Februari mamma,s 2008 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door joma, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Ben aan het afronden op het werk... drukke dag gehad, hele dag communicatietraining gegeven aan sales medewerkers, altijd intensief, maar wel heel leuk!
    Nu zo naar huis, eten koken, dochter in bad en bed en dan op de bank ploffen en zappen maarrrrr... lekker hoor! :D

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Heb ik ook wel eens van die koopdrang. Ik doe het dan gewoon :D Soms heb je dan gewoon even nodig als vrouw toch?

Ik ga koken. Lekker kip uit de oven

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ow ja, jij was op het werk vandaag. Lekker hangen vanavond. Dat ga ik ook lekker doen. Hoef ook niet te werken.
    Ik ga lekker met Tessa in bad straks en dan heerlijk met een grote pot thee (zonder chocola ;)) in jogingbroek op de bank.

4. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Kip uit de oven... is dat dat Maggie braadstomen? Nooit geprobeerd nog, toch maar eens doen denk ik!
    Ik had nog lekker pastasausje in de vriezer, dus hoef alleen macaroni te koken en kaas te raspen zo... doe altijd zoiets op woensdag want Vincent is dan niet thuis met eten en ik ben pas rond 18 uur thuis, kunnen Fenne en ik binnen 10 minuten aan tafel!

Dus ik ga nu naar huis rijden... toedels!

5. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ik ben nu een kilo afgevallen in 1,5 week. Ik ben de laatste dagen vrij slordig aan het lijnen, moet ik zeggen. Ik merk echt dat ik vreetaanvallen krijg na mijn kh-uur, maar die uurtjes zijn me te waardevol om te laten schieten. De manier van eten bevalt me heel erg goed en ik ga proberen zo te blijven eten (zonder het lijnen al te belangrijk te vinden).

6. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    #766 Mrijn, 27 jan 2010
    Laatst bewerkt: 27 jan 2010
    Pfff, intensief dagje met Juul gehad vandaag. Ze begon vanochtend al met de wijze opmerking dat ze gekouwden was:D En dat is niets overdreven! Ze heeft de hele dag lopen snotteren en hoesten zelfs haar middagslaap is niet gelukt door het hoesten. Gevolg was dat ze vanmiddag doodop en dood veeleisend was. Om 17u had ik de boerenkool klaar, maar daar heeft ze haast niets van gegeten door vermoeidheid. Nu ligt ze, na 3 toetjes en een appelmoesje8), alweer een half uur lekker te slapen. Ik hoop dat ze gewoon lekker doorhaalt vannacht.

Hoe groots gaan jullie de verjaardagen van de kinderen vieren (voor zover ze nog niet jarig zijn geweest)? Ik was van plan een grote borrel te geven voor Juul en mijn verjaardag tegelijk, maar ik heb er eigenlijk helemaal geen zin in. Juul had het met Sint na 3 pakjes al helemaal gehad, Koos vindt het sowieso onzin en heeft ook geen tijd en interesse om mee te denken en mee te helpen en ik zie de meerwaarde dus ook niet meer zo. Zucht, als ik dit terug lees weet ik al dat ik het gewoon niet (groots) moet gaan vieren.

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    De manier van eten bevalt mij ook heel erg goed. Ik ontdek steeds nieuwe lekkere dingen.Vandaag op m'n rookkaascracker ham gedaan en alfalfa (?). En natuurlijk met een dikke laag roomboter.
    Ook stukjes geitenkaas ingerold in gerookt zalm. Mjammie... Ik merk dat ik steeds minder snel honger krijg.
    Ik heb idd ook dat ik na m'n uur wel trek heb in van alles. Ik sla nu de aardappelen over. Wel eet ik gewoon groente en fruit in m'n uur.

Ikwrd werge vnm'ntn brd. Waarom dothjdt o?

Ik typte dus:
    Ik word weer gek van m'n toetsen bord. Waarom doet hij dit nou?

Het ligt schijnbaar aan zwpag. Las ik pas ergens.

