hee, jakkes ichtus, hier ook weleens, denk dat ze dan heel diep slaapt, toch maak ik haar dan voor mijn rust ook wakker. hier ilse goed blauw, ze in gister van boven op de trap naar beneden gevallen waarbij ze een keer over de kop sloeg, gelukkig gelijk huilen en goed bij maar schrok me rot, nu schaafwond nek en zijkant hoofd, blauwe bult hoofd. ze zegt ook steeds au. ben nog steeds bezig met nieuwe laptop, wat een werk maar wel leuk en windows 7 heeft wel grappige dingen
Goedemorgen, Hier al een hele rit er op zitten. Auto naar de garage gebracht voor apk. Toen terug gelopen. Is nog een heel stuk. Net lekker ontbijt op. Ga zo eens even wat ballonnen op blazen en mooie foto's proberen te maken. Ichtus, hoe is het nu? Vind het ook altijd eng. Ik ga altijd bij Tessa kijken voor ik zelf ga slapen. Ik wacht ook altijd op een teken van leven. Soms ademt ze zo rustig dan moet ik altijd even aan haar zitten zodat ze even iets beweegt. Debie, leuke klus een laptop installeren. Wat heb je voor laptop?
Ongelofelijk. Vind dit altijd zulke wonderbaarlijke verhalen... Tienermeisje levend onder puin Haïti gehaald PORT-AU-PRINCE - Reddingswerkers hebben woensdag een 16-jarig meisje levend onder het puin vandaan gehaald, vijftien dagen na de verwoestende aardbeving in Haïti. Het meisje was uitgedroogd en had een verwonding aan haar been. Dat heeft een getuige gemeld. ''Ik weet niet hoe ze het zo lang heeft volgehouden. Het is een wonder'', aldus een Franse reddingswerker. Hij zei dat het meisje blij was, maar ook in shock en dat ze huilde. Ze werd aangetroffen onder de brokstukken van een huis bij een school in de hoofdstad Port-au-Prince. Door de beving met een kracht van 7,0 op de schaal van Richter kwamen ten minste 150.000 mensen om het leven.
Goedemorgen Jeetje Ichtus, ik zou ook goed geschrokken zijn! Hoe is het nu met Anna? Debie, installeer jij alles zelf op de laptop? Petje af hoor! Daar begin ik niet eens aan Boney, ben benieuwd naar de foto's! Hopelijk werkt Tessa een beetje beter mee dan vorig jaar Hier niet zoveel op de planning vandaag. Ik ben al om boodschappen geweest. Zo nog stofzuigen, dweilen en een was in de machine proppen. Vanmiddag komt Svinthe hierheen. Mijn zus heeft verslagbesprekingen op school. Lekker knuffelen met mijn nichtje dus! Nu eerst stofzuigen voordat de teletubbies beginnen...
Mogguh, Ichtus, dat is idd heel eng als zo'n kleintje niet goed reageert.. Heb dat ook wel eens met Lune gehad. Ook vaak in het ziekenhuis toen ze van de monitoren af mocht en je dus geen apparaatje hoorde piepen als ze nauwelijks ademde. Brr.. Thuis is ze ook wel eens zo diep weggeweest, getsie! Kan me je schrik dus heel goed voorstellen. Hihi, die foto van Tessa van een jaar geleden met dat mutsje En die van nu is leuk! De uitnodiging van Elena trouwens ook! Dus Ilse heeft een flinke buiteling gemaakt.. Kleine acrobaat! Doodeng joh. Ze zal misschien ook wel spierpijn hebben nu. Arm ding. Joma, die vezels heb ik ook ooit gehad. Ik heb een spastische darm die zo nu en dan lastig doet. Laatste jaren gaat het goed, daarvoor dus minder. Maar als je het niet zeker weet, gewoon de ha even bellen. Vanochtend Lune naar het kdv gebracht. Er waren in totaal maar 6 kindjes, van de 14 Allemaal ziek. Wel lekker rustig zo hihi. Ik ben met Lune bij 2 meisjes gaan zitten, ze is zo verlegen in het begin en als ik dan zomaar wegga is het echt brullen. Die meisjes gingen op een gegeven moment bij tafel zitten, dus ik vroeg aan Lune 'wil je ook bij tafel zitten?' Zei ze heel zachtjes 'ja'.. Ach gussie. Dus haar daar neergezet, dikke kus gegeven en toen mocht ik weg. Geen tranen gelukkig Ik ben zelf nog niet fit. Gisteravond echt ziek geweest. Koorts, overal spierpijn, koppijn, keelpijn etc. Heb gelukkig redelijk geslapen en vanochtend ging het al beter. Vandaag maar rustig aan doen en straks nog even pitten. Oja Debora, spannend van je sollicitatie! Ben benieuwd of je het wordt. Is het een kledingwinkel? Ik ga ff krantje lezen.
