Februari mamma,s 2008 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door joma, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. supermummy

supermummy Niet meer actief

He Naatje! En er al zin in ?

Maja, ooh dat klinkt bekend! Ik had dat ook een beetje toen ik zwanger was van Nora! Maar eigenlijk echt in de laatste weken van de zwangerschap! Hou het goed in de gaten! Ik slikte preventief iets van omega 3 pillen omdat ik bij Sara natuurlijk een postnatale depressie heb gehad. Maar je VK kan je hier ook wel in begeleiden,toch ?

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    fenne van harte met je 2e verjaardag en mama en papa ook een leuke dag!!

3. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    fenne gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een leuke dag van.

boney veel plezier.

wij gaan vrijdag al, heerlijk, zo'n zin in, moet vandaag wel heel veel doen en al twee klote nachten gehad.

vivi hier denk echt wel 2 wassen per dag. Gebruik elke dag twee handdoeken voor mezelf, een voor paul, esmee en ilse en dan nog de gewone kleding. Soms denk ik ook wel drie

4. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    MAJA.. ik heb dat ook gehad in het begin van de zwangerschap.. snapte er ook niks van... nu ben ik wel gevoelig hoor voor die buien, maar toch.. ik kon er niet echt uitklimmen.. uiteindelijk is het zelf beter geworden, maar ik heb t ook echt wel in de gaten gehouden.. prenatale depressies bestaan ook leerde ik toen en ook vk heeft me hierin in de gaten gehouden..depressies in de zwangerschap kunnen vaker over gaan in postnatale depressie...Hoop dat je velletje snel weer als gegoten zit..hormonen werken natuurlijk ook niet mee nu..

SM.. jemig zeg.. ik had m t bed uit geschopt en het had echt OORLOG betekend hier.. Ed heeft dat ook wel hoor.. hij is altijd moe.. meot er altijd vroeg uit vind ie zelf.. dat ik er 10 minuten later uitga en snachts bezig ben en later in bed kan vergeet ie dan maar voor de handigheid.. want.. ik zit toch merendeel thuis.. dan kan je rustig aan doen.. Mannen snappen werkelijk niet dat thuis zijn bij kids en huishouden meer werk is dan hun baan.. maar goed..

Het werken hier in combi met Anna gaat eigenlijk heel goed.. ik vind t nog steeds niet leuk om naar mijn werk te gaan, maar als ik er ben is het vaak erg gezellig.. omdat ik kolf op t werk en eerder naar huis ga of later begin hou ik ook maar weinig echte arbeidstijd over dus wat dat betreft is t goed te doen..Anna doet t prima.. ook bij Oma.. drinkt haar fles leeg en slaapt net als anders voorbeeldig..

Net als de andere kids wil Anna geen speen maar heeft ze al snel haar vingertjes gevonden.. wijs en middelvinger schieten bij de eerste aanzet tot huilen in haar mond en ze is weer stil en tevreden.. slimme meid...

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    DEBIE.. dat gaat hier net zo.. als ik de kleding van 1 dag van ons allemaal bij elkaar leg is de machine al vol... dan de handoeken nog.. de extra kleding ivm kots, kwijl, spuug, poep en ander gesmeer... pfff. ik blijf wassen..

ik ga wat doen.. aankleden, kolven, WASSEN, huishouden en alles wat er mee te maken heeft.. boodschappen doen etc etc bla bla bla...

6. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Dank jullie wel voor de felicitaties...!

7. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Van harte lieve, mooie Fenne!

8. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Asl je jarig bent mag je zelf verzinnen wat je wilt eten... en Fenne wilde een eierkoek met hagelslag en met jam en slagroom hahaha... nou ja, voor deze keer dan! :D

9. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Wij gaan naar de dierentuin... doeg!

10. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    heeerlijk WEN.. En leuk idee zeg.. naar de ZOO.. veel plezier!!!

11. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat een leuke foto's van jarige Fenne! Veel plezier in de dierentuin!

Zo Supermummy, ik had die vent van jou echt uit bed geduwd. Dit zou Piet nooit durven te zeggen:D Fijn dat het verhuizen erop zit. Pff ik raak al gestrest als ik er alleen maar aan denk;) Ik mag er deze zomer waarschijnlijk aan geloven. Nog tips?

Ichy, geweldig zeg dat Jurian mag afzwemmen!

Maja, balen dat je het depri gevoel niet weg krijgt. Als het te lang duurt, dan wel langs de ha gaan hoor!

Oh, Sofie heeft een opleving. Dus ik ga even een boekje voorlezen.
    Ze had trouwens 38,7.

12. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Hoi lieverds,

ik haak gewoon weer even in hoor. Heb nog niet terug gelezen, wellicht straks even.

