Februari mamma,s 2008 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door joma, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik heb bij de intake aangegeven dat ik graag een jonger iemand wilde omdat ik dan meer aansluiting zouvinden inde gesprekken.. is geen garantie natuurlijk, maar ze proberen er rekening mee te houden..tis altijd nog gelukt..;)

Verder ben ik zoooo tevreden over de Kraamvogel... in onze plaats is het normaal dat je kraamt bij VERIAN zorg, maar ik heb bij jur in zwolle gekraamt bij ICARE (nu Kraamvogel).. dit heb ik zo prettig gevondendat ik er altijd bij gebleven ben.. ECHT HELEMAAL TOP.. na de kraamperiode kreeg ik een evaluatiepapier binnen.. hoe het gegaan was etc.. heb ze een dikke 10 gegeven en een brief erbij gedaan dat ik de afgelopen jaren zo dankbaar terugkijk op de zorg die ze me gegeven hebben..de namen van alle kraamverzorgsters erin gezet..etc.. Ik kreeg een brief terug dat ze dit erg waardeerden.. dat ze het nog nooit zo hadden meegemaakt en dat ze de brief zouden doorsturen naar de desbetreffende dames..Dat ze het hier dus voor deden.. voor deze dank.. Ik meende alle woorden.. omdat t echt de laatste is heb ik dit nu zo gedaan..

2. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Zondag heb ik pas mijn echte feestje, maar stiekem kwamen er gisteren zoveel mensen dat dit ook een feestje was... ben benieuwd hoe ze reageert als er nog een feestje komt met heel veel mensen en cadeautjes, ze heeft nu al zo veel gekregen! :D

Het was wel echt fantastisch gisteren... echt heerlijke dag, Fenne voelde zich ook echt jarig, snapte het al heel goed...

Vandaag is Vin jarig, maar die is gewoon naar school gegaan. Vanavond gaan we uiteten samen, das ook al lang geleden dat we iets met z'n tweetjes gedaan hebben... zin in!

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    WEN.. mooie foto's... zijn dat JOUW opa en oma??????? of die van FENNE??.. als t de jouwe zijn dan zien ze er rete jong uit...als ze van Fenne zijn dan nog steeds hoor;) , maar dan past het beeld een beetje...

4. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    haha nee, dat is inderdaad mijn moeder en haar man... zeker niet mijn opa en oma :D

5. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    @ Wen, wat geef jij Vin voor ze verjaardag? Ik ben namelijk inspiratieloos voor Vin...Hij is 5 maart jarig...

6. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Ik had ook geen idee... en hij kon ook niets verzinnen... dus nu gaan we uit eten op mijn kosten haha

7. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hihi ja dat kan ook nog natuurlijk :D

8. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    wat een leuke foto's wen

9. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    pff heb net na heel lang aarzelen gebeld met het ziekenhuis dat mijn heupoperatie gedaan heeft in 2006. Sinds die tijd last maar wilde steeds niet terug, zo bang dat het over moet of ze zeggen einde oefening, maar goed, 21 mei kan ik.

10. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    zo ff nieuw uniform erbij besteld hoop dat ze er niet te lang over doen met leveren, ik heb er nu 4 maarja das voor 8 dagen wat weinig

11. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    oh debie.. spannend.. kan me voorstellen dat je daar tegenaan hikt..

Wen... ah zie.. dan las ik t dus toch verkeerd..hihihi...dan klopt t plaatje weer...

12. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    4 is toch nie zo heel weinig Viv?? Ik doe in iedergeval om de dag wel een witte was...

13. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen

Allereerst wil ik Mys een hele dikke knuf geven!
    Prachtige foto's, maar meid, wat moet het moeilijk voor je zijn.

Naatje aan het bevallen? Succes:)

Leuke foto's van jarige Fenne. Zo te zien heeft ze het leuk gehad in de dierentuin!