Goedemorgen hier al aan het werk, @ichy jeetje das schrikken zeg, hoe is het nu met haar en heb je zelf nog een beetje kunnen slapen? @debie ach ilse van de trap gestuiterd wel ff in de gatenm houden dat ze voor de rest niks heeft. @mom leuke uitnodiging @meiske veel plezier met Svinthe zo ik ga zo aan de arbeit, kom tussendoor wel ff spieken
Ichtus, ja ik zou daar ook ontzetten van schrikken, maar gelukkig was er niks aan de hand. Ik ga overdag ook altijd tussendoor kijken als ze langer als 2 uur achterelkaar slaapt, even kijken of ze het nog doet. En s´nachts ligt ze gewoon naast me in haar ledikantje, wat ik eerlijk gezegt wel heel fijn vind. Het idee dat er iets met je kleintje(s) gebeuren kan is gewoon heel eng. Debie, aah arme Ilse bont en blauw. Ze is ook echt een wilde bras ! Ik ga zo meteen met de 2 meiden de stad in, wahahha hele onderneming met de dubbele wagen de bus is en door de stad maar ik heb koopzin dus moet er wat voor over hebben.
goedemorgen hier ook al klus achter de rug, de uitnodigingen voor verjaardag van bryan afgemaakt. Bryan naar oma gebracht, boodschappen gedaan. mijn wachtdienst begint om 10 uur ben benieuwd of er iets komt vandaag. en anders nog genoeg te doen hahaha, strijken, stofzuigen, dweilen dus als er niets komt krijg mijn dag wel om hahaha.
@ichy meid jeetje meid geloof je direct dat je geschrokken bent, ik hoop dat alles nu weer goed gaat. @debbie jeetje ilse naar onder gekukkeld verschrikkelijk ook jij zult wel goed geschrokken zijn he. @sm veel plezier in de stad meid @joma werk ze hier kwam bryan gisteren geschminckt thuis als piraat super leuk, alleen weet ik nu waarom ik zelf nooit schmink gebruik gaat er zo slecht vanaf hahaha maar hij vond het leuk das belangrijkste als ik straks tijd heb zal ik een foto showen
hier een acer aspire 5738 sm gedoe he met twee kids, veel plezier. Hier straks brood halen met ze. Ik heb nu zo'n plankje achter de wagen, werkt ook goed moet ik zeggen. joma werkse maja lekker rustig aandoen vandaag en fijn dat lune niet huilde, vind dat ook zo zielig en dan zit je toch niet fijn thuis meiske jij was er ook lekker vroeg bij met de boodschappen, hier ook de teletubbies, pfffff en knuffel ze. ilse zegt nu steeds boem vallen au, ze hheeft vooral last van die schaafwondjes. En het gekke kind wilde net gewoon van de tweede tree naar beneden springen, duidelijk niet veel geleerd van gister. Krijg echt eerdaags iemand achter mijn reet aan omdat ze zo'n wildebras is en altijd bont en blauw. 8)
geinig he vivi, hier was ze laatst ook geschminkt en heel de tijd riep ze mooi he. ga maar ff mijn streepje slank invullen, ga vanavond iets met spruiten eten (jakkie)
Dapper SM, met je 2 meiden op stap! Zat me toevallig gister nog te bedenken hoe dat straks allemaal moet.. Ik ga nu vaak even snel met Lune naar de wuper. Doe haar in de buggy of in de auto en dan in het winkelwagentje voorin. Maar hoe moet dat dan? We kopen geen duowagen, Lune is dan ruim 2,5jr, lijkt me niet nodig. Zou ze dan al een stuk gewoon mee kunnen lopen? Ojee, dan moet ze los in de winkel, dat wordt nog wat Dan wordt het echt opvoeden haha! Hihi, Bryan als piraatje Leuk! Lune is nog nooit geschminkt, zal ze vast gaaf vinden! Debie, straks krijg je idd de kinderbescherming achter je kont aan Ilse die altijd bont en blauw is.. maf kind! En normaal springt ze dus van de 2e trede naar beneden? Dat zal Lune echt nooit doen.. Ze was al onder de indruk toen Jeroen gister een klein beetje uit gleed op de trap met haar op de arm. 'papa valluh, eng!' zei ze steeds.. mietje.. Oww.. ik wil zo graag bij ons nieuwe vriendje Stijn gaan kijken maar dat kan nu natuurlijk niet met een verkouden hoofd.. Hoop dat ze volgende week woensdag tijd hebben. We willen misschien zo'n lodger doek voor ze kopen, maar er zijn zoveel verschillende! Welke is handig, iemand ervaring mee? Meiske, wat gezellig dat Svinthe langs komt! Hoe gaat het eigenlijk met haar?
Wow, jij bent briljant! Had ik nog helemaal niet aan gedacht.. Ik heb een draagdoek, een tricot slen en zo'n buikdrager, babybjorn ofzo? Ideaal Jij bent cool
Ilse van de trap gevallen. Zielig zeg! En nu helemaal onder de schaafplekken Je kunt het vaak niet voorkomen hoor. Maar hopelijk was dit eenmalig! Joma, werkse! Vivi, ik hoop voor je dat er vandaag een beebje geboren wordt. Leuk dat de uitnodigingen klaar zijn. Supermummy, veel shopplezier! En dat gaat vast prima lukken hoor, met je 2 meiden in de bus! Maja, tip van de dag om boodschappen te doen straks met Lune en baby: Lune in de winkelwagen in het zitje en dan de maxi cosi in de kar zelf. Evt een boodschappenkrat opengeklapt zetten op het rekje waar je je bierkratten kan zetten. Daar kun je dan de boodschappen in doen. Zo deed ik altijd boodschappen