Oja, die andere taart was niet meer gelukt he? Ga je voor Sofie ook een hema-taart doen, of wel die andere?
Ja, dat probeer ik hier ook zo suus, maar als hij er in zit lijkt het pijn te doen. Ach, misschien is het ook niet nodig. Ik heb haar nu alweer een tijdje niet horen hoesten. Misschien is ze nu echt in slaap gevallen. Ze huilt dan echt met dikke tranen. Is moeilijk te troosten. Leuke foto's van de jarige job!
Whaha verlegen?? In een nieuwe situatie moet hij even wennen, maar daarna... Hoe zal ik het zeggen, de juf is blij als het weekend is
Wahaaa Suus leuk hoe je dat beschrijft hoe je Tess fopt met de zetpil. Goeie actie ! Sara is nooit ziek, maar als ze er eens een nodig heeft dan hou ik dit in mijn achterhoofd. Meiske, mooie foto´s van Kas! Prachtvent is het.
Nu ik het zetpil verhaal van Suus heb gelezen D) besef ik dat ik het ongeveer hetzelfde doe. Dus ook met sudecreme en een verhaaltje erom heen. Suus, de taart voor Sofie heb ik bij een taartenbakster besteld. En zag je het op de foto's? Kas heeft een blouse aan Wordt dus strijken Ketting komt bij h&m vandaan. Gek kind is helemaal weg van (stoere) jongenskettingen.
Ah leuk, zo'n jochie. Tja, ik vond die als juf vaak het leukste. Ah nee, moet eerlijk bekennen dat ik mijn half jaar bij de kleuters vreselijk vond, een hel, marteling....ben vanaf dat half jaar 6 jaar werkzaam geweest met schoolverlaters....ha ha ha. Ik had mijn lesje wel geleerd. Hij kijkt echt heel bescheiden, schijn bedriegt.
Zo kiddies liggen op bed! Hopelijk wordt Sara niet meer wakker, wilde vanmiddag ook al niet slapen dus denk wel dat ze moe genoeg is.
Haha. De juf is blij als het weekend is... Ik ga even naar de H&M shop. Wil nog een paar nieuwe jogging broeken voor mezelf. En 1 voor Tessa erbij. Mijn laarsjes zijn trouwens vandaag niet binnen gekomen. Ze heeft ze gisteren op de bus gedaan.
Suus: fijn dat je het overtrekje mooi vind! En geweldige foto's van Tess Wen: oooh wat zielig van Fenne's teen. bah moet er niet aan denken zeg. lijkt me zo pijnlijk boney: hier dus hetzelfde probleem en nu heb ik van Sinaspril vloeibare paracetamol met bananensmaak. Gaat super!
Meiske, gna gna gna. Ik vind die blouses zooooooooooo mooi staan bij Kas! Ik vind dat je al die niet-te-strijken-shirtjes moet vervangen met die o zo mooie blouses! Tja, ben het met Kas eens, ik ben ook dol op stoere jongenskettingen! Niet sneller Bones? Tja, ik heb vandaag de site de hele dag open gehad, maar er niets mee gedaan, dus geen idee. Anders haal je idd even die vloeibare vorm morgen, heb je het in ieder geval in huis.
morgen kan de oppas niet, dus m'n schoonzusje is hier. Die blijft slapen en dan past ze morgenvroeg op. Ze zit nu met Marc een enge Spaanse film te kijken, maar van die film heb ik een keer nachtmerries gehad dus ik kijk niet mee. Gaat over een gezin dat in een oud weeshuis woont, waar natuurlijk geesten van vermoorde kindjes rondlopen. Het kindje van het gezin speelt met hun spelletjes. En dan is ie ineens weg. Op het laatst blijkt dat die moeder hem tijdens zo'n spel met die geesten zelf heeft opgesloten in een kelderkast en uiteindelijk vind ze hem daar dood. brrrrrrrrr