oh ja dit is de kleine caitlin van vrienden die is de 22e een jaar geworden zijn we zaterdag geweest Bekijk bijlage 46092
zo ik ga me nu aankleden , en als gwen straks wakker is en in bad doen en dan naar me ma want die is vandaag Jarig!!!!
wordt ook vaak gezegd dacht dat ze al 3 was , denk ik nee joh pas 2 het gaat al zo snel het is mijn kleine moppie hoor hahaha
nee die van mij maar zeg van schoonououders als ik zeg van opa en oma wordt het zo ingwikkeld met 3 opa, en 3 oma, en 1 opoe
hoi hoi! maja: finn herhaalt ook alles en ik blijf gewoon antwoord geven. ben daar redelijk geduldig in. Over het zelfvertrouwen: klinkt heel tegenstrijdig maar het is onderzocht en echt waar: probeer niet te veel goed zo op alles te zeggen. Juist daardoor worden ze afhankelijk van jou "goed zo" en leren zo minder voor zichzelf dingen te doen. Sm: jeetje wat een nacht. Kun je ogen nog open houden? mom: suzanne beter te pas? fijn. zo zielig zo'n hummeltje ziek
zo zit nu lekker an 2 broodjes zelgemaakte eiersalade haha stond nog in de koelkast had voor gister gemaakt maar vergeten
het is wel waar als de kinderen iets herhalen dat je hun moet herhalen en dan is het weer over maar dat is een teken dat je zij of hij begrepen heb, dus als ze blijven herhalen hun nazeggen en let maar op, wordt vnzelf minder
ja dat wordt het ook. Ze zijn in ontwikkeling met hun taal, en met de "relatie" tussen hunzelf en de ander. Ik probeer ook vaak ipv alleen ja te zeggen het zo te zeggen: Je wilt graag drinken he? mama gaat drinken voor je maken. Dan bevestig je hun vraag, en geef je antwoord. Dan snappen ze dat jij hun ook begrijpt
ja zo is het vanmorgen ook zei ze gwen ballon schoppen en zeg ik ja ik zie het gwen ballon schoppen leuk, zei gelijk ja als ik alleen maar ja zegt dan is het gwen ballon schoppen , gwen ballon schoppen en wordt dat tig keer herhaald