Februari mamma,s 2008 deel 2

Discussion in 'De mama's' started by joma, Jan 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

Nov 11, 2006
    2,853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Super Kikkert! Je hoeft het geslacht niet te zeggen hoor, zeg maar gewoon of je straks het setje compleet hebt. Dan weten wij genoeg:D:D

2. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Mrijn.. die parelstekers zijn toevallig onderweg..nog een gewenste kleur?...whahaha.. de tassen..daar moet ik nog achteraan.. wil even de nieuwe collecties bij de groothandels afspeuren...nog wensen?? kan t nu nog meenemen in de bestelling..hihihi...

3. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    KIKKERT.. meid superrr dat alles goed was.. en wij willen dat geslacht ook weten.. maarrrr ik denk maar zo.. als je het nu zoooo duidelijk kon zien dan weet ik ook wel genoeg lijkt me..of is dat nu een heeeele domme redenatie??

4. debie

debie VIP lid

Jun 5, 2007
    8,533
    0
    0
    super kikkert

5. debie

debie VIP lid

Jun 5, 2007
    8,533
    0
    0
    kaniemand ff de link van hyves neerzetten, heb hem niet op nieuwe laptop

joma hier ook zo erg, hadden 5 laptops, 2 weggegeven en nu hebben we er weer 4, ga er dus straks maar weer een weggeven aan mijn zus

6. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    meiden extra voor jullie zet ik het grote nieuws op onze hyve's :D en wie geen hyves meer heeft en het toch wilt weten die stuurt maar een pb ;) we willen het voor familie/naaste/vrienden enz.... geheim houden ;) maar omdat jullie het zijn maak ik een uitzondering

dusssss.....snel naar de hyves

7. supermummy

supermummy Niet meer actief

Zonder eerst op Hyves te kijken gok ik op een jongen.

8. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

Apr 16, 2007
    8,750
    0
    36
    iemand hier de link voor hyves

9. supermummy

Enne gefeliciteerd Kikkert dat alles goed eruit zag!
    Hihi ik kijk nu op hyves ***en hou mijn mond dicht***

10. supermummy

Zo ik ben terug van het shoppen,, geen schoenen gevonden, geen cadeautje voor mijn schoonzusje gevonden. In een winkel was het 4 halen 1 betalen, wahaaa dus heb ik een rokje voor Sara een pyama voor Sara een vest voor mij en een blouse voor mij gehaald voor het geweldige bedrag van 19,99!

11. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

Apr 16, 2007
    8,750
    0
    36
    ik heb ook gespiekt... leuk leuk leuk

12. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    we vinden het ook geweldig :D

13. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38

zul je altijd zien ;) en geen geld zeg

14. vivi

vivi VIP lid

Mar 3, 2007
    10,569
    0
    0
    ga snel spieken

15. vivi

vivi VIP lid

Mar 3, 2007
    10,569
    0
    0
    @kikkert super meid!! ga ik eens goed nadenken over een kraamkado want ik kom natuurlijk langs he!!!

16. vivi

vivi VIP lid

Mar 3, 2007
    10,569
    0
    0
    en probeer in de kraamtijd te komen wil altijd wel eens zien wie de kraamverzorgster is hahaha

17. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ook hyves gespiekt... SUPERRRR...

18. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik krijg t maar niet warm vandaag.. kachel al 3 x omhoog gezet, maar t blijft koud.. ga nu ff met warme choco met slagroom op de bank... ff mijn momentje...dan opruimen, voeden, zwemles, koken,,(dat wordt denk ik snackbar..of pannekoeken..hmmm...)en dan als de kiddies op bed liggen.. helemaal languit op de bank met een warme deken na een hete douche.. heb er nu al zin in .....

tot vanavond...koes koes

19. debora21

debora21 VIP lid

Jul 4, 2007
    12,280
    0
    36
    Noord Brabant
    Hoi hoi!

jeetje ichtus wat eng van Anna! Wij hebben dat ook gehad met Finn toen ie 3 weken was. Zat meteen in het ziekenhuis. We woonden vlak bij, dus wij zijn toen midden in de nacht als een idioot naar het ziekenhuis gerend met Finn in m'n armen in een wikkeldoek.... En gevallen! auuuuwwww!

Ilse van de trap gevallen? jeetje ik zou me rot schrikken! gelukkig geen hersenschudding ofzo!

Finn is gister bij de oppas tegen een keukenkastje gerend (hij wilde mij gaan uitzwaaien maar stopte niet optijd) Hij heeft nu een afdruk van het handvat in z'n voorhoofd staan. En vanochtend remde hij weer niet op tijd af toen ik de la open deed voor een schone luier... Dus er staat een afdruk van de hoek van la in z'n wang. tsss

Maja: hier wordt het draagdoek voor baby en Finn in de wagen.

Die vacature was idd voor een kledingzaak. Eigenlijk totaal niet mijn ding maar het gaat me om de uren en het geld. Erg he ;)

Share This Page