Februari mamma,s 2008 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door joma, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    goeiemorgen meiden

ik heb gisteren toch nog lekker 4 uurtjes kunnen werken, dat vind ik dan wel fijn is mijn wachtdag eens een keer niet voor niets geweest.
    Vandaag mijn diploma uitreiking dus dat word feestje en vanavond komen de ex-buurtjes gezellig eten das leuk.

@Lianda wat super foto's zeg ze lijken echt veel op elkaar.

verder nog veel leuke foto;s gezien en wat zie je het verschil toch tussen de kids.
    Ik zal vandaag wat leuke foto's maken en als ik dan nog tijd vind er paar hier neer zetten

2. supermummy

supermummy Niet meer actief

Luukje 2 jaar HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Dees en Olaf gefeliciteerd met de verjaardag van Luukje en Thijs* die natuurlijk altijd bij jullie is.

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Luuk en Thijs* Dees en Olaf van harte gefeliciteerd en maak er een leuke en bijzondere dag van met wat jullie gingen doen! KUSS

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    viv veel plezier met je diploma uitreiking!!

5. supermummy

supermummy Niet meer actief

Ik moet zo weg op controlle bij de longarts, blegh is de hele ochtend van 09.30 tot 12.00 ben benieuwd wat ze allemaal gaan doen. Daarna om 15 uur moet ik met Nora op controlle bij het CB want ze is alweer 4 maanden, pfff met Sara begon ik met 4 maanden met haar eerste groente-hap kan ik bij Nora echt niet voorstellen. Ik ga dus ook nog niet beginnen met bijvoeding.

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedemorgen trouwens

gister ben ik trouwens voor mezelf naar de Ha geweest voor me voet die is nu echt pijnlijk en ontstoken , andere zalf gehad en een AB kuur ervoor, na een week als niet minder is terug komen, hoop dat gelijk me verkoudheid minder wordt daardoor, en ook wat voor me darmen gehad heb al een maand lang wisselende ontlasting en krampen en dan weer een dag goed en dan weer dunne, hij heb geluisterd en gevoeld en deed behoorlijk zeer last van me dikke darmen dus moet nu 1 zakje innemen een maand lang en goed veel drinken en ja daar ben ik slecht in ik weet het dus medicijn kast weer gevuld voor de rest gaat het goed hoor,

gister me ma jarig geweest gwen had smiddags geslapen dus waren om 21.30 thuis en gwen sliep gelijk haha en vanmorgen om 8 uur wakker heerlijk kon ik ff bijtanken beter dan 6.30

zo ga weer ff een was aanzetten

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    sm succes bij de longarts en het cb!! en doen wat jij denkt war je meissie aan toe is en alweer 4 maanden jeetje gaat hard zeg!!

8. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Dank jullie meiden

De dag is emotioneel begonnen. We hebben een kaarsje aangestoken bij Thijs* met z'n drietjes. We hebben even stil gestaan bij 2 jaar geleden, hoe ze toen nog veilig bij mij in de buik zaten. Ik heb er buikpijn van en met het dieet lukt het even niet. Ik ben een emo-eter en ben de laatste week meerdere keren de fout in gegaan. Ik hoop het hierna weer gewoon op te kunnen pakken.

9. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ik word heeeel blij van jou!! :D
    Heb ik nog even de tijd om laatste dingetjes af te ronden haha.

10. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Hieperdepiep hoera!!!

Er zijn vandaag 2 jongetjes jarig!!! Luuk en Thijs* van harte gefeliciteerd. Ook papa en mama gefeliciteerd!! Feestje is mss al geweest, maar weet zeker dat jullie vieren er vandaag een speciale dag van maken!! Veel plezier!!

11. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Luuk en Thijs* gefeliciteerd met jullie verjaardag

Ik heb zoveel respect voor je Dees. Want het lijkt me zo'n dubbel gevoel deze dag. Je bent blij voor Luuk, maar aan de andere kant heb je verdriet om Thijs:(. Hele grote knuf voor jou!

12. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mom, weer vroeg wakker dus! Nou ja, dan heb je lekker een lange dag om helemaal niks te doen;):)

Joma, nog steeds zo'n last van je voet zeg. Hopelijk helpt deze zalf beter. Nog gefeliciteerd met je moeder.

Vivi, veel plezier vandaag bij de uitreiking van je diploma:)

Supermummy, Nora al weer 4 maanden! Wauw, wat gaat de tijd toch snel!

Voor Naatje schiet het ook al op. Spannend hoor!

Hier tot 3 uur vannacht een rotnacht gehad. Elk half uur er wel uit voor een kind. Pfff, na de derde keer een mamageroep van Kas was ik echt niet zo geduldig en aardig meer. Daar was hij van onder de indruk en heeft niet meer geroepen:) De rest van de nacht gelukkig nog lekker kunnen slapen.

En ik ben nog steeds niet geslaagd voor een verjaardagsoutfit voor Sofie. Word er gek van. Elke avond zit ik op internet te zoeken, maar het wil nog niet echt lukken. Misschien moet ik gewoon eens in de winkels gaan kijken;)
    Zo, nu eerst de administratie eens bijwerken. Tot later!

13. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Luuk en Thijs* gefeliciteerd met jullie verjaardag!
    Ondanks dat jullie het al gevierd hebben, vandaag wordt vast een bijzondere dag. Vaak even terugdenken aan de tijd dat de 2 kereltjes nog in de buik zaten, hoe de geboorte ging en de periode erna. Niet makkelijk, maar ook zo mooi om bij stil te staan. Thijs* kijkt zeker weten mee met jullie en moet wel super trots zijn op zijn broer en papa en mama!

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Luuk en Thijs* gefeliciteerd met jullie verjaardag!

15. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    LUUK en THIJS*.. Gefeliciteerd met jullie 2e verjaardag!!!...

Lieve LUUK.. wat ben je toch een stoere kerel...het centrum van mama's hart.. het stoere heb je duidelijk van haar...;).. (en ja dat kan wel!!!)....Hou dit vast...dan wordt je later net zo'n prachtmens....Geniet van deze mooie dag!!

Lieve THIJS*.. ook vandaag denken we aan jou.. nog steeds hoor je erbij en dit zal ook altijd zo blijven..weet zeker dat jij ook altijd bij je broer en mama en papa bent...Ook jouw wens ik een geweldig mooie dag toe....ook al ben je niet bij ons.. ook jij wordt vandaag 2 jaar... en ongetwijfeld net zo Stoer als Luuk!!..

DEES (en ook Olaf).. net als de rest. heb ik ontzettend veel respect voor je (jullie).. waar wij ons "alleen" maar druk maken om een taartcreatie, slingers en cadeaus zullen jullie heen en weer worden geslingerd tussen vreugde en verdriet...zoals Maja al zei... moeilijk, maar ook mooi om er zo bij stil te staan.. Het kaarsje dat jullie hebben gebrand is een moment van herrinnering..warmte van jullie liefde.. en licht voor de toekomst... Samen, met z'n 4-tjes.. staan jullie sterk..
    VAN HARTE met jullie 2 prachtkerels... maak er een mooie, gezellige, leuke dag van.....Dikke knuff

16. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Hier anna gewogen vanmorgen..

in 2 wk 140gram aangekomen.. veel te weinig dus, maar ze doet t prima.. ik zat (nou ja.. zij zat) op 5 voedingen (om de 4u dus) de laatste dagen, maar dat lijkt dus niet zo'n goed plan.. dus weer op mijn verzoek om de 3 u...verder zag ze er prima uit.. goede plasluiers dus geen zorgen verder.. ik ga vrolijk door zo...

ben nerveus voor vanavond.. weer werken.... wil dus een uur eerder naar huis ivm voeden.. ik heb dan wel dat recht, maar of ze gaan meewerken??.. hoop dat ze niet moeilijk gaan doen.. niet dat dit iets zal veranderen aan mijn vertrek om 22u ipv 23u, maar tis toch prettiger als ze een beetje meewerken..

Ed is vrij vandaag dus ik knooi een beetje in het huis...geen bijzonderheden verder..

VIV.. veel plezier bij de DIploma uitreiking...

MOM.. heerlijk he zo'n draak.... hier zei de ha dat ik marijn toen ie zo naar was best mocht "verwennen" daar zou hij qua gedrag niets aan over houden na een week.. nou ...ik weet t zo net nog niet.. heb sterk het vermoeden dat ie dat toch wel heeft geprobeerd.. nu zakt dat af.. en wordt ie langzaam weer himself, maar dat heeft dus wel weken geduurd.. elk kind is anders dus volg je instinct zou ik zeggen....(al is dat soms ook een dooddoener..)

euh....
    euh.....

ZEEEEFFFFFFFFFF

ff koffie pakken

17. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ichtus wat heb je dat weer onwijs mooi verwoord!

18. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Zo, weer terug van de Leenbakker, Praxis een of andere woonwinkel en de supermarkt. Lune heeft zich voorbeeldig gedragen, uiteraard8)
    Heb niks gekocht, das dan wel weer jammer. Ja, eten bij de supermarkt. We eten vanavond reepjes kip met shoarmakruiden, sla en gebakken aardappeltjes en natuurlijk heul veul knoflooksaus. Nu al zin in;)

Ichtus, ik hoop ook voor je dat ze niet moeilijk gaan doen. Heb je dit van te voren al wel besproken?

Mom, Lune is ook altijd het meest vervelend als ze net ziek is geweest. Als ze nog tussen -net niet ziek maar ook nog niet helemaal lekker- in zit. Dan vindt ze zichzelf nog vreselijk zielig en heeft natuurlijk al het recht om te piepen en te commanderen;)
    Ik weet ook nooit wat ik daar mee aan moet. Probeer niet mee te gaan in haar gecommandeer maar ze mag dan nog wel lekker op de bank voor de tv hangen enzo. Tja, is een beetje uitproberen.
    In elk geval sterkte met je draakje;)

Meiske, lekker nachtje.. pff. Ik vind het zo knap hoe je dat doet met 4 kids (Ichy ook). Ik ben daar echt niet lief, geduldig en begripvol genoeg voor:) Na 2 kids gaat er hier een knup in. Weet alleen nog niet waar in;)
    En verjaardagsoutfit.. Tja, ik kom ook niet verder dan een hoop websites. En soms kan je idd iets veel beter in een winkel kopen.

Mijn poepige dochter en ik gaan even een broodje eten.

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen,

Allereerst 2 kereltjes Jarig! Van harte gefeliciteerd en maak er een gezellige dag van!

Verder eigenlijk niks terug gelezen. Ben net thuis. ETen staat al klaar voor vanavond.
    Tessa is op het kdv. Ging prima met het afscheid. Gelukkig maar. Ik moet werken vanmiddag. Ichtus, ik zal aan je denken. Succes!
    Nu heb ik lekker tijd voor mezelf tot 15u. Heerlijk. Ik ga nu even lekker op bed liggen lezen en dan val ik vast wel in slaap... ;)

20. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Dank je Ichy......

Ik zit weer in tranen :(

We wilden naar een overdekte speeltuin maar Luuk is erg aan de dunne dus we gaan maar niet. Hij zit een de Kindigest (al 4 dagen) en nu ook aan de Norit

Deel Deze Pagina