Februari mamma,s 2008 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door joma, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Luuk mag ook niet altijd kiezen maar soms wel. Hij krijgt bijna altijd eerst een boterham met iets hartigs en dan iets zoets.

Hm, ik ruik iets dus even 1 uit de stront halen

2. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    plannen valt het natuurlijk nooit maar wij hebben wel heel veel mazzel gehad dat ik alle keren heel snel zwanger was, dan lijkt het zo vanzelfsprekend. (al is het dat natuurlijk niet) Lijkt me ook zo moeilijk als dat niet zo werkt. Hoop ook echt dat jullie nog een keer een zwangerschap mogen meemaken en dan alleen maar kunnen genieten.

3. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    geloof dat esmee nu ook ontploft, ff controleren

4. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    nee, die stinkt alleen

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hoe herkenbaar...
    "melk dinkuh''
    Pak ik een beker melk: "niet melk dinkuh, thee dinkuh''
    Ze mag hier ook kieze wat ze op brood wil. Als ze past kiest en ik maak er 1 met pasta en ze wil daarna toch kaas (ik noem maar iets) dan heeft ze pech. Ik ga ook echt geen andere maken.

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    thirza, gefeliciteerd! En wat zielig voor Aaron zeg. Ze kunnen er zo'n last van hebben. Stomme kiezen ook.
    Tessa had ook zo'n fase van niet terug kunnen rollen. Heeft een week of 2 geduurd volgens mij.

Ik ben ons aankleden :) Doei

7. 40plusmama

Ik maak ook geen andere, hij eet wat hij heeft gekozen en anders eet hij niet :D

Debie, dat is ook een luxe hoor, snel zwanger worden. Ik hoop inderdaad dat wij het nog mee mogen maken maar mijn gevoel is goed. Hopen dat het snel lukt en goed blijft gaan dan

8. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    Goedemiddag...

Ook in mijn middagpauze even checken naar nieuwtjes hier op forum...

Helaas geen nieuws over Naatje...

Ehhhh wat heb ik wel gelezen

Wispelturige kinderen.. tsja heeft bij ons niet met peuterpubertijd te maken.. Elise is gewoon zo.. en dat heeft ze eerlijk gezegd wel een beetje van mij denk ik... als ik worst op mijn brood doe.. wil ik naderhad toch ook liever kaas.. ach ja

ICHY.. whahah ik moet een klein beetje wel stiekem lachen hoor om jou en Ed... en ik heb toch heel sterk het gevoel dat er toch nog een kleintje bij komt.. maar dat zegt natuurlijk helemaal niets...

Debie.. ohh ook de twijfels.. maar gezondheid gaat voor heel belangrijk

Deesemensje.... ik heb de volste vertrouwen dat het jou gaat lukken hoor dit jaar.. absoluut... !!

ehhhh Vivi... tjsa mannen argg soms he...

THIRZA VAN HARTE trouwens...

///////////////////////////////////////

Oh ik ben toch wel weer zo moe he... en dan ook nogeens een druk weekend wel leuke dingen natuurlijk...
    Vrijdagavond even lekker niets... dat wil ik even zo houden maar wellicht bedenk ik me nog en duik ik nog even de kroeg in...maar denk het nie
    Zaterdag natuurlijk voetbal dag... helaas moet ik mezelf verbijten langs de zijlijn.. en zal ik alleen coachen....
    Zaterdagavond naar de verjaardag van mijn zusje welke vandaag jarig is..
    En zondag naar DEEEESSSSS leuk leuk leuk

en dan is het ook zoweer maandag...

9. 40plusmama

En maandag gaan wij op vakantie :D

10. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    jaaaa jij wel ja.. ikke nie.. ben ook wel aan vakantie toe moet ik zeggen..
    oh nee ik vind vakantie helemaal niet leuk...stom stom stom

11. 40plusmama

Nou ikke wel hoor

Ik zit alleen met een te groot badpak. Ik had 2 nieuwe besteld bij Bon Prix maar die hadden ze in de verkeerde maat gestuurd. Ik heb alles terug gestuurd maar de nieuwe zijn nog niet binnen

12. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Sorry dat ik jullie zo lang heb laten wachten, maar moest even alles verwerken en bijkomen.

