Lianda, ik heb geen idee of het gevaarlijk is Lianda. Ik hoop dat zijn oorontsteking snel over is en dat jij ook snel weer opgeknapt bent! Boney, ik wil er minstens 10kg af.
Oke dank je wel boney voor je snelle antwoord. Hij heeft nu momenteel minder weerstand en is duidelijk niet fit. Ik heb zovirax in huis maar bel eerst morgen even de ha wat ik erop mag smeren. PFFF denk ik alles gehad te hebben zeg bah!
Boney, wahaa ik kan me nog de fotoshoot van afgelopen jaar herinneren van Tessa met haar feestmutsje! Hihi en nu zet ze alles op haar hoofd wat los en vast zit.
ik ben er niet gerust op dus ik ga nu even de hap bellen want ik lees verschillende verhalen op google.
@meiske wat goed de 3 kilo!! @boontje ben benieuwd naar de foto voor de uitnodigingen @lianda arme mannetje en voor jou ook beterschap had nog ff een vraagje had gister voor mijn darmen Volcolon gehad en dan 1 zakje per dag , maar net de gebruiksaanwijzing gelezen , maar het is dus waaruit ik lees voor betere stoelgang verstopping , maar ik heb dus al een maand lang vooral sochtend iedere keer giga krampen en aan de dunne en dat wel 3 keer achter elkaar en dn weer volgende dag normaal en dan wweer 2 dagen sochtends dunner, neem aan dat dit het dan toch erger maakt?? of niet?? kan iemand of iemand ervaring met VOLCOLON??durf het nu niet in te nemen
Ik heb de hap even gebeld want het zat me niet lekker. Volgens haar is het nog niet gevaarlijk,ik moet opletten dat hij er niet veel aan zit. Ook moet ik veel zijn handjes wassen en mag er iets van zovirax opsmeren. Ik moet het wel in de gaten houden dat het niet uitbreid vooral niet richting zijn ogen. Pfff wanneer houdt het toch eens op zeg dit doet een moederhart echt geen goed!
jeetje lianda beterschap meid!! zowel voor jou als voor de kleine!!! (wel volgende week beter zijn he )
Joma, ik heb geen ervaring met volcolon. Maar als je zo twijfelt, dan zou ik morgen de ha even bellen!
Hihi. Ik zit toevallig net die foto's terug te kijken. Ze vond het zeer vervelend. Nu heb ik betere ideeen.
Goed dat je gebeld hebt lianda. Er mag dus gewoon zovirax op. Weer wat geleerd. Peter heeft nogal eens een koortslip. Ik heeeel af en toe. Dus Tessa zal ze ook wel krijgen.
Joma, volcolon is heel goed voor je darmen. Het maakt ze schoon zeg maar. De vezels die er in zitten trekken vocht aan. Je krijgt dus meer ontlasting en regelmatiger. Wel is het heel belangrijk dat je daar super veel bij drinkt. Anders krijg je echt verstopping. Ik heb een tijdje ook die vezels gebruikt. De psylium vezels met inuline. Ik kon er niet zo goed tegen. Maar voor de meeste mensen werkt dit echt heel goed. De 1e paar dagen kun je ook rare ontlasting krijgen. Gewoon 1x per dag een zakje nemen en veeeeeel drinken over heel de dag. Liefst min. 1.5 li. Maar dat weet je vast.
Ja het zat me echt niet lekker boney dan ben ik echt iemand die snel in paniek schiet en helemaal als het om me kinderen gaat. Helaas draag ik dat virus en de oudste ook n nu keano. Ben heel erg blij dat ik gebeld heb anders zou ik zeker geen oog dicht doen en morgen smeer ik er direct zovirax op.
Met volcolon heb ik geen verstand ik weet nu alleen van jimmy sinds dat hij 2 zakjes heeft per dg van de movicolon dat hij elke dag 2x poept. Vanmorgen heeft de ha ons toegezegd dat we hem 1 zakje mogen geven en kijken hoe dat het doet.
oke thanx voor je antwoord ,ik heb voldoende ontlasting, nu zelfs 3 keer per dag, normaal voor mij is 1 keer per dag, dus dat heb ik niet nodig haha, als het maar niet nog dunner wordthoezo kon je er niet tegen waar had je last van?? staat ook in niet gebruiken bij buikrampen en die heb ik dus vaakk nu..