Alle kindjes die jarig zijn geweest: alsnog van harte gefeliciteerd en ik hoop dat jullie allemaal een leuke dag hebben gehad.

Hier alles prima.
    Mijn vriendin is sinds vrijdag weer thuis en voelt zich een stuk beter. Helaas geen kraamhulp gehad, dus ik heb zondagmiddag even het hele huis schoongemaakt en samen zoonlief in bad gedaan.
    Wat een heerlijk moppie is dat ventje. Gossie, wat klein weer.
    Nu lekker aan het genieten van de vakantie.
    Gisteren is Tess naar de gastouder geweest en ben ik even flink met het sop door het huis gegaan. Ook heb ik nu 112 kledingstukken op marktplaats staan.....ha ha ha.
    Ik verkoop alles t.e.a.b. en daarna maak ik een klein doosje met mooiste kledingstukken, die bewaar ik.
    De rest van de kleertjes gaan eerst naar 2 vriendinnen met meisjes en wat ze niet willen hebben, gaat in de container van de kringloop.
    Scheelt ons 5 dozen op zolder....

Donderdag is Jan vrij en dan gaan we wat leuks doen met z'n drieen. Ligt een beetje aan het weer wat we gaan doen.
    Vrijdag een dagje reserveerd voor de studie, ik hoop dat Tess me dat gunt, want moet nu echt een slag maken.

Hoe is het met jullie allemaal?

13. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    goedemiddag meiden...

ICHY... je ziet ons wel verschijnen dan

Botje veel plezier

MAJA pas op jezelf!!!

FENNE van harte knappe meid... en papa en mama natuurlijk ook

Suus hoi hoi....knuf

sm.. argg mannen!!!

Meiske toch nog een zieke sofie... beterschap voor haar

14. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    veel plezier wen

heb besloten (geheel tegen mijn principe in) dat ik straks zo'n dvd ding voor in de auto ga kopen, lijkt me toch fijn naar de wintersport toe

15. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    zo suus das aardig wat advertenties.

Hier doe ik alleen afhalen vind dat steeds naar t postkantoor moeten zo'n gedoe. daarbij kleding verkoop ik niet, heb alleen hema, c&a, hm, name-it of prenatal, zal vast niet zo'n animo voor zijn

16. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @suus meid wat fijn om te horen dat het goed met je gaat!!

hier gaat ook alles goed, alleen zit ik af een toe in een ik ben bijna 30 is dit alles fase hahaha maar die gaat vast wel over en anders moet ik er gewoon iets aan doen een hobby zoeken ofzo
    Bryan groeit als kool het gaat toch zo ontzettend snel maar geniet volop

17. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik moet eigenlijk de koelkast schoonmaken.. er zit iets verstopt.. (geen idee waar t voor dient) en nu ligt er water onderin dat niet weg kan.. nogal bacteriegevoelig en Yakkie..... maar ik heb geen zin..zucht.. ben de hele morgen al bezig voor mijn gevoel en heb nog bijna niks gedaan...ach.. nu even rustig zitten.. kop koffie erin en dan weer door.. komt vnzelf wel een keer af...

Ik moet vrijdag werken..op marijns verjaardag.. pffff. zoooo geen zin in.. misschien kan ik verlof krijgen..tis toch rustig..

18. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    NOU JAAAAAAAAAAAAAAHHH.. Jur werd net boos om een bouwsel van m.. zeg ik.. jochie niet zo boos doen.. dat helpt niet..rustig nou.. zegt ie: Dat lukt niet en je moet niets zeggen dan wordt ik nog bozer..

ik hou dus mijn mond verder.. komt ie met een schaar aan zetten en knipt gewoon in mijn haar.....NOU JAAAAAAAHHHHHH...heeft wel 100 x sorry gezegd, maar zit mooi op zijn kamer.. wat zullen we nou krijgen zeg..was kennelijk de bedoeling om "net alsof"te knippen, maar dat gebeurde dus niet.. gelukkig maar een klein plukje eraf.. onzichtbaar.. pffff....

19. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Soms maken dit soort acties me gewoon bang.. nu is t nog een schaar en een stukje haar, maar wat als ie 15 is?? is t dan een Mes en mijn rug??? Snap gewoon niet waar dit soort akties vandaan komen.. t past zo NIET bij m.. zucht.. misschien toch maar s de mw-er op school s bellen.. misschien kan zij helpen..

ben een beetje huiverig voor dit soort hulpverlening.. voor je t weet heb je jeugdzorg op de stoep staan...

20. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Komt ie helemaal in tranen beneden.. sorry mama.. ik wilde niet echt in je haar knippen..t spijt me echt heel erg...

Kon duidelijk zien dat ie t meende..we hebben even goed geknuffeld en heb m gezegd dat ie niet met scharen moet lopen en al helemaal niet als ie boos is..

Deel Deze Pagina