Tessa zit in de buggy voor de tv en kijkt K3. Die Ilse... Ilse kennende is ze er niet van onder de indruk. Maja, wij hebben een lodger. Zo'n draagdoek idee. Heb hem best veel gebruikt. Als ze zo heel klein zijn vond ik het niet zo fijn. Toen dat hele babyachtige er af was ging het beter. Ichtus nog niet geweest vandaag toch?
ik heb nu een meerijdplankje en doe ook ilse in de kar en esmee ook in maxicosi of ze loopt maar dat is idd een behoorlijk drama. En ilse was idd maar voor 5 minuten onder de indruk. net een leuke verjaardagskaart van lief gekocht, taart met gefeliciteerd maar dan van puzzelstukjes. Ga straks ff verven, paul is 3 feb jarig dus even een mooie tekening maken.
Ik ben dr.. ALLES GOED HOOR MET ANNA!!... thnx voor de lieve woorden... Ik ben dus net ff naar de stad geweest op de fiets.. wilde even bij de schoenenzaak kijken voor die laarzen..2e paar voor 1,00 ..Heule leuke actie.. leuke laarzen ook, maar ik vond er eigenlijk maar 1 paar echt leuk..bij aankoop van 1 paar ging er nog wel 25% af, maar heb t niet gedaan..de rest was gemidddeld 150 euro per paar...dan heb je bij 2 paar leuke korting, maar ik vind 150 euri toch teveel voor nu... dus NIET geslaagd.. WEL ben ik HEUL HARD met de fiets onderuit gegaan.. fiets gleed 10 meter door..mijn trouwring (die van mijn moeder) vloog af (wel weergevonden) en ik ben 2 blauwe plekken rijker...AUW!!!.. t was dus op de klinkers echt spekglad..t was kiezen.. of de scherpe bocht nemen, wat dus niet wilde door de gladheid of rechtdoor en tegen de muur...ik gokte op t eerste...tssss... Ed is nu werken.. kids eten tussen de middag bij oma.. Anna ligt in bed.. Marijn is tuut tuut met de auto's aan t spelen en ik zit even aan de koffie.. ik hoor Anna nog dus als ze nog huilt als de koffie op is haal ik haar er maar weer uit.. vandaag een minder rustige dag en ik kan t niet echt erg vinden na gister...hihihi.. @DEBIE...nwe Laptop.. hier ook Acer..een 5210 Extensa.. bevalt prima... alleen is mijn geheugen Cschijf vol... toch mijn broer maar s vragen om m op te schonen.. ik begin daar niet aan.. dan doet ie t straks niet meer... Wij willen ook een nieuwe, maar dat doen wel altijd via telefoonabonnement.. die moeten we toch hebben dus een gratis laptop is dan nooit weg..dus nog ff wachten...dit jaar moeten we allebei weer wisselen van abo dus maar s kijken naar leuke presentjes erbij.. vorige keren hebben we gewone pc (staat boven).. LCD tv en dus deze LAPTOP...
ik heb trouwens bij de action van die traktatiezakjes gekocht, bij zeeman een mini tekenbord en doe die dan samen met een zakje nibbits in het zakje, toch wel leuk?????
ARME ILSE... gelukkig is het een flinke tante en gaat ze vrolijk door.. heb ik ook een keer gehad met Marijn.. ging van boven naar beneden.. halverwege stond Lisa en die ging dus ook mee..tssss....zooo niet leuk...viel ook reuze mee hoor, maar toch.. ik heb ook een meerijdplankje, maar marijn wil er maar even op.. dan wil ie lopen.. ook geen succes of gedragen worden.. ja dahaaag....lastig dus hier...
ik had een extensa 5210, die vond ik niet fijn, te weinig geheugen en niet meer uittebreiden vond hem te traag. Ach, nu is mijn zusje blij, die krijgt deze van me, is trouwens pas 5 maanden oud. ichtus jeetje, geen kids bij je???? En jammer van de laarzen
Helemaal leuk!!!... Ik hoef gelukkig dat soort traktaties nog niet te verzinnen..hij gaat met 3 jaar naar PSZ op de woensdagmorgen. 1 jaartje voorbereiding op school..verder geen gedoe daarmee..
