Februari mamma,s 2008 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door joma, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. supermummy

supermummy Niet meer actief

Ah die heb ik vorige week gezien ! en die film was hier vanaf 13 jaar :$ vond hem ook veels te eng.

2. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    orphenato (als ik het goed spel) heet ie. Ja das echt niet voor kinderen van 13! Nu ben ik ook wel een mietje sinds Finn er is hoor, zeker als er kinderen in zitten

3. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    zit een kind in met een jute zak over het hoofd

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Getver, klinkt erg eng... Niks voor mij. Zeker niet met kindjes enzo.
    Nu je het over dromen hebt. Ik had van de week echt een komische droom. Mijn neefje heeft hoofdluis. En op m'n werk was ook iemand die het had. Ben er dus best wel mee bezig (onbewust schijnt) wat te doen als wij die beesten ook krijgen.
    Ik droomde dus dat ik in een park was. Het was een combi van Blijdorp en het Tikie bad van Duinrell. Het was daar echt geweldig. Prachtige beesten, mooie slangen (ik hou helemaal niet van slangen...) en geweldige glijbanen. We konden er geen genoeg van krijgen. Ik was met een oude schoolvriendin waar ik al jaren geen contat meer mee heb. Tessa was er toen niet bij.
    Toen we naar de uitging liepen stond daar een enorme, echt enorm, rij met mensen. Sommigen hadden een witte doek over hun schouder. Er stond 1 houten hokje en daar moest dus iedereen 1 voor 1 gekamt worden om te controleren op luizen :D Tessa had ik toen opeens weer bij me. Het was echt zo'n komisch gezicht. Hihi.

5. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Fijn dat je schoonzusje morgen wil oppassen Debora.
    Leuke film, NOT! Ik zou ook niet kijken hoor. Als ik zulke films kijk, dan wordt ik 's nachts echt gillend wakker. Heb ik niet alleen bij enge films hoor. Een tijdje terug had ik 's avonds naar opsporing verzocht gekeken. Piet was weg en ik was dus alleen thuis (de kids lagen al te slapen) Was een uitzending met thuisovervallen enz. Best eng vond ik. Daar heb ik dus die nacht ook over gedroomd en werd dus echt gillend en krijsend wakker:) Piet bleef er bijna in. Schrok zich rot. Daarna nooit meer naar dat programma gekeken!

6. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    WHAAAAHAAAA Boney, wat een geweldige droom. Ik kan ook zo vreselijk levendig dromen, soms moet ik 's ochtends echt even nadenken of het nou echt is of een droom.
    Moet trouwens de laatste weken ook echt uit een coma ontwaken als de wekker af gaat. Zijn jullie ook vermoeider dan voorheen?

7. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Haha, leuke droom Boney! Even luizenpluizen:p

8. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    De juli mama's zitten nu al op pagina 39....jemig, die hebben de 1000 zo bereikt. Ze qouten ook alles, dus dan gaat het helemaal hard. Als ze nou de qoute's weghalen, dat zou toch een oplossing kunnen zijn?

9. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hier word nooit zetpil gebruikt (of moet niets anders hebben) wij gebruiken vloeibare paracetamol van daro!! is net iets minder zoet dan sinaspril en gaat erin alsof het niets is, bij hoge koorts of echt veel pijn gewoon volle dosis en anders maar de helft echt makkelijk

10. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ik ga even een verlanglijstje voor de verjaardag van Tess maken.

11. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @suus ik ben zeker vermoeider dan voorheen kan onderhand gat in de dag slapen en dan nog moe zijn! Ben er ook al mee bij de dokter geweest maar kunnen niets vinden

12. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    wahaha wat een droom

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo hier alles gebeurd, hehe

leuke foto,s van Kas fijn dat het geslaagde dag was

enge films ik hou er wel van!

14. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    zo hier vanmiddag 1e verjaardag van buurmeisje gehad was echt supergezellig.
    was ook direct laatste verjaardag als buurmeisje want vannacht is hun laatste nachtje hier, en dan vanaf vrijdag hebben we nieuwe buren ben wel erg benieuwd en vind het super jammer die we nu hadden waren zo leuk
    (dus buuf als je dit leest ;) )

15. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    leuke foto's van kas, en zag op vorig topic ook paar leuke van tess gezien

@enge films ben ik helemaal voor afgelopen weekend nog saw6 gekeken hou ik wel van

16. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    oeh meiske; dat soort dingen heb ik dus ook sinds Finn er is. Zulke dingen blijven dan ergens in je hoofd spoken

@viv: goeie tip; daro is dus minder zoet. ik kon alleen sinaspril vinden maar dan kijk ik als deze op is voor daro

17. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    jammer van de buren viv

oh aj ik zal eens kijken hoe laat ik de trein moet hebben 6 febr.

18. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    tot overmaat van ramp begint bryan weer te hoesten
    krijg ik de opmerking van martijn dat komt omdat je vannacht raam hebt openlaten staan.
    ja alsof hij van een op andere dag verkouden word door openraampje (en dichte rolluik ervoor)

19. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @debora de daro verkopen ze bij de kruidvat! ik kreeg die tip van mijn vriendin die daar werkt en ook 2 kleintjes heeft

20. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    hoe lang is het rijden van jou naar roermond viv?

Deel Deze Pagina