Koffie, wat een goed idee! Hoi Thirza! Leuk als je af en toe even langs komt. Meiske, succes deze vakantie Hoe was het bij de geiten? Peter gaat woe morgen met Tessa. Ik ben dan weg. HIj gaat met mijn moeder. Zijn er veel jonge? Sizzel, knap hoor dat je dat bij kan houden die albums. Ik laat zoiets altijd versloffen. Ow ja, koffie!
kroelen met witte oma deze vind ik zo scahattig het is ook zo schattig lief mensje is Mars zijn oma trouwens Bekijk bijlage 53413
zo ik ben klaar jullie mogen weer hahaha hier op menu staat brocoli , aardappels en hamlapje en magere vruchtenyogurt toe best jammie!! ga nu ff aardappels schillen en brocoli schoonmaken
Wat een mooie kindjes heb je Thirza! Joma, ook weer geweldige plaatjes van Gwen De plaatjes zijn binnen hoor, bedankt! Was helemaal vergeten te badanken Boney, ik vond het tegenvallen bij de geiten. Mijn schoonzus was een week voor mij geweest en toen mochten ze gewoon bij de jonge geitjes. Nu zaten ze in een aparte ruimte. Ik moest de kinderen optillen, dan konden ze door het raam naar de geitjes kijken. Dus binnen 3 kwartier waren we uit en thuis De handel gaat dus goed Sizzel! Sofie is nog steeds hangerig en warm. En vol snot. Oh ja, ze hoest ook ontzettend. Vanmiddag heeft ze ook maar een half uur geslapen. En ze huilt nu dus om alles Wij eten macaroni. De kinderen (behalve Sofie, zij lust wel macaroni) eten aardappeltjes, peentjes en kippenpootjes.
ach niet ziek worden he sofie! lekker vroeg naar bed! oh ze zijn aangekomen gelukkig , je weet het maar nooit! widt ook niet of 2 postzegels genoeg was! zo ga verder met me eten
goedenmiddag jaaaaaaaaaaa ik heb weeend hoef pas zondag weer te beginnen!! @ichy ik draai eigenlijk maar zelden nachtdiensten (wij hebben daar een speciaal team voor) en als ik ze draai en mijn hubbie moet werken dan moet hij bryan gewoon wegbrengen naar de oppas das bij ons kwestie van goed afspreken en moet zeggen gaat goed, in de zomer heb ik wel eens nachtdiensten gehad en kwam ik om 6 thuis nou dan kleede ik bryan aan en bracht hubbie hem weg kon ik gaan slapen