IDD weinig geheugen.. die van ons zit vol..en is errug traag met opstarten e.d... hij is nu wel bijna 2 jr oud.. dus t mag ook... nee had geen kids bij me... was ff snel heen en weer...nou dat werd dus ff snel op mijn giegel...pfff....
ik ga ff eten en dan marijn in bed gooien.. Anna is stil en dan heb ik ff heerlijk een rust momentje...
Zo ik heb de nieuwe webwinkel applicatie aan de site gekoppeld...JurLisz - Home volgens mij veul professioneler voor dan de vorige applicatie..nou ja... t blijft puzzelen naar het juiste begin...ik ben er voor nu blij mee..
en t weer is raar.. t is ineens heul donker.. en t sneeuwt als een idioot..waaien als een gek.. nou jaaaaah zeg.. zo Marijn in bed gooien en dan ff lekker nikss
Hoi ff lunch pauze heb net 3 vokoren croissantjes van de ah met kruidenroomkaas op mmmmm smaakt naar meer. ichy jeetje ging je onderuit gelukkig valt het mee,doe je wel voorzichtig meid.. En ja heb zin in de 28 e leuk laptop hier heb ik fijutshi siemens laptops altijd al gehad en bevalt prima en sinds kort ook een desktop pc voor mezelf, we hebben gewoon een beetje te veel van die dingen in huis bedenk ik me net 2 laptops en 3 desktops pc,s , scheelt als er wat kapot gaat kan ik hier blijven spieken
hey meiden, ik wilde even zeggen dat ik vandaag een echo gehad heb en alles gaat goed met de kleine uk, alles zit erop en eraan. ik ben zelfs volgens de echo verder dan gedacht maar hou het toch nog ff op 8juli . we weten ook het geslacht de kleine uk hielt ons wel de hele tijd in spanning door de benen bij elkaar te houden maar we hebben het uiteindelijk toch mogen zien. @alle jarige kids van harte (sorry hou het ff niet bij wie wanneer jarig is of was )
@ichtus ik vind de site er nu super uitzien (de vorige was ook heel mooi hoor) maar deze is zeer duidelijk en ziet er idd proffecioneel uit
Site ziet er indd professioneler uit Ichy. Alleen ik vind het persoonlijk erg irritant als je je eerst moet registreren voordat je wat kunt kopen....
Heee Ichy jee meis wat moet jij geschrokken zijn.. ik heb het met nickmans ook een keer meegemaakt.. alleen schopte ik toen uit schrik heeel hard tegen zijn wiegje...pffft knuffie Kikkert en wat is het geslacht??? of ga je dat niet melden Debie.. wt zielig voor Ilse.. getsie.. maar het is inderdaad een bikkeltje...
@Ariel.. klopt.. ik vind ook dat dit een optie moet zijn en geen verplichting, maar helaas kan ik dit hier niet veranderen.. voordeel is wel dat ik op deze manier het klantenbestand beter en overzichtelijker kan bijhouden en zo ook relevantie info kan toesturen als men dit wenst. theeft dus voor en nadelen, maar idd.. niet altijd handig nee.. aan de andere kant.. t kost 1 minuutje tijd..
Wat een spannende verhalen over Anna en Ilse... gelukkig lijkt het bij beiden mee te vallen. Mooie site Ich. Jammer dat er nog maar zo weinig op staat, ik heb trek in een nieuwe tas en een paar parelstekers voor in mijn oren! Ik heb niets te melden eigenlijk. Julia was vanmorgen weer redelijk op de been (wilde te pas tikken en moest meteen aan Suus denken. Lang niet gezien...). Heeft geslapen van 18u tot 7 uur en heeft niet gehoest. Hier werkt Balsoclase heel prima. Jammer dat het zo'n drama is om dat ding te lanceren. Sien was gister helemaal top! Dat paard kan zo'n fijn gevoel geven, ik waan me dan Anky8)