Hier nog de lijst. Nog maar een paar jarigen. Denken jullie nog aan de andere data voor op de lijst? 26 Marijn Maart 1 Mike 7 Samantha 8 Sara April Mei Juni Juli Augustus September Oktober November 2 Daan (2009) 11 Esmee (2009) December
Super dat Jurian zijn a diploma heeft!! Gefeliciteerd! Ja Dwaas, ik hoop dat ik snel de boeken (het zijn er overigens 3) vol heb. Nog even en ik droom over dubbele en plaatjes plakken8) Balen van je haar Maja. Heb je een foto, dan kunnen wij ook even kijken Als je niet tevreden bent, dan zou ik zeker morgen even bellen! Vanavond ligt iedereen hier weer op zijn eigen kamer. De logeerpartij bij Stijn is voorbij. Wat een gesleep zeg, met al die zware matrassen Nu lekker met een koppie thee op de bank hangen.
Hee Botje... leuk dat je het zo fijn hebt gehad... vliegt voorbij he MEISKE 3 boeken mijn hemel nou dan kan ik voorlopig dus wel mijn dubbele aan je doorgeven... Of valt het mee en heb je al veel? moet haast wel...
Boney, fijn dat het uitstapje zo geslaagd was. Was Tessa blij je weer te zien? Dwazie, het schiet al aardig op met de boeken gelukkig. En Nick, heeft hij zijn boek al bijna vol?
hihi normaal spaarde ik voor mijn zusje en als juf laat je dan de kids eerst ruilen, ook met mij en ik had altijd mega snel mijn boek vol. Kids wisten dat ik na het ruilen al mijn plaatjes weggaf aan ze.
Meiske.... ja nick hoeft er nu nog maar 26... maar dat komt mede dankzij een vriend van ons.. die heeft vandaag echt ontiegelijk veel plaatjes gebracht niet normaal meer...
Boney leuk dat het een geslaagde dag en nacht was! Heerlijk toch effe er tussen uit! Spannend niks meer van NAATJE gehoord! Die zal nu toch wel bevallen zijn? Ik hoop dat alles snel en goed is gegaan.
boney heb de cd, ga alleen op vakantie dus niet echt tijd om af te spreken. Je zou wel morgenmiddag langs kunnen rijden, ga dan de tassen inpakken, anders wordt het na de wintersport
Hoera!! Jur gefeliciteerd met je zwemdiploma!! Boney: fijn dat je het naar je zin hebt gehad. mmmm B&J ijs *kwijl*
Krijg ik net een telefoontje van de trainer van Stijn: moet ie zaterdag voetballen. Dat op zich is natuurlijk geen probleem. Maar ze moeten uit tegen Spijkenisse en om 7.30 weg Is een beetje vroeg
**ANNA er ff bij gezet..** 26 Marijn Maart 1 Mike 7 Samantha 8 Sara April Mei Juni Juli Augustus September Oktober November 2 Daan (2009) 11 Esmee (2009) 16 Anna (2009) December ----------------------------------------------------------- Verder... Morgen werken.. maar eerst nog de laatste dingen voor Marijns verjaardag regelen.. nou ja.. eigenlijk alles nog.. slingers en ballonnen halen.. taart regelen dus naar de bakker..hij is teletubbiefan dus dat wordt m danmaar denk ik...tis zijn verjaardag..whaha.. Driewieler besteld, maar nog niet binnen.. hoop maar dat ie op tijd is..zal morgen s bellen.. En nu maar hopen dat ik vrij kan krijgen vrijdag..hoor ik morgen avond pas.. maar goed...afwachten.. tis niet zo druk en zoveel doe ik toch niet...dus ze kunnen me best missen..vind ik!!!!!... BONES.. oh wat klinkt dat heerlijk zeg.. ik wil ook wel.. zal vriendin s aan de jas trekken.. whahaha.. MEISKE.. hoop dat SOFIE vannacht beter is dan afgelopen nacht.. en heerlijk vroeg zaterdag.. ik vind om 9u zwemmen al vroeg...nou jaa...niks aan te doen.. DWAAS.. mocht je nog vb plaatjes over hebben waar je echt niks mee kan dan houd jur zich wel aanbevolen.. hij heeft niet veel met voetbal, maar wil ze wel sparen....je hoeft er geen moeite voor te doen hoor.. zo belangrijk is t niet voor m.. euh...... NAATJE.. nog geen nieuws.. jammerrrr.. volgens mij heeft ze geen buddy...dus wordt t nog ff wachten.... DEES.. hoe ist nu meid... al wat beter??? hope so.. mocht je dit nog lezen en kunnen antwoorden: HOE laat worden we verwacht in Enter komende woensdag???? en hoe laat gaan de anderen????? SUUS / SIZZ..en gaan er nog meer???? euh.... tja verder niets te melden eigenlijk.. ik ga zo voeden en dan slapen... ik geniet nog ff lekker van mijn uitslaap hang ochtenden.. ik en de kids zijn nog geen ochtend voor 10u in de kleren geweest..heeeeerlijk... Tot morgen all..
