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hihi, wat lijkt dat leuk.. Tessa is 2 jaren en 1 dag:)

Mogguh trouwens.

Hier alles wel ok. Denk ik.
    Lune is op het kdv (bij het kdv?).
    Ik wil eigenlijk wel naar de kapper maar weet nog niet of ik er terecht kan vanmiddag. En weet ook niet of ik mijn haar weer donker of juist lichter wil. Hmm, nog even over nadenken.

3. supermummy

supermummy Niet meer actief

Goeiemorgen!
    Alles bijgelezen en leuke foto´s gezien van jarige Tessa! Wat een lief koppie heeft het blonde elfje toch!

Oohja hier ook de bijna dertiger crisis, maar komt met vlagen en gaat met vlagen..... dan weer even iets nieuws of geks doen en wachten tot hij weer komt opdagen :)

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Staat stom eigenlijk. Ik had een verjaardagsbanner en die heb ik gisteravond weer veranderd in een leeftijd banner. Maar ik vind 'jaar' beter dan 'jaren' toch? Of is dit gewoon goed NL?

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Blonde elfje? :D Schattig...

Tessa is zo lief aan het spelen met haar keukentje. Hele verhalen heeft ze. Ze is koeken aan het bakken, ei aan het koken, deur open, thee maken, kraan open, handen wassen enz enz en dat allemaal in haar eigen taaltje. Zo schattig. Ze heeft ook echt leuke spulletjes gehad voor in haar keukentje.

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
  7. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    zooo de gesprekken waren serieus zag ik...

Werk en opleiding. ik wil ook graag weer leren, maar ook hier is het financieel erg lastig.. de kraamzorg in lijkt me heerlijk, maar is niet te combinerenmet kinderopvang enzo hier..hoe doe jij dat VIV.. als je snachts weg moet en hubbie meot smorgens werken???? waar gaat bryan dan heen???

Als ik opgeroepen zou worden zou schoonmama hier om 7u al moeten zijn op z'n laatst als ed moet werken..dat kan ik r niet aandoen..kids aankleden, naar school brengen etc..dat lukt gewoon niet..

Wil al heeel lang de opleiding VK gaan doen en baal er nog steeds van dat dit in mijn studiedagen nooit bij me is opgekomen om te gaan doen..stom stom stom!!!!!... maar goed.. ook die studie is nu niet te combineren.. 29u per wk college in groningen of amsterdam.. en alles daarnaast nog.. nee.. dat is iets voor LATER!!!.. als ik groot ben.. misschien als alle kids naar school zijn ofzo...of naar de middelbare school.. pfff... verloren zaak..

30-erDIP.. OHHHH is dat t... ik heb ook zo'n gevoel van.. WAT NU??? ik ben klaar met voortplanten..ik werk.. ik leef..ik breng groot en maak schoon.. maar ik mis een beetje een extra doel...daarnaast ben ik niet zo'n doorzetter en daar moet ik altijd tegenop boxen.. nou ja.. misschien over een tijdje.. vind ik wel iets dat ik kan doen....Heb iig ook zo'n.. IK WIL MIJN LEVEN OMGOOIEN gevoel...

Geld uitgeven.. ik weet niet wat veel is, maar 75 euri per maand..(ook al is dat een fictief bedrag) is hier niet mogelijk.. das per kind dus 300 euro.. nope.. dat kan niet..maar dat hoeft ook niet.. ik knal er 2 x in het jaar 800 euro doorheen..(april en oktober..kinderbijslag) voor zomer en winteroutfit.. heerlijke maanden vind ik dat.. tussendoor koop ik wel s wat als ik iets leuks zie of als ze wat nodig hebben..Ed geeft niks om kleding dus die koopt misschien 2 x in t jaar een broek en een shirt.. thats it.. dus de rest is lekker voor mij..whahaha... maar ook voor mezelf koop ik maar weinig.. heb genoeg.. zo af en toe doe ik een keer gek, maar dat komt zelden voor.. tgaat eignelijk altijd op aan de kids.. ook sparen we veel voor ze..50 euro per kind per maand..maar denk dat we dat nu met Anna iets gaan verlagen anders wordt t wel heel veel..

8. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    nou ja.. ik was nog helemaal niet klaar...

