Check dit dan... Dat haar! Wat moet ik daar nou weer mee beginnen? Binnenkort maar weer eens langs de kapper. Daar is het de vorige keer best van opgeknapt. Bekijk bijlage 46251
Als ik iets niet mag (in dit geval iets uit de boodschappentas pakken) dan kan ik heel zielig en teneergeslagen kijken!
Wahaa die foto van Tessa, wat een clowntje! En dat haar ja heel herkenbaar Sara heeft vergelijkbaar haar.... Mooie foto van Fenne!WAt is ze aan het doen ?
Dat haar van Tessa is echt prachtig... precies zoals in mijn dromen, alleen toen was het al wel langer... als dit straks lang is dan is het zoooo mooi... maar kan me voorstellen dat je er nu niks mee kunt!
Hoe bedoel je? Die bij de boodschappentas? Die is van vandaag haha... uurtje na die 1ste foto, daar is ze trouwens een speelgoedhondje aan het uitlaten...
zo de meiden liggen in bed, dan kan ik eindelijk douchen en aankleden en daarna moet ik naar de acupuntuur mevrouw. Ik denk dat ik ook nog effe Barcelona in ga.
Fenne heeft ook klein beetje krul, kun je hier beetje zien (ze trekt wel beetje gek bekkie!)... maar niet zo mooi als Tessa, ik vind dat prachtig zeg!
Ja he ,het heeft zijn voor en nadelen he hier wonen. Dusse volgende meeting in Barcelona, iedereen is welkom in mijn nieuwe flat enne tickets zelf betalen
Wauw SM, 11 februari al Gaaf hoor! Hahaha, dat filmpje van Tessa Lune kwam ook even kijken en zegt nu steeds 'Tessa toren maken!' haha! Wel heerlijk dat ze zo kan spelen En idd, die krullen.. prachtig! Kan me voorstellen dat het nu even een lastige lengte is maar straks.. ben jaloers! Wil ook wel zulke krullen..! Hihi, Wen heeft hele little people dorpen opgekocht Fantastisch! Moet zeggen dat ik me er nog nooit zo in verdiept heb. Maar nieuw is het idd reteduur dus het zal wel leuk spul zijn. En wat een koopje dan, cool! En Fenne heeft toch ook schitterend haar. Mooi donker en vol. Ja, kan me idd herinneren dat we het er over hebben gehad dat Fenne zo herhaalde steeds en dat Lune dat niet zo deed. Wat grappig dat ze dat nu ook gaat doen. Maar ik word er soms dus een beetje gek van Ik weet steeds niet of ik moet eten of niet. Zo'n rare gammele misselijkheid die eigenlijk niet over gaat als ik wat eet maar als ik niet eet wel erger wordt Hihih, Lune ruikt nu aan de poeperd van haar pop.. 'bah! baby poept!'
Ojaaaa, helemaal vergeten te vertellen.. Mijn vriendin is gisteravond bevallen van een jongen Stijn! Ben helemaal blij voor ze. Het stomme is dat ik 2 dagen geleden had gedroomd dat ze was bevallen van een jongen Stijn en dit haar ook heb gesmst. Ze reageerde daar natuurlijk heel neutraal op maar achteraf vind ik het toch lullig ofzo. Ik kan er natuurlijk niks aan doen maar ik zou het zelf niet leuk vinden als iemand 'de' naam zou raden. Maar dir is niet raden he?