Mys, hiervoor streek jij nooit? Haha... Succes ermee. is ook niet mijn hobby Idd wat een kattekop is die Gwen zeg Andere filmpjes kijk ik morgen wel met Tessa. Vivi, ik had in m'n kraam week ook zoveel was hoor. Ze had er een dag taak aan. Elke dag een schoon bed is ook veel was. Nu heb ik elke dag 1 was. Laat staan van een kraamvrouw en pas geboren babytje.
@meiske ja ze zegt echt alles nu en klets de oren van je kop , maar kan ook zichzelf goed tijdens het spelen vermaken hele verhalen..
ja ze ziet er altijd zo lief uit maar echt een meid met haar katten hoormaar ja als mama blijf pesten
net ff gekeken van jou huis naar ichy is over de a28 1 uur en 8 min hoelaat wil je weg? of daar zijn?
thanks wen!! ik wil er zelf ook een paar dus ff rondsnuffelen @kraamwas is normaal ook vaak mar bedoel eigenlijk de gewone was die er dan bij zit dus niet babykleertjes en pyamas ofzo van moeder had nu wel 15 handdoeken per dag en dan echt niet gebruikt voor baby hoor hahaha
Leuke filmpjes van Gwen! Hier is alles klaar voor de verjaardag, ziet er beneden erg gezellig uit vind ik zelf... nu ff op de bank voor de tv hangen! Oh en mooie kleur all stars Viv, leuk! Ik ben zo dol op die schoentjes, heb nu ook al 2 paar voor Fenne klaar staan, nu wachten op temperaturen boven de 10 graden...
Leuke filmpjes joma @ botje , nope ,.... ik strijk normaal nooit , sinds dit weekend ... heb er ineens ook een hekel aan dat er kreukels in me kussenslopen zitten ... dus stijkijzer gekocht , werkt super trouwens .. * strijk klaar * alleen de strijkplank is wat te laag merk ik nu ., dussssssss morgen andere halen whihi
De verjaardagstaarthoeden bij de Ikea waren uitverkocht... dus zelf aan de knutsel gegaan met wat tekenpapier dat we in huis hadden... een vlindermuts!
Thanks, heb dr zin in! Verveelde me beetje, dus dacht kom jullie met foto's vervelen haha... alsof jullie nog nooit een versierd huis gezien hebben!