Arme Rosalie uit haar bed gevallen. Hoe is het nu met haar?

Hier weer een baggernacht gehad. Ik ben er, en dat is niet overdreven, een keer of 25 uitgeweest voor Sofie. Pffff, elke keer was ze aan het roepen. Ook vaak in haar slaap. Denk dat het van de koorts kwam. Gelukkig heeft ze wel tot 8 uur geslapen vanochtend.
    En dan natuurlijk de enorme teleurstelling van het schaatsen. Ik heb met Sven te doen, maar ook met Kemkers. Wat een drama zeg. Ben benieuwd wat ze er vrijdag met de ploegenachtervolging van maken.

Vanmiddag is er hier in het dorp een middag voor de kinderen. Deze keer gaan ze spelletjes doen. Dus om 13 uur breng ik ze. Heerlijk:)

14. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    vivi wat ik trouwens super leuk vond bij mijn kraamverzorgster was dat ze altijd een roze shirt droeg onder haar witte pak, als ze bij een jongen kraamt draagt ze dan dus blauw.

15. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    balen meiske, hier na 6 keer eruit esmee onder de arm en bij ons in bed genomen, scheelt heel wat keren lopen

16. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @ariel 4 is echt wel weinig we meoten iedere dag een andere aan en zoveel witte was heb ik niet, wij hebben wel veel bonte was haha
    @debbie ja dat vind ik ook orgineel als ik weer nieuwe shirt voor eronder nodig heb ga ik daaraan denken idd leuk zachtroze en blauw

nou dames ga zo maar door met de tips hahaha dan word ik misschien super kraamverzorgster hahaha

17. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    hello ladies

Even snel

SORRY SORRY MYS maar gisteren heel verhaal naar je getikt maar toen viel mijn verrekte toppie weer uit...dus helaas geen reactie kunnen geven...

Heb het nu allemaal teruggelezen.. en ik wil je alleen maar knuffelen en dan natuurlijk Ichy ook meteen

NAATJE al bevallen?

Leuke fotos Fenne en vandaag gefeliciteerd met papa...

nu weer snel door met werken was vanmorgen later dus hoop te doen..

Oh ja CB cijfertjes van Elise... 88 cm en 12 kilo... volgens het cb prima... maar hier is ze volgens mij 1 van de kleinste (en dikste ) maar goed ze doet het prima.. ze vonden haar erg wijs (ja duh) en haar motoriek is meer dan goed...en praten ruim voldoende conclusie APK goed gekeurd kan er weer een jaar tegen...

nu echt weer snel terug naar mijn offertes...en rekeningen...

18. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    pff krijg net weer 2 uitnodigingen voor 2 extra bijscholingen deze maand (maart), dat bovenop die ik al had staan ze menen zeker dat we buiten het werk geen leven hebben grrrrrr word er af en toe beetje gek van maarja zal wel nodig zijn

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Kreeg je daar wel voor betaald Viv? Of compensatie dat je minder hoeft te werken?

20. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    haaai allemaal...

heb weinig te melden.. naatje aan het bevallen hoorde ik... SPANNEND!!!!

hier maandag een mail gestuurd naar het bedrijf wat de serre heeft geplaatst.. er moet nog steeds een afwerkstrip geplaatst worden en 2 randen dichtgekit worden. (we kunnen daardoor naar buiten kijken..) dit hebben we 2 maanden geleden al gevraagd.. maar nog steeds niets gehoord. maandag heeft mannetje een mail gestuurd dat als er deze week geen afspraak daarvoor stond dat we dan rechtsbijstand in gingen schakelen! Nu komen ze het dadelijk al maken... ;) whahaha.. (maar anders haddden we dat ook echt gedaan hoor!!)

en de gemeente is langsgeweest.. serre is goedgekeurd. (controle van de bouw!) mooi dus...

ons huisje is straks weer apk gekeurd!

Deel Deze Pagina