na ja zal wel neit aangezien we op de ruim 4000 zitten dees hoe voel jeje eignelijk??beetje opgeknapt?
Inderdaad... helemaal niets! En wij lopen echt niet in gekreukte kleren ofzo... snap ook echt niet waarom je zou moeten strijken... ik hang alles uit de wasmachine netjes op om te drogen en dan zitten er geen kreukels in...
trouwens... op linnen broeken in de zomer na moet ik zeggen... of een blousje dat ik eens in de zoveel maanden draag... maar verders niet.
oh ik heb zo een zin in de zomer trouwens mijn dipderdedip van gister heeft een reden ben ongi geworden vandaag...arggg
Ik ook joh... heerlijk na 't eten met de blote voetjes nog buiten zitten met een kop koffie in het avondzonnetje... mmmm ik droom helemaal weg! Lekker bruin worden, zie je er ook zoveel beter uit vind ik. En gewoon weer op de fiets kunnen springen om naar de speeltuin of kinderboerderij te gaan... als het gaat zoals vorige jaren dan kan in april al de BBQ aan, dus nog een week of 8 denk ik... das te doen toch?! Oh trouwens, tot hoe oud kunnen ze voor op de fiets? Ongi, blegh... hier net voorbij!
Leuk onderwerp weer, strijken Ik strijk 1x in de paar weken een paar blousjes voor Jeroen, voor zijn werk. Verder niks (op idd een enkele linnen broek ofzo na). Wen, wat heb je de boel leuk versierd! Fenne kijkt morgen vast haar ogen uit Ik ga zo naar bed. Morgen weer vroeg eruit want mijn prinsesje is de laatste tijd weer vroeg wakker. Ben vandaag weer zo depri geweest trouwens. Jeroen vindt het maar niks en vindt dat ik naar de huisarts moet. Alsof die er wat aan kan doen Trusten allemaal! En Wen, alvast een hele fijne dag morgen!
ohhh wen jaaa zo wil ik het ook... heerlijk... kijk er weet naar uit en ja joh wat is nou 8 weken nog 2 kee ongi worden is dat ja ik weet ook nooit wanneer het komt maar goed nu dus..... geen idee tot hoe oud... totdat ze neit meer passen..of dat jij neit meer wil
hoi maja.. nou ik denk dat jeroen wel een puntje heeft wat zou jij tegen iemand zeggen met de zelfde klachten als jijzelf?????? nou nou maar goed meis eerst maar en goeie nachtrust gewenst