Ik ben woensdagochtend 7.50u bevallen van een dochter, haar naam is Rosanne en weegt 3000 gram. Ik vertelde dus dat ik dinsdagavond weeën had. Maar die zakte weer af, en kwamen maar om de 20 minuten. Ben zelfs nog om 00.30u gaan slapen. Toen mijn vriend naar zijn werk ging, ben ik wakker gebleven en kreeg ik wel weer weeën, maar niet echt heftig ofzo. Kon ze redelijk makkelijk opvangen. Totdat ik opeens weeën kreeg met lichte persdrang. Ik dacht dit kan niet. Misschien moet ik wel poepen dacht ik nog. Totdat ik echt persweeën kreeg. Kon ze niet wegpuffen en moest gewoon meepersen. Ik dacht dat ik gek werd. vk gebeld, maar kreeg antwoordapparaat. Toen snel mijn vriend gebeld om te vragen of ie bijna thuis was. Vertelde hem dat het niet goed ging, en dat ie snel moest komen. Gelukkig was ie er ook snel. Hem verteld dat ie snel de vk moest bellen want de baby kwam er aan. Ze zou eraan komen, en ik moest maar proberen het om te houden. Nou dat lukte dus echt niet meer. Bij elke wee moest ik gewoon meepersen. Totdat ik opeens iets voelde. Ik zei tegen mijn vriend, volgens mij hangt het hoofdje eruit. Dus ik gevoeld, en jahoor, het hoofdje was er al uit. We moesten het nu dus zelf doen. Mijn vriend zei, doe je broek maar uit en ga maar liggen. Ik zeg weet je zeker dat je durft te kijken. En toen was ze er eigenlijk met 1 perswee. Gelukkig ademde ze en huilde ze een beetje. Snel op mijn borst gelegd en doeken er overheen gelegd om haar warm te houden. Toen belde de vk dat het nog wel even kon duren, want het was druk op de weg. Mijn vriend zei, nou uhh ze is er al. Dus de vk heeft verteld wat we moesten doen en dat we de kraamhulp moesten bellen. Na een paar minuten kwam ook de placenta enzo eruit. Verder wel wat bloed verloren, maar dat is het ergste niet. Beetje uitgescheurd en wat schaafwondjes. Maar man wat was ik bang zeg. Ik dacht echt dat het niet levend eruit zou komen. Gelukkig was mijn vriend er op tijd bij anders had ik er echt alleen voor gestaan. Met haar gaat alles goed, ze heeft net goed gedronken.

Ik zal snel een fotootje van onze mooie dochter plaatsen. Ze lijkt echt veel op Mike. Uiteraard ben ik natuurlijk trots op haar, ze heeft het goed gedaan. Het is een mooi poppetje, klein en fijn.

13. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Wow Naatej!!! Helemaal zelf! Wat een kanjer ben je! En je vriend ook! super zeg!
    En natuurlijk gefeliciteerd met Rosanne!!

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Wow naatje! :$ Ik zit echt met open mond je verhaal te lezen! Jeetje wat heftig zeg! Gewoon zonder hulp bevallen! Heel fijn dat je vriend er snel was.
    Wow, ben er gewoon beduusd van! :$
    Natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie dochter en wat een prachtige naam heeft ze gekregen. Hoe vind Mike z'n zusje?
    Geniet van je kraamdagen en laat je lekker verwennen. Wilde je eigenlijk ook thuis bevallen?

15. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Wow Naatje wat een bevallingsverhaal zeg! Jij hebt het nog ff spannend gemaakt voor jezelf!

Gefeliciteerd met jullie gezonde dochter Rosanne! Mooie naam!

16. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Naatje gefeliciteerd met jullie dochter
    En wow wat onfelooflijk, dat was echt mijn grote "angst". Maar later (als alles gezakt is) denk ik ook heel bijzonder dat jullie dit helemaal samen hebben gedaan. Dat kan alleen maar heel veel goeds voor de toekomst betekenen. Geniet heerlijk van je kraamdagen en ben zeer benieuwd naar een foto.

17. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    WHELLUPIE>>> WAUW>>>IN SHOCK

Wat een verhaal zeg... maar desalniettemin... VAN HARTE met jullie Dochter.. en wat mogen jullie trots zijn op elkaar...

ik ben echt nog even in shock en ga nog een keer je verhaal lezen...

oh ja ben ook enorm nieuwsgierig naar de foto

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Ik denk ff spieken voor nieuws van Naatje en JEEHHH wat een belevenis, kan me voorstellen dat je dat bijzondere moment ff moet verwerken, wat en kanjer ben je en je mannetje ook moet heel bijzonder voor beide zijn. Ohh en gefeliciteerd met jullie dochter Rosanna en mike met zijn kleine zusje knuffff en je bent toppie meid

zo ik moet weer aan de slag

19. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Jemig Naatje wat een wereldprestatie! Het lijkt me eng, maar ook zó bijzonder om met zijn tweetjes jullie dochter op de wereld te zetten!

Van harte met Rosanne!

20. supermummy

supermummy Niet meer actief

Gefeliciteerd NAATJE met jullie dochter Rosanne!!!!!!!

Slik idd erg eng en spannend om het met zijn tweetjes te moeten doen! Wij hadden precies hetzelfde maar bij ons is de ambulance gekomen.

Deel Deze Pagina