Februari mamma,s 2008 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door joma, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ooh ja, dinsdag wil ik gaan zwemmen. Even kijken of het zwembad overdag gewoon open is.

Nah Debie, en dan kom je niet eens een bakkie halen?

2. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    kon echt niet bedenken waar ik de plaats van kon, zie het nu net pas, hihi. Volgende keer weet ik het

3. 40plusmama

Kom je de volgende keer een bakkie halen.

Zwembaden in Tilburg zijn pas om 2 uur open :(

4. 40plusmama

Leuk maar ik zou hem zelf niet op een babykamer doen. Ik heb trouwens heel veel links naar muurstickers (mocht je nog zoeken)

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Niet op een babykamer? Wrom nie?
    Enne, ben wel nieuwsgierig naar die links:) Zoek me een ongeluk naar wat leuks..;)

6. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ik vind hem wel helemaal geweldig, het is dat paul zoiets niet wilde

dees ik onthoudt t, kom er vast nog eens. Ik had je nog mail gestuurd.

7. 40plusmama

Ik zal je zo antwoorden Debie ;).

IK zou het niet doen Maja maar jij bent niet IK :p . Tis niet mijn smaak voor op een babykamer maar ik vind hem wel leuk.

Zal zo de links opzoeken

8. supermummy

supermummy Niet meer actief

Leuk Maja, ik vind zoiets wel hartstikke leuk voor baby maar ook voor kleuterkamer.
    Ik wil voor de nieuwe kamer van Sara & Nora ook zo´n boom maar dan van schoolbord zeg maar waar ze dan ook nog op kunnen krijten.

9. supermummy

supermummy Niet meer actief

Ik geloof dat Debora ook laatst zo´n leuke behangboom liet zien.

10. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Was benieuwd of je er een speciale reden voor had die ik misschien over het hoofd zag ofzo, maar kwestie van smaak kan natuurlijk ook:D

11. 40plusmama

Nog een keer gekeken-> neuh, geen speciale reden :D

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    SM, van krijtspul is idd ook leuk en handig!
    Ja, Debora liet ook zoiets zien? Kan idd heel goed. Weet wel dat Naatje ook een leuke liet zien.
    Maar ben denk ik ook wel fliefd op deze, denk dat we hem maar gaan bestellen:) (als de echo goed is..;))

Lune is echt wel ziekjes nu. Ze had net bijna 40gr koorts en was hangerig en een beetje sjielug. Wordt geen kdv morgen denk ik. Hoop niet dat ze echt heel ziek wordt..

En ik word ineens misselijk:$ ff op de bank..

13. 40plusmama

Hallo BDC, wie is u (0 berichten en wel lezen :p)

14. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoihoi

Wauwie, wat is er veel gekletst vandaag zeg! Heb een beetje erover heen gescrolled deze keer.

Dees, aan de foto's te zien heeft Luuk het erg leuk gehad! Heerlijk van de taart gesmuld (leuk zo van Jip en Janneke:)) en ontzettend leuke cadeautjes gehad!

15. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wilde nog verder typen, maar mijn berichtje werd opeens geplaatst:( Zeker weer op een verkeerde knop op de laptop gedrukt;)

Lune dus heel zielig en ziek:( Beterschap voor de kleine meid!
    Leuke boom zeg! Ik vind het meer voor op een peuter/kleuterkamer, maar gelukkig verschillen smaken:D

Gisteravond heb ik nog lelli kelly schoenen voor Sofie gekocht (collectie van vorig jaar) Ze krijgt ze voor haar verjaardag van mijn schoonouders. Keek ik vandaag nog een keer op die site, zijn ze gewoon iets van €6 duurder geworden. Ikke blij dat ik ze gister nog heb besteld. Was nl enorm aan het twijfelen over de maat. Ik heb nu maat 24 besteld. Zal nog wel aan de grote kant zijn, maar dan kan ze ze wel tot het eind van de zomer dragen:)

16. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Deze schoentjes. Vind ze eigenlijk over de top (net als de schoentjes die ze vorig jaar had) maar Sofie vindt ze heul leuk, zeker weten:)

17. 40plusmama

Hihi, leuke schoentjes

18. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    zo heej..weer bij...

MOM.. ik zou toch stiekem hap bellen denk ik.. maar je weet zelf wel wannner die grens bereikt is bij Suzanne...hoop dat t niet nodig is en ze toch weer snel opknapt..

Heerlijk he.. die dwingelandjes als ze net weer iets beter worden...pffff. zoooo vermoeiend...

euh.. MEETINGS...

de 11e is geloof ik in het westen van t land naar ballorig als ik het goed heb..??

in MEI had VIV iets in de planning....

28 feb.. komen Joma en Dwaas deze kant op...gezellig..SIZZ OOK?????? dan vieren we hier Marijn z'n verjaardag..
    13 feb.. komt DEES deze kant op...
    3 mrt naar DEES in ENTER..(ik wil best zwemmen.. als ik Anna moet meenemen (ligt aan voeden hoe en wat dan) dan wordt zwemmen lastig..)
    en dan waren er nog wat samenkomsten bij Dwaas geloof ik.. volgende week?? en weekend van 20 feb als ik het goed heb..

**valt me nog mee wat ik er van heb kunnen maken..whahaha**

Veul zieke kindjes....BETERSCHAP

*klopt meteen af* hier niet.. gelukkig..

Sja. wat zullen we er verder s van zeggen.. niet zoveel te melden.. kids liggen erin.. t was gezellig vandaag...

Deel Deze Pagina