Het opvoeren van de bv lijkt te werken.. ik voel weer wat gebeuren en ook kolf ik iedere beurt 10cc meer dan de vorige.. kijk.. daar kan ik wat mee.. gisteraovnd laat heeft ze weer sinds een paar weken zonder morren gedronken..dus niet loslaten en trekken..daarna wilde ze nog wel een flesje, maar hier was ik alblij mee.. na 1,5 dag ben ik er trots op..stom is wel dat ik dus snachts geen drol kolf he.. kolf dan ook niet zo lang hoor.. puur ter stimulatie.. maar goed...dat boeit niet..

vandaag spannende dag.. jur moet proefzwemmen.. hoewel ze (zwemjuf) vond dat ie nog met de borstkrol moeite had en ik dus niet denk dat ie mag afzwemmen woensdag houd ik de moed erin..t geeft niet als t niet kan, maar hij wil zo graag.. ik bereid me voor op een verdrietig ventje als t neit mag... hij doet iig z'n best... en dat is voor mij voldoende...

9. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    en nu.. POEPEN!!!...;)

10. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    Joma kom je naar mij... rijden we naar ichy...eten we daar??????????

11. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    wordt wel iets makkelijks hoor.. t eten...verwacht er niet teveel van....ben niet zo'n keuken prinses.. en op zondag halen we geen afhaalvoer...dusssssssssss ;)

12. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    zo en nu ga ik wat doen.. dan ben ik vanmiddag lekker 'vrij'

lees straks weer bij..

KOES KOES

13. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Hoi allemaal!

Alle jarigen van de afgelopen maand en vandaag GEFELICITEERD! Ik ben hier maar weinig (zeg maar niet) geweest om 'persoonlijk' te feliciteren, sorry!

Ik lees over een 30-ers crisis? Mag ik meedoen met een 25-ers crisis. Ik word deze week 25 en ik ben klaar. Ik heb werk, ik heb een diploma, ik heb een man en kinderen... En nu? Verder leven zonder erg zichtbaar doel. Kindjes opvoeden tot fatsoenlijke mensen, huis schoonhouden, zorgen voor eten...
    Nou goed, zo erg zit ik er niet mee hoor, ik vind het wel lekker rustig :D. Maar het is wel wat raar. Mijn hele leven al een duidelijk doel voor ogen en nu is het klaar. Nu kan ik gewoon simpel verder leven... Ook wel even fijn. Wie weet begint het binnekort nog wel te kriebelen voor iets nieuws. (Als ik 30 word, haha).

Hoe gaat het verder hier? Is Naatje al bevallen? En verder nog bijzonderheden? Ik ben hier al zo lang niet geweest, dus dan loop je een beetje achter!

Hier gaat alles wel goed. Ik voel me lekker fit en vrolijk, dat is al in tijden niet zo geweest! Echt een super gevoel! Aaron en Iris zijn echt schatjes. Aaron kan de laatste tijd zo lief alleen spelen en lachen en vrolijk zijn. De moeilijke tijd is echt een beetje geweest volgens mij. Nu maar hopen dat dat niet terugkomt!
    Echt, geen gejengel, gepiep, gehuil meer in huis. Wat een heerlijkheid! Haha! Ik geniet!
    Ook Iris is een schatje. Hoewel zij wel heel bewerkelijk is.
    Ze kan sinds een maand (ze was er vroeg bij volgens mij) op haar buik draaien. Maar terug doet ze niet echt. Dus ik sta er met mijn neus bovenop. Want ik heb haar al 2 keer heeeeelll stil met haar gezichtje in het boxkleed zien liggen. Jeetje wat schik je je dan dood. Gelukkig viel het mee. Dus ze ligt nu vrij veel in de wipstoel. En als ik er bij ben dan mag ze los lekker liggen draaien enzo. Maar echt niet als ik het druk heb. Dan gaat ze in de wipper! Ik moet er niet aan denken wat er zou kunnen gebeuren!

Nou ja, verder... Het gaat hier zijn gangetje. Niet veel te klagen!

Ik heb gemerkt dat ik mijn dagen beter doorkom als ik de laptop in de la laat liggen, vandaar dat ik hier niet veel ben. Maar het begint hier aardig te lopen hier in huis. Ik heb het allemaal weer wat op orde. Dus wie weet ben ik hier binnenkort weer vaker te vinden!