Ik ga met Tessa in bad. Doei

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedenavond meiden

zo gwen ligt op bed rust haha ze was echt de bijdehandste vandaag;)soms denk ik ook echt die wil te veel leren op 1 dag maar lukt haar nog ook en geeft het niet snel op:)voor de rest was het een lief meissie vandaag, ook nog ff samen wezen shoppen, lekker in de auto geslapen alles ging zolas het moet gaan, druk in huis bezig geweest,

hier ook niet echt druk bezig geweest

@mrijn lekker vieren wat jij denkt wat het beste is, moet zeggen hier was het iets te druk maar wel heel gezellig , mannetje of 30 , nou ja te druk gwen had er geen last van en leefde in de eigen wereldje

9. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Die rookkaasckrackers zijn echt top! Ik eet ze het liefst met roomkaas en zalm of met filet americain met ui en augurk. Wat ook een super ontdekking is, is appelmoes gemaakt van roomboter waarin je 2 appeltjes zachtjes bakt, chili rozijnen erbij (van die supergrote heerlijke rozijnen van de Appie), wat kaneel en gemberpoeder. Klein beetje water erbij en doorkoken tot het echt helemaal gaar is. Heerlijk bij de slagroomvla;). Het probleem is dat ik tijdens het uurtje dus ook een toetje neem en nog iets van een koek of chocolade. Gewoon te veel dus!

10. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mrijn, prima, dan neem ik ze mee naar Ballorig. Sofie heeft nu maat 23 aan, maar die zijn nog iets aan de grote kant. Had dus ook beter maat 23 kunnen bestellen, maar die maat was al uitverkocht. Dus eigenlijk tegen beter weten in deze gekocht. En oh, wat baalde ik vanmiddag toen ze echt te groot bleken! Want ze zijn zooooo leuk!
    Nog een vraagje aan jou: waar heb jij het bedje van Julia gekocht? Vind het helemaal geweldig! Heb marktplaats al afgestruind, wel leuke gezien, maar dan in Friesland ofzo. Beetje ver allemaal dus.

Oh ja, lijnen....hier nu 3 kilo eraf:) in bijna 2 weken.

Hier ook een bankhangavond (eigenlijk elke avond:)) Heerlijk niks doen.

11. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    MRIJN.. hier ook niet een grootse verjaardag hoor.. gewoon wat taart.. wat chips en een cadeau...iedereen die wil komen is van harte welkom...ik hang wat slingers op.. ik kan ook niet anders, want de andere kids weten natuurlijk wel hoe en wat..ik vind t wel leuk, maar ook altijd errug vermoeiend.. gelukkig heb ik wat dinnetjes die eigenlijk altijd helpen met de afwas etc...whahaha.. gaat vanzelf.. ik mis ze gewoon als ze een keer niet komen...whahaha...nou ja.. nu komen Dwaas en Joma ook.. dat vind ik eigenlijk nog leuker dan de hele verjaardag..erg he...hoop eigenlijk dat er niet teveel visite komt..ik nodig gewoon de rest op vrijdag uit.. ;)

12. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    En ik heb vandaag de verjaardagsoutfit voor Sofie gekocht!!
    Alleen vindt Piet het veel te tuttig. Pech dus voor hem:D
    Het is een soort overslagjurkje geworden met een legging met bloemetjes. Sofie vond het vooral reuze interessant om het in de winkel te passen haha. Wilde het jurkje niet meer uit;)

13. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Super!

Ik heb het bedje van Marktplaats. Die mensen hadden het in Frankrijk op een antiekmarkt gekocht en in Nl laten opknappen door een smid. Daarna hebben ze het met latex geschilderd zodat het er een beetje antiekerig uitziet en ik heb er gordijntjes van Xenos aan gemaakt. Misschien googelen op antiek smeedijzer en hemelbed?

Oh, ik hoor Koos zijn auto. Ik ga snel naar stal, heb les vanavond! Tot morgen!

14. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Verjaardag wordt hier gevierd als alle andere verjaardagen van de kinderen. Dus slingers, taart, visite en cadeautjes. Ik heb er eigenlijk wel zin in (zegt ze nu heel dapper:))

15. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Hallo meiden.

Allereerst wilde ik dees nog even feliciteren met luuk en thijs*.
    Ik hoop dat jullie er gisteren een mooie dag van hebben gemaakt.
    Tis erg dubbel maar thijs*zal altijd een deel van jullie blijven en hoort er gewoon bij.

