oh ja natuurlijk in maart... dan mis ik je vast weer... heb je nu zovaak gezien dat ik er aan gewend ben geraakt hahah
En wie is de volgende jarige ? Elise of Finn ? Hihi Sara moet gewoon nog 6 weken wachten op haar verjaardag.
hey meiden hier hele leuke dag gehad, alleen jammer dat de persoon die van onze stichting moest komen te laat was voor de oficieel uitreiking. er was een ongeluk gebeurd dus ja das overmacht
Zoooo.... Nou ik heb t overleefd.. makkelijk ging t niet, maar ben om 22.15 naar huis gegaan.. ze wilde t eigenlijk eers niet goedkeuren, want dit moest eerst overlegd worden met P&O etc wat de regels waren e.d....ik: nou die kan ik je ook wel vertellen.. in de wet op de arbeidstijdenwet artikel 4:8 staat......zij: ik geloof je wel...whahaha...ze onderbrak me gewoon.. nitwit!!.. maar goed.. ik moest t maar met mijn teamleider opnemen.. best.. ik heb m een mail gestuurd.. link eringezet met de wetbepalingen etc.. hoeft ie zelf niet te zoeken..hoe ik t wil en hoe hij dit gaat regelen.. ben benieuwd.... Het werken op zich ging redleijk.. zat er zo weer in...maar leuk vond ik t niet.. heul errug ook niet trouwens.. Kolven.. ging best goed voor de 1e keer op t werk.. 80 cc.. uit 2 boobs (totaal) na 45 min pompen.. das op zich weinig, maar voor mijn doen best heul wat.. Anna had ingevroren (inmiddels weer ondooide en verwarmde) bv gedronken.. eerst 100 cc.. toen wilde ze niet meer.. ed had r in de wipper gelegd.. andere kids in de pyama gestopt en op een gegeven moment de fles aan anna gegeven.. hij zag na 10 minuten (zat nog 50 cc in) de fles door de box (wipper staat in de box) vliegen.. en deze was leeg.. hoe ze het heeft gedaan geen idee, maar ze heeft de fles zelf leeg gedronken.. DE LIEVERD... Ik ben moe en strontverkouden dus ik duik lekker mijn bedje in.... Dikke knuffffff.....
Ichtus, gelukkig overleefd! Je hebt recht op een kwart van je werk tijd, maar ik weet niet hoe het zit met eerder weg gaan. Ik weet wel dat je in je zwangerschap al aan moet geven of je BV gaat geven en dus tijd wil om te kolven. Maar ik denk dat er in overleg heel veel kan. En 3kwartier eerder weg lijkt me geen probleem toch? 2x 3kwartier kolven kost net zo veel werktijd. Ik heb verder niet veel gelezen. Ik ga nog even zappen en dan slapen. Hoop dat het lukt vannacht. Heb natuurlijk veel te lang geslapen overdag vandaag. Truste allemaal. xx
Klopt Bones.. echt naar huis gaan de laatste 45 min hoeven ze niet toe te staan. alhoewel.. ik mag wel naar mijn baby toe om te voeden als ik niet kan kolven.. nu kan ik wel kolven natuurlijk.. maar of ik zit 45 min te kolven en ga dan naar huis of ik ga naar huis en voed live.. dat maakt volgens mij niet uit.. als ze me toch gaan dwingen om te kolven de laatste 45 min dan ga ik er een zaak van maken.. dan is het pure treiterij..maar denk niet dat t zover zal komen hoor..als ik de 2e keer zou moeten kolven en daarna nog een uur werktijd hebben dan blijf ik natuurlijk..maar hoop het zo te kunnen regelen.. Nu heb ik in mijn zwangerschap niet aangegeven dat ik bv wilde geven, maar mijn werkgever is verplicht mij te wijzen op de mogelijkheden wat betreft bv en de regels en wetgeving die hierbij komen kijken. ook tijdens mijn zwangerschap.. dit heeft hij dan weer niet gedaan.. dus daarin staan we quite.. ach.. t zal wel loslopen en in overleg komen we er vast wel uit.. ik heb nooit echt heul veul problemen gehad en ben overal wel uitgekomen met een beetje blufwerk en grote mond, maar goed.. ik weet ook dat mijn wg errug lastig kan doen als ie een mogelijkheid ziet...dus ben altijd voorbereid op t ergste...hihihi... MORGUH trouwens iedereen...
Ichtus Fijn dus je eerste werkdag overleefd! Ik sta hier toch wel altijd van versteld dat je al in je zwangerschap moet aangeven dat je bv gaat geven? Dat weet je vaak toch niet, en als het dan niet lukt krijg je dan op je donder? Ik ben blij dat ze hier met alles (tenminste in mijn bedrijf) veel flexibeler zijn. En Anna die zelf de fles opdrinkt ze draagt met haar 2 maandjes al haar steentje bij. Vivi gefeliciteerd met je diploma ! Woohoooooooooo, echt goed van je dat je hebt doorgezet en dit hebt bereikt toch niet altijd even makkelijk met een kindje. Hier een goeie nacht gehad... Nora lag er om 20:00 uur in tot 03.30 toen wilde ze drinken en daarna weer tot 08.00 dus eindelijk weer een voeding per nacht en niet 4. Sara lag wel weer naast me, hoe die daar gekomen is geen idee Ik was gisteren op controlle bij het CB met Nora. Ze zeiden dat ze mooi haar lijn volgt en het gewoon een fijn poppetje is. Ze woog 5600 gr en 61 cm. Dus ook maar 280 gr aangekomen in bijna 3 weken tijd. Ze vonden haar heel sterk, hoe ze haar nekje omhoog hield. Ze vroeg nog of ze al omrolde van buik naar rug, ik zei ja van buik naar rug wel maar van rug naar buik niet...toen ineens rolde ze daar op de tafel van rug naar buik Ja ik ben trots.
@sm dankjewel!! ja ben ook trots op mezelf was niet altijd even makkelijk ben er nu zelfs aan het denken om misschien verder te gaan maar zeker weten doe ik dat nog niet. Woh Nora nu ook al van rug naar buik gaat snel die dame zeg, mag je zeker trots op zijn @ichy werkdag overleeft meid komt vast goed met het eerder weggaan en anna al alleen aan de fles super zeg
goedemorgen @ichy fijn dat je eerder weg kon en het kolven goed ging! @sm nora fijn poppetje, en wat goed van het draaien om trots op te zijn zo hier was gwen half 8 wakker wel lekker, zo ff aankleden en boodschapjes halen, voor de rest nergens zin in