Ooh, dus we moeten zo weer opnieuw beginnen? Ik snap het aan de ene kant wel maar aan de andere kant vind ik het stom hoor. Na 500 pagina's weer opnieuw beginnen..... Voorjaar in huis Vivi? Lekker hyacinten neerzetten, die ruiken zo lekker, bosje tulpen en wat fleurige accessoires
hmm ja dat klinkt goed dees ga dadelijk eens lekker naar intratuin ff wat kleur in huis ben ik aan toe
Klopt van die 5000, maar niet van het aantal pagina's. Dat kan bij iedereen verschillen. Ik heb namelijk ingesteld dat ik 20 berichten per pagina heb. Dus ik zit nog maar aan de 250 pag.
Hoe dan ook, we moeten bijna een nieuw topic aan maken. Oeh leuk, tuincentrum. Heb ik ook zin in. Wij hadden hier vlakbij een hele goede en goedkope en enorm groot. Hebben ze die vestiging gesloten en moeten we veel verder rijden. Ze zijn bezig met een hele nieuwe hier een plaatsje verderop maar die is pas rond juni af. Nou hebben we hier in het dorp wel een klein tuincentrum maar die is lang zo leuk niet. Dus ik moet verder rijden of naar Tilburg. Maar misschien zo toch naar de ha in Tilburg, kan ik daarna wel even langs de intratuin in Tilburg wippen vind ik
Ik ook niet. Je maakt toch niet voor niks een afspraak? Nou ja, ik ga de koffie aanzetten, ik lust wel een bakkie. O nee, eerst een broek verschonen...
jep ik ben over ga me klaarmaken en ff lekker naar de intratuin dan gaan de kaarsjes hier de kast in en komen de bloemetjes te voorschijn
Moooooooooooooi die tulp en hahaha, Lune Ik word net gebeld door de ha. Ik moet even naar mijn keel laten kijken en in een potje piesen. Dus ik ben weg
2 debieltjes.. (met mn vader bij hun thuis.. ze hebben zo'n lekkere grote kamer waar je heel veel lol kunt hebben) Bekijk bijlage 54389
en als ik terug ben ga ik gezellig met bryan schilderen ff lekker tijd voor ons, poetsen doe ik wel als hij in bed ligt
Succes meid. Ook met potje piesen (ik heb wel eens over m'n handen gepiest, bij de ha krijg je altijd van die kleine potjes)