Aah, mooie Nora! Echt een beauty hoor! En is dus normaal gedrag van Lune, gelukkig Ben blij dat jullie kids het ook doen hihi.. Maar wat doen jullie dan als ze iets 100x herhalen en je hebt er al gereageerd? Ik moet soms echt mijn best doen om niet geƫrgerd: 'jahaaa Lune, nu weet ik het wel, hou es op!' te roepen
hoi ff snel een berichtje vanuit hier Gwen ligt nu te slapen na 20 keer terug leggen pfff en ik nog verkouden koppijn enz maar ja ben vast niet de enige gwen is echt gruwelijk verwend ze heeft goude oorbelletjes gehad en een fiets, goudehangertje voor aan de armband, playmobiel dierentuin, met playmobiel poppetjes en extra diertjes, een disney microfoon een jurkje, verzilverd bestek , nijntje tekenbord, houten puzzels, houten memory een buggy met pop een pop met kleertjes , een barbiepop,kleurboek, faomstickertjes, dora huisje intertoys bonnen en geld zal vast nog wel wat vergeten zijn
Hier ook herhaling op herhaling.. Dinkuh..mama dinkuh..Dinkuhuh..DINKUHHHHHHHH net zo lang tot ie die tuit in zijn giegel heeft..ZUCHT!!!.. hmmm. ik zie een spijkerbroek ineens heul donker worden..das niet goed.. oh.. Bah.. mama bah. BAH BAHAHAHAHAHA... jahaa ik kom al... **ff mannetje schone luier en broek aandoen..** zuipschuit.. lekt steeds door.. YAK
Leuke foto's Joma! En je zou echt niet zeggen dat ze nog 'maar' 2 geworden is als ik haar zo zie.. Als je 3 zou zeggen zou ik het eerder geloven. Grappig dat er zo'n groot verschil is tussen de kindjes