Ik heb een stukje terug gelezen en eens zien wat ik heb onthouden.

Boney:eek:ok hier een keer een beuk gehad van jurgen tijdens zijn slaap.
    Ik lag echt helemaal in dromeland en ik schrok me echt kapot.
    Heb hem meteen gewekt want meneer die sliep dus gewoon.
    Zegt ie met zijn slaperige kop dat ik gek ben????
    Ook heeft hij wel eens nachtmerries en sprint dan ineens op en roept om de kinderen ook dan schrik je je een ongeluk zeg bah.

Meiske: he wat rot zeg dat de schoentjes te groot zijn maar volgens mij raak jij ze vast wel kwijt.
    Hier heeft keano overigens net maat 22 en maat 24 zal denk ik nog wel een tijdje duren.

Ichtus: ziek zijn als mama kan gewoon echt niet hier exact zo nu heb ik een holte ontsteking erbij en voel me echt zwaar klote.
    Helaas heeft hubbie geen vrij dus sta ik er alleen voor.
    Zal zo blij zijn als ik weer eens de oude ben zeg.
    Knuf voor jou tis klote helemaal met kinderen.

Mrijn: hier houden wij een bescheiden verjaardag,ik weet zeker dat als wij teveel mensen uitnodigingen wij ook echt s'nachts met de gebakken peren zitten.
    Keano houdt niet van drukte helaas.

Joma:fijn dat jij een leuke dag hebt gehad met gwen!

Sm: wat heb je toch een mooie meid en ik vind er echt heel erg veel op sarah lijken mooie kijkers!

Verder gaat het hier best wel klote,heb de hele nacht op gezeten met keano.
    Hij riep maar ootje pijn en gilde het uit.
    Heb hem 3x een zetpil gegeven en eindelijk rond 5uur viel hij in slaap.
    Vanochtend meteen om 8uur de ha gebeld en om 10 over 9 konden we terecht.
    Ook deze zei dat hij een oorontsteking had en hij heeft druppels gekregen en neusspray.
    Ik heb meteen mezelf na laten kijken en hij vond het toch wel wat lang duren mijn verkoudheid.
    Ik heb dus ook een holteontsteking erbij en heb wat zwaardere pijnstilling gehad.
    Vnamiddag was de oudste na een vriendje spelen keano te bed en ik heb jimmy bij me genomen en ben even gaan slapen.
    Dat heeft wel goed gedaan en merk dat die pijnstilling werkt dus ik hoop dat ik weer snel de oude ben en keano ook.

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Dit eet jij in je uur? Klinkt lekker, behalve de rozijnen.
    Buiten m'n uur zou ik dit niet doen.

Hé, m'n toetsenbord doet het weer!

17. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Ik heb even een dringende vraag.
    Keano zit nu bij me en ik zie nu dat hij een koortsblaar heeft op zijn bovenlip is dit gevaarlijk voor hem???

18. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Zo meiske, al 3kg? Dat doe je goed. Hoeveel wil je er af?

Mrijn, wij houden Tessa haar verjaardag best uitgebreid. Met alles er op en eraan. Dus uitnodigingen, slingers, ballonnen, taart enz enz. We doen het van eind van de ochtend tot een uur of 18. Dan kan Tessa nog even bijkomen en gewoon op tijd naar bed. Ik ben druk bezig om foto's te maken voor op de uitnodiging. Ik heb alleen DE foto nog niet gemaakt. Morgen weer een shoot.

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Voor zover ik weet is dat niet gevaarlijk Liane. Wel zou ik morgen even de HA bellen wat je er op mag/kan doen. Bijv zovirax zou ik er niet zomaar op doen. Er bestaat vast ook iets milders wat speciaal voor koortslip voor kinderen is.

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik heb trouwens m'n instellingen veranderd. ipv 10 heb ik nu 20 berichten per pagina. Leest een stuk fijner.

Hebben jullie trouwens nog gelezen dat het nu 5000 berichten zijn en dan we hem dan moeten sluiten en een nieuwe moeten openen?

Deel Deze Pagina