Hopelijk gaat het goed met jullie allemaal!

14. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen

Wat een lekker weertje voor een vakantie;) Fijn dat het morgen al dinsdag is, dan nog een paar dagen en de kinderen kunnen weer naar school:D Nee, ik hoop echt niet dat het de hele week blijft regenen hoor. Pfff, ze vervelen zich nu al;)

@ Werk en opleiding. Ook ik vind het zonde dat ik niet meer heb gestudeerd na mijn vwo diploma. Ik heb een jaar fysiotherapie gestudeerd, mijn propedeuse gehaald. Daarna vond ik er geen hol meer aan en ben dus gestopt. Daarna administratief werk gaan doen. Ik heb nu (nog) niet het idee om weer een studie te gaan doen. Wie weet over een aantal jaar.

@ Leeftijdscrisis. Gelukkig heb ik hier helemaal geen last van. Ben natuurlijk ook al de 30 gepasseerd;) Maar toen ik 30 werd vond ik dat geen probleem.

@uitgavenpatroon. Hmm, de ene maand gaat het beter dan de andere8) Wij hebben het geluk dat Piet gewoon heel goed verdiend. Daarom hoef ik ook niet te gaan werken. Al zou ik wel blij zijn als ons huis verkocht zou zijn, want we betalen nu al bijna anderhalf jaar 2 hypotheken (is toch zo'n 2300 per maand:()

Boney, wat een leuke foto's van Tessa:) Sofie vond ze ook erg leuk en zei Tes jaag (jarig) mup (muts) op:D Nog keer! Ze wilde de foto's steeds nog een keer zien haha.
    Fijn dat ze zo'n leuke dag heeft gehad. Het keukentje valt dus goed in de smaak!

Mys sterkte vandaag!

Ichtus, fijn dat de bv weer goed gaat!
    Spannend hoor voor Jur vanmiddag. Ik ga voor hem duimen:)

Hoe is het met Naatje??

15. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Hey Thriza,

Wat leuk om te lezen hoe het jullie vergaat... gaat echt goed zo te lezen, super!
    Kom je je mooie kids snel een keertje showen hier? Heb Aaron en Iris echt al lang niet gezien!
    En de 30-crisis kan dus al beginnen bij 25... is beetje tussen de 25 en 35 jaar... de 1 is nou eenmaal eerder klaar met alles (huisje/boompje/beestje) dan de ander, maar het gevoel is hetzelfde dus... vind het wel geruststellend om te lezen dat ik dus niet de enige ben die dit heeft! ;)

16. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    #4296 Thirza02, 22 feb 2010
    Laatst bewerkt: 22 feb 2010
    Op verzoek van Wen :)

Deze is op Aaron zijn verjaardag gemaakt!

17. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Ah gos, kijk nou! Wat een knapperds! :D
    Ik vind dat Aaron echt niets verandert, hij blijft hetzelfde lieve guitige koppie hebben... en wat wordt Iris al groot, mooi meisje!

18. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Dank je :)

19. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    wat een rust vandaag!

net weer ff aan het album van Nora gewerkt. Hij is zo goed als klaar gelukkig. Opsturen en op naar het album van Daan!

Kids slapen allebei dus nu kan ik wat. ook meteen even goede zaken op marktplaats gedaan. Positiekleding e.d. te koop gezet en nog een berg kinderkleertjes! Ach elke is er weer 1. Net in een half uur voor ruim 50 euro verkocht! Mooi zo dacht ik!

eten staat inmiddels ook klaar..
    aardappels, bloemkool en schnitzels

en nu... koffie!!

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hoi hoi

@Dwaasje is goed hoor kom wel naar jou toe!

@leuke foto thirza!!

uhm leeftijd sta er gelukkig nooit bij stil dus boeid me ook niet!

uitgaven zo wisselend ...en ja werk zelf 15 uur maar gelukkig verdiend mannetje goed!

zo hier drama met eten vandaag gwen wil niks geen brood .niks... ze heeft vandaag een ei op en knijpfruit over heel de dag;)

Deel Deze Pagina