@viv jaa gefeliciteerd dat heb je mooi toch ff voor elkaar gekregen, mag trots op je zelf zijn meid!!
29 Januari Rosalie Elise 31 Januari Finn 3 Febuari Dylan Aaron 4 Februari Tess 6 Februari Ilse 7 Februari Keano 8 Februari Bryan (vivi) Bryan (mys) 9 Februari Nora 14 Feruari Elena 16 Februari Sarah Sofie 17 Februari Julia 21 Februari Tessa 23 Februari Fenne 26 Februari Marijn 1 Maart Mike 7 Maart Samantha 8 Maart Sara
Hoe gaat het eigenlijk met Suusje, al lang niet meer gezien. Hier hebben we effe aan bedruil gedaan, hihi mijn man ligt op de bijkamer op de slaapbank te slapen, Sara ligt in ons bed en Nora ligt in het ledikantje van Sara.
Goedemorgen! Hier toch nog redelijk geslapen. Was het niet dat ik een klap in m'n gezicht kreeg van Peter Dat is in al die jaren echt nog nooit gebeurd. In z'n slaap met omdraaien of zo. Het deed echt pijn. Tessa werd ook om half 9 pas wakker. M'n vriendin komt zo op de koffie. Gezellig.
en BOnes.. teruggemept???? whahaha.. SM.. ook een fijn popje dus..lekker toch...!!!.. goed gegroeid dus.. en je longen..hmm.. ik heb helemaal gemist dat je daar een probleem mee had.. of nee toch. .ik kan t me vaag herrinnneren dat je een keer bijna geen lucht meer kreeg.. das toch al lang geleden of ben ik nu in de bonen?? en weer 1 voedin ipv 4!!!!.. jeumig... dan heb ik t maar luxe zeg... ik heb helemaal geen voeding snachts.. heerlijk hoor.. echt fijn als je er elke morgen om 6.30 uit moet...GAAAAAP
VIV.. ik ben trots op je.. dit diploma heeft je genoeg moeite gekost in combi met werken, mama zijn, lastige mentor etc.. en je hebt t gewoon GEFLIKT!!!... Limburg is een prachtkraamverzorgster rijker..........TOP!!!
DEES.... hoe is t gister verder gegaan??? nog leuke dag van weten te maken ondanks de kindigest en norit??? knuffie SUUS.. idd.. hoest??? alles oke daar??? DWAAS.. ik zie je lezen...knufffffie JOMA... goede morgen.. ook al weer druk in de weer.... MYS.. knuf meis....denk aan je.. euh euh euh.... LEEG!!
Oeh.. bij de plaatselijke schoenenzaak hebben ze nu op laarzen de actie.. 2e paar voor 1,- ...kijk daar kan ik wat mee.. 1e paar 100 euri's bijv.. en tweede paar van 99 euro voor 1... hoe briljant... straks maar s een bezoekje brengen als t lukt.. oeh oeh.. geldt ook voor kinderlaarzen.. leuk voor Lisa....mocht ik voor mezelf niks vinden..whahahaha
Mogguh, Ichtus, fijn dat het wel gelukt is op je werk. Nou hopen dat je de volgende keer wat makkelijker weg kan. En idd, na goed overleg zou zoiets moeten kunnen. Vind ik SM, mooi gewicht van Noor! En echt heel knap dat ze nu al kan draaien. Die loopt vast ook met 10 maand Bones gemept door haar vent, moet niet gekker worden! Ik heb 1 keer 's nachts een elleboog in mijn gezicht gehad van Jeroen. En ook al was het niet expres, ik was me toch kwaad! Echt zo'n reactie op de pijn ofzo. Heb je er geen blauwe plek aan overgehouden? Anders heb je nog wat uit te leggen.. hihi Hier: snipverkouden en blegh. Nauwelijks geslapen maar ik mocht uitslapen vanochtend want Jeroen is thuis dus dat was fijn. Lune is alleen nog wat snotterig gelukkig. En Jeroen haalt alleen af en toe zijn neus op. Pff, vind ik irritant he. Hij is nooit echt zo verkouden dat hij er ook niet fit van is met keelpijn en koppijn enzo, alleen een beetje snotterig. Wel fijn voor hem hoor, maar hij kijkt me dan soms aan van 'stel je niet zo aan, ik heb ook snot..' Lullo. Ik ga ff ontbijten. Iedereen fijne dag!
wat een rust hier.. ik voel me echt bagger.. wordt met de minuut erger zeg.. spierpijn, nekpijn, hoofdpijn...kop vol snot.. bah bah bah...maar ja.. geen tijd om ziek te zijn.. de blokken door is ontploft hier dus die ga ik maar ff bij elkaar vegen.. Jur komt over een dik half uur thuis uit school.. dan eten.. marijn naar bed.. en hopelijk kan ik dan ff op de bank liggen .. is lang geleden dat ik me zo heb gevoeld.. Anna voelt ook warm aan en is nog rustiger dan normaal dus ik ga haar eerst ff tempen en naar bed brengen.. kom later wel weer ff spieken..
Balen Ichtus. Zo voel ik me dus ook maar heb nou geen 4 kids waaronder een baby waar ik voor moet zorgen.. Hoop dat je je gauw weer wat beter voelt! En je kan 2 molletjes nemen, voel je je vaak ook wel wat beter. Beterschap!
