Euh, dat gaat niet meer lukken denk ik. Wil vanmiddag even naar m'n ouders en naar jou is echt de hele andere kant op. Je mag hem ook opsturen en anders zie ik hem wel verschijnen na jullie vakantie. Thanks voor de kaart trouwens. Leuk.
Goedzo Esmee!! Nog niks van Naatje? Pff.. Ik ben toch nieuwsgierig!! Haai Bones, wat heerlijk dat je nachtje weg zo leuk was! SM, idd eerst overdag. En daarna consequent blijven. Dus desnoods haar 100x terug leggen. De aanhouder wint Wij hebben straks begrafenis van Jeroen z'n oma. Heb Lune net naar het kdv gebracht. Nu even eten, heb nog niet ontbeten. Wordt weer een bakje activia met vezels denk ik
dan wordt t na de vakantie, heb niets waarin ik hem kan opsturen in huis. zo ga me ff opmaken, straks komt vriendin met drie kids langs
goedenmorgen meiden @maja sterkte straks oke ik moet ff klagen ik ga straks bij mijn vriendin op kraamvisite dus heb ik de auto nodig (aangezien de ander kapot is) trek ik vanmorgen de rolluik bij bryan open zie i dat de auto weg is grrrrrrrr nu moet ik dus eerst door de regen naar het werk van martijn fietsen en daar de auto pakken dan weer terug naar huis om de kados in te laten grrrrr mannen
DEBIE.. dat deed Anna vorige week ook ineens..whaha.. ze had gespuugd en lag met r neus er midden in.. toen duwde ze zichzelf weg en rolde zo op haar rug.. was bij haar waarschijnlijk een toevalstreffer door t spugen, maar ook ik was echt helemaal trots...whahaha...
hmm ik zie op buienradar dat het rond 10 uur droog is dan maar wachten tot dan had toch gezegd dat ik ergens tussen 10 en half 11 zou aanrijden dus komt goed uit nou ja goed ben evengoed kwaad hoor
Mogguh meiden, Het gaat een beetje beter hier gelukkig. Ik heb nog wel rugpijn en keelpijn. Ik denk dat ik er doorheen ben gerold wat de nierbekkenontsteking betreft. Ik had het advies gekregen heel veel te drinken om zo te kijken of het wat beter zou gaan. Ik kon namelijk niet op eigen kracht naar de ha. Met de verzorging van Luuk heb ik het aardig kunnen redden. Maandag waren mijn ouders er, dinsdag heeft Olaf zorgverlof genomen, gisteren was hij naar het kdv en vandaag komen mijn schoonouders. Ik heb in de afgelopen dagen wel wat gelezen maar niet veel onthouden. Ik probeer te reageren maar vergeetn vast dingen en mensen. Maja, sterkte vandaag. En inderdaad wel goed voor jezelf blijven zorgen. Mys, hele dikke knuffel meid. Heb je nu al gesprekken gehad met de psych? Je moet het toch kwijt he..... Mooie foto's ook. Jeeeeeeeeeeee Jur, goedzo! Wat zal je mama trots op je zijn! Nu op naar B ('s morgens heul vroeg ) Debie, knap van Esmee! Wat gaat het toch allemaal snel he? Botje, fijn dat jullie het leuk hebben gehad. Zo af en toe heb je even tijd samen nodig he? Heb je nog foto's gemaakt? Ik zag nog mooie verjaardagsfoto's van Fenne. Was het leuk in de dierentuin? Naar welke gaan jullie dan? Dwaasje, moet Nick er nog maar 26 joh? Dat is snel gegaan dan, woow! SM, dus het bevalt goed in het nieuwe huis? Hadden we al foto's gezien hier? Ichy, knap joh, dat je de bv op hebt weten te krikken. Ik ben trots op je! Wat de 3de betreft, maakt mij niet zoveel uit maar ik snap dat we een tijd moeten hebben. Euhhhhh, uurtje of 11? Wat vinden Sizzel, Suus en Mom daarvan? Nou jaaaaaaaaaaaa, Luuk gaat steeds beter praten. Hij zit naast me met een xylofoon zegtie ineens: mama, blauw, paajs (paars). Oke, weer een nieuw woord (blauw) en hij herkent dus kleuren blijkbaar haha. Even posten en zoonlief helpen, zo trug
Wat knap van Anna en Esmee zeg. Heb eigenlijk geen flauw idee wanneer Tessa dat deed voor het eerst. Vivi, ik zou dus echt niet door de regen gaan fietsen. Ik zou pissig opbellen en eisen dat hij hem maar gewoon komt brengen. Ik neem aan dat jullie het er gisteren over gehad hebben. Is er iemand met het nummer van naatje? Ben stik nieuwsgierig zeg. Zou alles goed zijn?
Jeetje, nog niks van Naatje? Ze had toch een buddy of is dat niet door gegaan? Ik weet dat ze er hier toen over bezig was met iemand. Vivi, pffffffff, echt een mannenstreek zoiets, lekker dan! Hier was dinsdag weer gedoe maar na een pittig gesprek gisteren hoop ik wederom (tevergeefs?) op verbetering. Ja, Sizzel komt ook naar Enter!
Oh hoeft niet speciaal hoor DEES een tijd.. maar is meer een richtlijn zodat we zoveel mogelijk tijd kunnen benutten.. 11u vind ik een mooie tijd.. Nu nog ff schoonmama vragen of de kids daar smiddags mogen zijn.. Kan zijn dat ik dan wel om 16.15 thuis moet zijn omdat het biddag is en schoonmama dan zeker naar de kerk wil..daarbuiten heeft jur dus zwemles die dag om 15.30 dus misschien zegt ze dan ze dan liever ook heeft dat ik thuis ben, maar dat denk ik niet.. anyhoe..om 11u ben ik van de party....
Nee, moeten (tijd) is het niet maar het spreekt wat makkelijker af met een tijd. Ik zal Suus en Sizzel even mailen over de tijd.
JEUH.. sizz komt ook...helemaal top.. en MOM misschien ook.. SUPERRR..... nr van NAATJE hier ook niet.. Ik had nog wel onlangs gevraagd of ze een buddy had, maar heb er daarna niets meer overgelezen, maar mischien heb ik haar reactie over t hoofd gezien...
Januari 3 Lune 24 Gwen 26 Luuk en Thijs* 29 Rosalie Elise 31 Finn Februari 3 Dylan Aaron 4 Tess 6 Ilse 7 Keano 8 Bryan (vivi) Bryan (mys) 9 Nora 14 Elena 16 Sarah Sofie 17 Julia 21 Tessa 23 Fenne 26 Marijn Maart 1 Mike 7 Samantha 8 Sara April Mei 27 Jurian (2003) Juni Juli Augustus September Oktober 5 Lisa (2008) November 2 Daan (2009) 11 Esmee (2009) 16 Anna (2009) December
Daar was ik dus ook bang voor. Ik neem de hele medicijnkast ook mee hoor Ik zal pralines halen, zelfde winkeltje als waar ik die van jou had gehaald Ichy