ik draai er mijn hand oo niet voor om hoor ichy ik strijk dan ook nog eens alles maar soms word je er beetje gestoord van hahhaha
Hier een goede nacht gehad.. ik heb werkelijk vakantie.. om 7u belde ed me wakker.. die moest alleen de winkel openen en dat mag officieel niet dus dan belt ie altijd even zodat ie iemand aan de lijn heeft tot ie veilig binnen is en zeker weet dat er geen gespuis is.. Ik ben daarna weer gaan slapen.. om 8u kwam lisa bij me liggen en om 8.15 hoorde ik Anna.. die heb ik gevoed en toen hoorde ik Marijn roepen.. Anna wilde nog maar 50 cc kv drinken na het voeden.. JOEHOE... eerder wel 120cc.. goed teken.. al dronk ze wel onrustig en kort.. ikvoelde ook weer wat stuwing.. niet veel maar toch iets.. ik heb die duidelijke zichtbare vooruitgang wel nodig anders haak ik snel af..t harde werken (wat best meevalt vind ik) werpt dus vruchten af...
Ik denk dat het ook een beetje aan de kraamvrouw ligt wat je allemaal doet? Ik was echt eigenlijk meteen na de bevalling al super fit. En ik deed alles zelf met Noah, bracht ook gewoon zelf met bordje en glazen naar de keuken en in de vaatwasser. Als zij 's ochtends kwam zat ik al te ontbijten of was daar al mee klaar. Dus dan doe je als kraamverzorgster denk ik automatisch meer in het huishouden of niet?
Marijn is trouwens weer echt mijn heerlijke ventje.. heeft weer een blos op zijn wangen en is weer vrolijk en lief.. wat heeft dat lang geduurd zeg.. echt heerlijk.. komt vast wel weer een periode dat dit minder wordt, maar voor nu tank ik weer heerlijk bij..
T gaat wel goed geloof ik met Roos ze heeft alleen nog wat bloedrestjes in dr neus zitten. En staat nu op K3 te dansen. Was alleen best bang dat ze een hersenschuddig had ofzo.
Hier wilde ze ook alles strijken, maar heb gezegd dat dat niet hoeft.. ze moest zelf maar kijken wat ze prettig vond.. sommige dingen streek ze dus wel.. andere niet.. ik heb haar haar werk laten doen zoals ze zelf fijn vond.. tis dan wel mijnhuis, maar ik wil haar ook niet een naar gevoel geven.. Ik was ook heel fit al meteen, maar liet me door haar verwennen.. dat wilde ze zo.. en ik vond t heerlijk.. kreeg elke morgen een vruchtencoctail.. verschillende vruchten in stukjes gesneden in een groot glas in vruchtensap..(appelsap of dubbelfris).. zoooo lekker....vond ik zo orrigineel...en ontbijt vond ze leuk om te maken.. ze ontbeet dan met ons mee..gezellig...
Hihi ik heb 2x zo'n 50 plusser gehad. Opzich niks mis mee hoor. Alleen euh ja ik heb dr nie zo veel mee. En die eerste die kwam bij me op bed zitten alsof we vriendinnen waren en die andere was de hele tijd over dr kleinzoon bezig die even oud is als Roos...
Roos is gek! Stopt ze dr hand in me shirt zegt ze hand weg. En dan ga ik em 'zoeken' moet ik me ogen dicht doen en weer open en dan heeft ze dr hand weer. Dan zegt ze Lie toveren en dan lacht ze zooo hard haha
hmm die vruchtencocktail moet ik onthouden als iemand trouwens nog leuke ideetjes heeft voor een fruitcreatie hou ik me aanbevolen, ik vind het ook altijd leuk om de kraamvrouwen net dat extraatje te geven. Het ligt er zeker aan hoe fit de kraamvrouw is hoor, maar ik adviseer ze wel altijd het de eerste 4 dagen rustig aan te doen en lekker te laten verwennen en zorg ook dat de laatste dag ik alles schoon heb qua huishouden zodat ze niet de dag erna nog gaan staan poetsen ofzo. maar als iemand leuke ideetjes heeft voor net dat extraatje dn hou ik me aanbevolen
nou de koffie is op goeden tijden van gister gekeken dus nu word het tijd dat ik iets ga doen hmmmm eigenlijk geen zin maarja nu is bryan er niet moet ik ff profijt van nemen he kom tussendoor nog wel eens kijken oh en dames gaan we de meeting van mei nog plannen??? zou het leuk vinden als we met een groep gaan
hihi hier deed ik alles met esmee zelf, haar verzorging, eten maak ik ook zelf, houd er niet van als een ander dat doet, ze zal er wel geen fuck aangevonden hebben hier. beetje huishouden en dan liet ik haar lekker naar huis gaan.
@debbie dan had je beter 3uurs zorg kunnen pakken hahaha dan doen we zoeg voor moeder en kind en beetje huishouden meer niet