Haai... ik kwam ook even kijken of er al Naatje nieuws is! Nog afwachten dus. Verder lees ik zo nu en dan wat. Maar het komt niet echt van goed lezen en dan reageren. Er gebeurt hier van alles, positief hoor, maar mijn energie is even 0,0. Ben even een beetje aan het surviven. Als ik gewent ben aan het werk en ik heb weer wat beter geslapen en wat meer energie lukken dingen me weer, zoals forummen. Wel denk ik aan jullie, ja geloof het of niet! Dus het is zeker geen desinteresse. Eigenlijk moeten al mijn sociale contacten het nu ontgelden en daar horen jullie nou een maal bij . Half maart zit ik met de dames een week bij mij ouders, omdat el husbandia dan in het buitenland vertoeft. Mooie daarvan is: ik hoef me niet druk te maken om het huishouden e.d. en mijn ouders vinden het prachtig mijn kinderen te vermaken en mij te ontzien. Meer quality time voor mij dus! Ik zie er nu al naar uit en hoop dan vast wat schade hier goed te maken. Marijn voor morgen alvast een hele fijne verjaardag toegewenst! Leuk hoor! En ichtus, ik denk dat we maar even moeten bellen voor dat broekje. Ik vind het zeker leuk als je m komt brengen. Doordeweeks ben ik over het algemeen donderdag en vrijdag vrij. Oh en 3 maart heb ik ook nog in gedachten.. moet even kijken hoe het gaat lopen met het werk. s Middags moet ik op tijd naar huis ivm bezoek aan zkh voor echo van de heupjes van Suzanne (alleen controle, verwachten niets bijzonders). Dus moet even kijken of ik 'ochtends nog een gaatje vrij kan houden.
Heeft iemand Naatje als 'vriend' op hyves? Misschien staat daar wat bij.. Ik kan dr profiel niet zien, we zijn geen vriendjes.. Spannend zeg! Ik ga slapen, trusten allemaal!
Alles bijgelezen maar voor de rest geen puf meer om te reageren..... Sara ligt of lag voor het eerst in het grote bed....geen succes ik heb haar 80x teruggelegd en uiteindelijk in haar ledikantje gelegd. Hebben jullie tips¿
SM.. hier ook eerst alleen het middagslaapje.. Wat ik bij Jur als tip kreeg (maar die was al een paar maandjes ouder) was om samen met de kleine een nieuw dekbedovertrek te gaan kopen.. dat mocht Jur uitzoeken.. en zelf alle knuffels en muziekje in zijn nieuwe bed leggen.. zo maakte hij van zijn nieuwe bed zelf een mooie plek... Toen hij savonds onder zijn niuewe TRACTOR dekbedovertrek mocht slapen met snuffie en zijn lullaby muziekje was ie helemaal blij... Bij Marijn zou dit absoluut niet werken.. is daar nog wat te jong voor denk ik.. maar misschien heb je er wat aan.. MOM.. Is goed meis.. ik bel je volgende week ff voor een afspraak wat broekje betreft.. Ed is veel vrij volgende week.. ook einde van de week dus dat moet goed komen...Rustig aan meis..en t broekje valt best groot volgens mij dus als t even duurt geeft dat niet...