Slaap lekker Joma! Fenne vindt sommige kleren niet zo leuk, zijn meestal ook de dingen die ik achteraf haar toch niet zo geweldig vind staan... geinig toch? Verder wil ze nog wel eens aangeven dat ze andere schoenen aan wil of dr andere jas... of de ene muts ipv de andere... en de laatste 2 weken geeft ze wel eens aan dat ze geen rokje aan wil maar een broek... ach, je doet die kleertjes inderdaad toch voor je zelf...
Slaap lekker Dwaas! Dees, ik heb gek genoeg niks met Vila Happ en Mexx, voor meisjes dan he... heb nooit naar de jongenskleren gekeken... Heb wel ontdekt dat de merken Moodstreet, CKS en LCKR echt heel erg leuk zijn!
nou dat was inderdaad de intentie van mijn verhaaltje kwam ik achter... volgens mij doen we het allemaal voor onszelf...
LCKR daar heeft mijn vriendin een tijdje voor ontworpen ze heeft trouwens ook heeel lang alles voor het circus van VD geloof ontworpen of was het circus van CenA En voor Cap... zo leuk altijd.. Nickje was vroeger altijd haar paspoppie... ze ontwerpt namelijk jongetjes kleding alleen.. super gave job trouwens.. ben ik welleens jaloers op
Ik ga volgende maand ook weer eens voor mezelf shoppen heb ik besloten... ff wat nieuwe voorjaarsdingen... broek, wat shirtjes, nieuwe schoenen... ff zelf ook weer in 't nieuw... ziet je kind er leuk uit, loop je er zelf bij als een sloeber, dat kan natuurlijk niet! Dus bij deze neem ik me voor dat in maart er niet geshopt wordt voor Fenne maar voor mama!!
Ja, das zeker een leuke baan zeg... C&A of V&D merken ken ik niet zo goed, ja SOHO weet ik toevallig van de V&D. LCKR is volgens mij vanaf 3 jaar, dus volgend jaar maar 's kijken... en Noppies blijkt vanaf najaar door te gaan tot maat 140 ofzo, das was tot nu toe maar tot 98... ze komen met een stoerdere lijn voor grote kids... leuk! Had ik trouwens al verteld dat Fenne gevraagd is fotomodelletje te zijn voor een kledingzaak hier? Ze mag dan de nieuwe collectie showen op de website... leuk he?
Ik ben nog verder aan het kijken. Het is Free Shipping maar eerst kijken of ze ook naar Europa versturen
ja super leuk wen....en terecht ook maar Lckr is niet vanaf 3 jaar hoor.. ook maatje 92 ed hebben ze maar goed nu echt pitten.. kus kus
Nog een site gevonden, nog goedkoper en ook niet naar Europa, bah Truste Wen Ik ga ook zo, truste alvast
Goedemorgen, Vannacht slecht geslapen en dus heb ik mobiel terug gelezen van gisteravond. Er is niet veel blijven hangen moet ik zeggen. Iemand vroeg van het ledikantje. Meiske geloof ik. Tessa ligt ook nog in haar ledikantje hoor. En dat blijft nog wel even zo. Ik durf het gewoon nog niet aan. Ze gaat er echt uit vallen. Tessa is veel te bewegelijk. Ligt nog heel vaak achterstevoren in haar bed. Of overdwars. Vandaar ook alleen maar een slaapzak. Zolang ze er in past en zolang we niet verhuizen... Ook wat foto's gezien volgens mij. Dees zei precies het zelfde, maar ik vind dat neefje van Gwen ook echt om Marcel lijken. Was me al eerder op gevallen. Verder nog iets? Geloof niet dat er nog iets is blijven hangen... M'n zus komt zo met 3 kids op verjaardagsvisite. Nog voor Tessa. Dat zal een invasie worden ben ik bang. Die kinderen zijn nogal druk. En dat werkt erg door op Tessa. Woe is Peter met Tessa naar de geitenboerderij geweest. M'n zus was daar toen ook. Tessa was 's avonds nog helemaal hierdepieper. Ze maakte geluiden en bewegingen die ik echt nog nooit eerder had gezien. Ach, het is ook wel gezellig hoor. En Tessa vind het vast leuk om weer kadootjes te krijgen. Wen, Tessa had ook precies door wat er aan de hand was op haar verjaardag. Ze heeft ook zichtbaar genoten. En dat dan iedereen een kadootje meenam had ze heel snel door. En wat leuk dat ze foto model mag zijn zeg! Ben benieuwd naar de foto's. Vind ze vast leuk om te doen en mama ook
Naatje, jou verhaal spookt steeds door m'n hoofd. Vind het eigenlijk wel cool dat jullie dat gewoon samen hebben geflikt. Hoe is het met je vriend? Hoe is hij er onder? Is hij de schrik al te boven? Het moet voor hem ook echt heftig zijn zeg. En MIke, sliep hij nog op dat moment? En wanneer braken je vliezen dan? Haha wat een vragen... En ook ik ben erg benieuwd naar foto's van jullie wondertje.