Debora, ik kan er ook heel slecht tegen als Lune overdag niet wil slapen maar wel duidelijk moe is en dus gaat klieren... oeoeoe! Ze heeft net een half uur geslapen, word je ook niet heel blij van want ze komt dan gapend en jengelend uit bed. Maar slapen..? egnie.. Gek kind. Ze zit nu een appeltje te eten op de bank. Moet trouwens zeggen dat ik er 's nachts ook niet zo goed tegen kan maar het hangt wel af van wat ik de volgende dag te doen heb en hoe moe ik ben. Jeroen moet er altijd tegen 5u uit en kan er dus helemaaaaal niet tegen als ze 's nachts huilt. Dan heb ik weer meer geduld en overdag is het andersom. Ach, zo vul je elkaar mooi aan 18 februari pas een echo, pff..! Ik moest toen ook een paar weken wachten en tussen de vorige echo en de komende echo zit ook 4 weken. Duurt lang! Maar je ziet dan idd wel meer op de echo, dat is een weekje langer wachten misschien wel waard. En ik vond 3 februari ook zo ver weg en nu is het volgende week woensdag al. Tijd vliegt best wel. Meiske, lekker haastig dagje vandaag. Wederom diep respect voor jou met je 4 kids Wel makkelijk als je ook wat oudere kids hebt die je dus opdrachten kunt geven zoals de frituur aanzetten. Doen ze ook al wat dingen in het huishouden enzo? Ik moest vroeger al vrij vlot helpen met afwassen, tafel afruimen en stofzuigen enzo. Dat is me toen niet zo bevallen maar ik neem het wel over in de opvoeding van Lune..8) SM, heb je in het dagelijks leven ook veel last van je astma? Ik vond het toen heel eng toen je zo'n allergische reactie had gehad op vakantie. Heb zelf af en toe astma, vroeger veel gehad en ben allergisch voor veel dingen. Hebben ze je longinhoud en capaciteit enzo getest? En wat gaan ze nog extra doen bij de astma poli, weet je dat ook? Heb je verder eigenlijk ook allergische klachten? En merk je ook iets bij Sara? Jeumig, wat veel vragen..
Pffft, veel te lang geslapen natuurlijk. Word vannacht weer wakker zijn. Nou ja, eigen schuld. Ik ga nu werken. Tot later. Ow maja, als je bij hyves overzicht klikt, daar staat hij nog wel bij. Die van Dwaas...
Ik mag de eerdere www's niet zien staat er Heb mijn instelling al zo dat vrienden mijn eerdere www's ook mogen zien. Snap er niks van en ben retenieuwsgierig! Dus Dwaas, kom ff opheldering geven of wil iemand het vertellen? Zo kom ik de dag niet door hoor..
whahahahah lieve meiden... geweldig dat hyves....er is werkelijk niets aan het handje... ik ga alleen maar op vakantie... het enige wat verbazingswekkend is is dat manlief dat geregeld heeft... maar geweldig.... er is werkelijk niets aan de hand...
ja ik denk kan jou natuurlijk niet niet je dag kunnen laten doorkomen.. ik ga week 30 en 31 naar Ulicoten!!! het is dus werkelijk niets spannend maar wel heel leuk...
Zo, klaar alweer. Had geen bieslook in huis, jammer. Ik maak knoflooksaus altijd met mayo, (griekse) yoghurt, knoflook, peper en zout. En dus bieslook als ik het heb.. Hebben jullie nog andere lekkere recepten? Dees, jij maakt toch lekkere knoflooksaus? Vertel! Lune zit naast me te tekenen. Hmm, nee.. de wascokrijtjes te slopen.. Ook leuk
Poeh, anders ik wel! Ook al heb ik hem nooit geproefd.. Ik ben verkouden geworden. Zo ineens. Maf is dat. Niet zo raar want Lune is ook verkouden. Maar kan me niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst verkouden ben geweest. Denk wel een jaar geleden. En dan nu ineens aangestoken worden door Lune, terwijl zij echt elke maand wel een keer verkouden is. Komt echt door mijn zwangerschap, ik was ook constant verkouden/grieperig bij Lune. Nouja, is ook niet erg maar viel me zo even op zeg maar Ga zo eten maken.
Wow wat is het hier rustig.... Maja ja verlaagde weerstand he, lekker gezond eten, laten verwennen door Jeroentje, vitamientjes en voor de rest kan je vrij weinig doen. Op de Astma-poli gaan ze gewoon een heel dossier opmaken. In Nl vind ik persoonlijk dat astma vrij slecht behandeld wordt (tenminste in mijn geval) Het is allemaal alleen maar bij de huisarts, en voor de rest is er weinig controlle. In Spanje is dat heel anders je komt bij een longarts terecht, daar moet je blaastesten doen, bloedtest, pricktest, longfoto en aan de hand daarvan stellen ze een plan op. In mijn dagelijkse leven heb ik vrij weinig last van mijn astma, maar die Anafalactische shock van afgelopen jaar hoop ik nooit meer mee te maken, daarom is juist zo belangrijk te achterhalen waarvan ik die reactie precies kreeg.
SM; mijn zusje die heeft astma en die loopt al dr hele leven bij de kinderarts en longarts. Volgens mij moet ze nu nog steeds ieder jaar of ieder half jaar naar de longarts.
hoi zo hier ook weer ff joma tijd!! fijn sm dat de controle goed is daar!! hier sinds 2 uur opkomende blaasjes koorslip boven op mijn liprand dus, grrr gelijk gaan smeren , maar ja was te verwachten altijd als ik grieperig ben en doorloop krijg ik dat door verminderde weerstand
@maja ook al verkouden bah welkom bij de club! @dees bale dat luuk aan de dunne is! heeft tie er lang last van?? @dwaasje OEH vakantie lekker... en maurice geregeld super, ik zei toch al dat het een lieverd is . waar ga je heen?? in huisje , caravan??
@debora 18 febr echo , nog ffies wachte meid gaat snel genoeg let maar op en voordeel dat er dan al weer veel meer te zien is als nu!
Vandaag met me ma ff naar de stad geweest in rotterdam met de auto naar de metro en toen met de metro, gwen vondt het geweldig zo vaak zit ze er niet in hahah Met metro rijden zei ze heel de weg, en dan donker buiten onder grond hahaha was well koud brrrr nog wel heeft ze Dora pop uitgekozen van haar gekregen centjes, en vandaag de playmobiel boederij neergezet helemaal geweldig..oh en vanmorgen wilde ik foto,s van der maken en zegt ze ook gelijk mama foto maken , ten muur staan hahaha en gaat er echt voor staan en zitten en dan moet ze in de gang trap zitten zegt ze dan hahah zou ze het leuk vinden of niet beter weten nu
hooiiii jaaa , trouwens zegt Mars ineens zondag avond hoe kom jij erbij dat ik het weekend moet werken heb toch 5 dagen curcus dan vervalt weekenddienst , ik niet ingevuld in mijn agenda dus hij komt zondag gezellig mee,