Februari mamma,s 2008 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door joma, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Beterschap Dees! Hoop echt dat je gauw weer opknapt.

Debie, wow wintersport.. leuk!! Vooral de warme chocomelk in een gezellig cafeetje:D
    En ideaal toch zo'n dvd ding, zou ik ook aanschaffen als we zo ver moesten rijden hoor.

Wen, leuk gehad in de zoo? Wat ziet Fenne er schattig uit met haar mooie verjardagshoed op haar koppie:)

Joma, een dagje depri zijn kom ik ook wel overheen hoor;) Als het zo simpel was, was ik erg blij:D

Ik ga zo zuurkool maken. Jeroen zal met een half uurtje wel weer thuis zijn.

2. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Whaah, Suusje helemaal gemist! Haaaaai!!

3. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Haaaaai lieve Maja, wat lees ik......dipje of erger dan een dipJE?
    Sorry, ik heb nog geen tijd gemaakt om terug te lezen.

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Twijfelachtig..8) Probeer op te maken of het 'er gewoon bij hoort' of dat ik actie moet ondernemen. Kijk het nog even aan. Is sinds een kleine week best heftig dus heb nog even de tijd.
    Maar wil er niet teveel bij stil staan want daar wordt het ook niet beter van. Dus voor nu, kop weer even in het zand en me storten op de zuurkool:D

5. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    He bah zeg, ik ga maar niet zeggen....herkenbaar, want daar heb je niets aan.
    Ik hoop dat het snel een positieve wending krijgt en zoniet, dat je op tijd aan de bel trekt. Maar dat hoef ik met jouw achtergrond niet te vertellen.....
    Dikke knuf liefie!

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    THNX all..

Jur is gewoon af en toe een driftkikkertje.. kan erg slecht tegen in zijn ogen onrecht.. of t nu om een stukje papier gaat dat de verkeerde kant opkrult terwijl hij het anders wil of dat t om straf gaat dat hij in zijn ogen niet verdient.. Dan kan ie echt flippen..tis ook ene groot deel ongeduld.. en hij wil gewoon de baas zijn over zijn eigen leven.. helaas voor hem duurt dat nog wel wat jaartjes...;).. Wij blijven dan altijd haken bij zijn emoties.. in hoeverre is hij te snugger en in hoeverre is hij nog 6 jr.. en natuurlijk.. waar zit de balans of juist niet..hij lijkt soms zelf een beetje vast te lopen en wij danook in de opvoeding.. weten niet zo goed hoe we hem hierin moeten benaderen.. als een kwajongen van 6 of als een overemotioneel gevoelig kind dat "anders" in elkaar steekt of er tussen in.. en hoe is dat dan..

Bij Lisa bijv is het makkelijk.. zij is een meid van 4.. niet meer en niet minder. kan een keel opzetten, stampvoeten en krijsen..zoals dat hoort bij meiden van 4...maar verder dan dat gaat t niet.. ze is bang voor spinnen en voor bloed.. wil zuster en moeder worden en geniet gewoon van t leven..
    Marijn is een peuterpuber, maar ook bij hem zien we geen bijzonderheden..

Jur is altijd anders geweest.. vanaf zijn geboorte, dreumestijd, peutertijd, kleutertijd.. elke periode hadden we duidelijk een ander kind dan anderen..(in onze ogen dan he..)..maar die "zorgen" verdwenen weer als de andere levensfase zich aandiende om ruimte te maken voor de "zorgen" die bij die fase hoorden.. misschien zien we het alleen maar zo omdat het onze eerste is.. en dus geen voorbeeld hebben om aan te spiegelen..
    Jur is na de eerste 14 wk altijd een reuze makkelijk, leuk en gezellig kind geweest, maar toch is er altijd iets geweest dat bijzonder was.. zijn brede interesse in eigenlijk alles, zijn levensvragen, zijn perfectionisme, zijn intelligentie, zijn gevoeligheid.. NIETS mis mee, maar wel lastig zo af en toe..T hoort bij m... en zijn gedrag nu kan ook heel goed gewoon bij de leeftijd horen.. als ik m vergelijk met de jongens uit zijn klas kan ik me er iets bij voorstellen dat die jongens wel 10 graadjes erger zijn wat streken uithalen betreft..

Wij dachten dat Judo of scouting misschien wel wat voor m zou zijn.. teamverband.. leren..sportief...beheersing etc.. nou ja.. we zullen zien....eerst maar s afzwemmen morgen..

En MAJA.. dan stap ik nog maar even neit naar SMW.. we (de school) heeft wel een redelijk jonge vrouw, maar t staat me altijd een beetje tegen.. misschien wel te trots... Aangezien je jezelf zo mooi aanbied.. Knal ik mijn vragen hierwel neer...whahaha.....

7. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    oh en DEBIE.. SOVA traning???? zal s googlen.. ken ik helemaal niet...

8. supermummy

supermummy Niet meer actief

Grrrrrrrrrrrrrrrrrr

9. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    gggggggrrrrrrrrrr mannen!!!!!!!!!!
    over 15 min is mijn vriendin hier om te gaan sporten en martijn is nog niet thuis, bel ik hem op doet hij alsof ik zeur jaja zegt ie ik weet dat ze er om 7 is ik doe mijn best grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    niet je best doen gewoon zorgen dat je er bent!!!

10. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    laat me raden sm Mannen!!??

11. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    He Ichy

kan het werkelijk neit zo zijn dat je Jur bijzonder vind omdat het je eerste is.. wat jij beschrijft namelijk herken ik zoo in Nick... ik vind Nick ook werkelijk bijzonder...anders dan Elise...ze zijn me beide even lief maar maar je snapt vast wat ik bedoel...

Nick is anders...tussen Nick en mij is de navelstreng niet geknipt... en dat botst soms vreselijk maar dat geeft ook een zeer sterke band...

12. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Dees: heel veel beterschap! Jeetje joh je bent volgens mij echt behoorlijk ziek! Goed uitrusten hoor!

@ichtus: Ik herken dat van Jur nu al in Finn: kan niet tegen (in zijn ogen) onrecht. (Ook de oppas vind hem anders dan de andere kinderen.) Verder natuurlijk nog niet omdat hij te klein is maar mijn broer was/is ook zo. Helaas is het bij hem de verkeerde kant op geslagen en daar ben ik bij Finn ook bang voor. Maar ik heb er ooit met iemand over gesproken (die er verstand van had) en die zei dat dat zeker niet hoeft! Dus ik wacht maar af en ik zie wel.
    Ik ga heel erg duimen voor hem dat ie morgen slaagt!!

de rest ben ik kwijt sorry...

Ik ben bij de vk geweest. Alles goed natuurlijk. Tja viel nog weinig te zeggen en controleren! Weet nog alles van bij Finn, dus het hele verhaal van wat je wel en niet mag eten ofzo, dat hoeft ze me bijv. niet te vertellen. Wel ga ik met 34 weken over naar een gyn in het zh, vanwege de keizersnede bij Finn. En mag weer naar de fysio voor mijn bekken. Joepie
    11 maart 2de echo!

13. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    iemand hier

14. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    bleg en voel me zo klote...

kwam net fotos tegen ... :( :( ...

wat moet ik hier nu mee ... mis papa zo :( :( :(

sorry

15. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    :(:(:(

16. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    lieve mys hele dikke knuffel!!!!!!

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    super mooie foto Mys! knuffie

18. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    Snik

19. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    thnx meisjes , kweet ook niet zo goed waarom ik het jullie laat zien en zo maar goed . :(

20. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0

Deel Deze Pagina