Ichy ik ben trots op je meis.... !!! en beterschap!!! VIVI ook ben ik trots op jou.. geweldig gedaan.. moet een opluchting zijn!!! ben er weer weg van toedels
oh sorry moest nog reageren op Joma.. Ja Maart zal wel weer drukker zijn... hopelijk is het weer beter dan is er zowieso voetbal op zaterdag.. 12 maart is het alweer 1 jaar geleden dat pappie overleed..en dan gaan we hem uitstrooien snik snik.. zie er gelukkig niet tegenop (dus wel) nou ja en voor de rest weet ik mijn agenda niet voor maart... maar onze shopdag komt er van hoor...!!
Hello! Hoe is het hier?? Rosalie is ineens weer helemaal beter. Gelukkig! Zijn al ff de stad in geweest en ze heeft voor dr verjaardag een leuk name it jurkje gehad. En we hebben ff iets gehaald om uit te delen op het KDV. T zijn jip en janneke zakjes geworden, met een klein speeltje van de Action, yoghurt rozijntjes en een zakje koekjes. Was in totaal 10 euro kwijt haha voor 25 kindjes. Ik vind het dus weer fantastisch. O ik word geroepen, tot later!
Haai ladies! Alles kits? Ik was bezig met mn oppas-planning, zie ik ineens dat 3 maart helemaal geen weekend is, ha, ha, hoe kom ik er bij he? Maar dan is toch de mini-meeting? Dan heb ik pech, want het is een woendag en dan moet ik werken, helaas pindakaas. Ik had het wel erg leuk gevonden. VIVI.. super gefeliciteerd meid, je hebt m! Geef hem een mooi plekje, waar je m vaak tegenkomt en je m een big smile naar kan kijken. SM.. cool dat omrollen, je zei zeker: dat doet ze normaal nooit! Met 4 mnd dus.. mooi want ik loop nu nog wel eens bij Suzanne weg bij de commode om even snel doekjes te pakken oid. Maar vroeg me al af wanneer ik dat niet meer moest doen. Boney.. t is wat zo'n kerel! Ichtus, 1e werkdag overleefd, gelijk vrienden gemaakt en die lui met wetsartikelen om hun oren geslagen.. 2e paar laarzen 1 euro zeg je? Hmmmmmm helaas heb ik geen tijd/ plek om die kant nog ff op te rijden. Maja stront verkouden, baallluuuuhhhh! Nieuws van hier: HALLELUJA! Elena is weer behoorlijk zichzelf WAT een lief kind, echt een super opluchting! EN, Suzanne heeft vannacht voor het eerst aardig doorgeslapen! HOERA! Van middernacht t/m 6u30 vanmorgen. Vanmorgen spuitje in mn pols gehad in zkh ivm peesontsteking. Hopelijk ben ik er gauw vanaf. Grapje: stond ik voor het paaltje van t parkeren, om n kaartje te halen, wil mijn raampje niet open omdat ie is vastgevroren. Verder baalde ik want de rits van mn winterjas heeft t al 3x begeven deze week. Nu reed ik met de auto langs een rekje winterjassen van n winkel, 50% korting. Toen heb ik het recordtijd winkelen verbroken: binnen 2 minuten een jas en een sjaal gekocht, en nog mooi spul ook! Nog even langs de borstwinkel geracet, en ik ben klaar voor t kolven op het werk. Toen nog langs een 2e handskledingwinkel gegaan, paar kleertjes gescoort voor Elena. Dus top ochtendje gehad. Suzanne heeft voor het eerst BV van Erik gehad. Hier ook eerst ontdooit en verwarmt alvorens het werd opgedient 8). Is allemaal goed gegaan. Fijn he. Nou even wat zaakjes regelen, was doen, beetje opruimen en poetsen en dan vanmiddag n driewiellertje oppikken die ik voor 12 euries op de kop heb getikt. Luitjes, ik wens u een allerprettigste middag! Tjuus!
Hoi even ego want ik moet zo weg Ik ben al maaaaaaanden aan het solliciteren zonder ook maar 1 reactie terug en wat denk je? Bellen ze gister of ik vandaag op gesprek wil komen..... Net nu ik zwanger ben. Tis wat... Moet ik het nu zeggen of niet? Ik denk dat ik wacht tot een evt 2de gesprek. grrrr Zou wel mooi zijn. Tis in een winkel en het is 16 tot 24 uur per week. Iets meer dan nu dus, maar door de weekenden hoef ik Finn dan minder weg te brengen. En het betaald iets beter! pffff heb ik weer. Zal toch wel niks worden maar niet geprobeerd is altijd mis he
Debora ik zou in eerste instantie niks zeggen!! Is misschien niet helemaal eerlijk, maar zij zijn ook niet eerlijk als ze weten dat je zwanger bent (tenminste bijna altijd) Of het moet al om een topfunctie gaan en ze je persé willen hebben zoals bij mom2b toendertijd. Maar voor een baan in een winkel zou ik lekker mijn mond dichthouden... Bij jou hebben ze toen ook vanalles geflikt toch in een winkel dat je geen loon kreeg of zo iets ?
Ja das waar... En ik denk dat ze voor mij 10 andere kunnen krijgen hoor. Ik heb wel altijd een leuke cv voor winkels. Ik heb namelijk een diploma als mode adviseuse! Deze winkel is wel van een grote keten hoor, zelfde keten als de Bijenkorf waar ik in Maastricht voor gewerkt heb dus wbt salaris dat zit wel goed!
Ik was ook pissig. Hij sliep dus gewoon weer door. Even een hand op m'n hoofd. Mompelend sorry en weer verder slapen. En volgens mij was dit ook een elleboog. Het deed echt pijn. Was ook bang dat het blauw zou worden. Helaas dus niet Had ik wel een bak gevonden.