Helemaal netjes Vivi! Luuk zou iets te zwaar zijn zeiden ze maar hij viel binnen de marges. Hij moest maar niet meer snoepen. Euhhhh huh, hij snoept niet zei ik en hij drinkt alleen water en biologisch diksap en eet geen rare vette dingen enzo. Toen was het ineens goed Nou Dwaasje, naast mij wil je niet slapen, neem maar van mij aan haha
ik zie net op de curve dat hij in november net zolang was waarom geloof ik dat niet krijg het idee dat ze verkeerd gemeten hebben, morgen eens meten
dwaas veel plezier ermee, ben blij dat ze zijn aangekomen, had geen stevige envelop. sm hier ging het eigenlijk meteen goed maar ilse was geloof ik 15-16 maanden dat ze in een groot bed sliep zo alles is gepakt. fijne week allemaal
@ariel als ik de longarts moet geloven is hij idd wat stevig ik moest hem maar op rauwkost zetten grrrrr we hebben wel besloten om eens een doorverwijzing naar een dietist te vragen want we weten niet meer wa me moeten doen in zijn voedingspatroon
fijen vakantie debie oh ik ben ook maurice gewent hoor .. die snurkt pas echt heeulll hard maar ik slaap op de bank
Nou Viv: Bryan zag er prima uit toen ik hem zag! Gewoon een lekker ventje. Debie: denk dat Ilse en Finn dan ongeveer even lang zijn. Hij is echt ineens langer geworden. Best grappig: bij de oppas is een ventje dat 3 maanden jonger is dan Finn, en Finn is bijna een hele kop groter! Zo grappig om te zien als ze naast elkaar staan
whahhaah sm dit wordt mijn 2e keer... vivi niets doen joh nog niet.... komt helemaal goed geloof me maar