Februari mamma,s 2008 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door joma, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Leuk Kikkert!

Mrijn dol met Sien en Juul. Te gek! Steeds als ik je 'hoor' over Sien krijg ik praardrijkriebels. Duurt nu nog wel even denk ik. Heb jij gereden toen je zwanger was? Vast wel toch?
    Ik zou het nu niet aandurven, te lang niet gereden.

SM 4 halen 1 betalen?:$ En dat in Barcelona.. Ik doe iets fout denk ik..

Bones, welke Lodger had je dan? Je hebt een wrapper, shelter, bunker, whatever.. Twijfel ook of het een leuk kado is. Iemand een leuk idee voor een kraamkado van rond de 50 euro?

Ichy op dr giegel. Niet cool. Misschien morgen een zeer lijf, niet op hopen. Voel je je ook zo onnozel he? Tenminste, dat is mijn ervaring:) En heb je een briefje ofzo bij je dat je kids in huis zijn? Ze waren toch alleen, of begreep ik dat verkeerd? Krijg dan van die visioenen dat je knock out gaat enzo;)

Heb net geslapen en werd zwetend en hongerig wakker. Snel een krente(n?)bol met kaas naar binnen gewerkt en een glas yoki.
    Kop nog vol snot maar voel me iets beter. Morgen is het vast en zeker zo goed als over. Moet ook want dat is Lune er weer en zoals jullie allemaal weten: mama's mogen niet ziek zijn:D (behalve als papa thuis is of de kids op het kdv..)

2. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ichtus: geniet maar lekker van je momentje!

Kikkert: fijn dat alles goed was! Ik heb geen hyves meer maar ik zal het vast rond juli wel ontdekken ;)

3. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ik hoop dat het gauw over is maja!
    En een kraamcadeau voor 50 euro mmmm Wij hadden de lodgerwrapper en die hebben we enorm veel gebruikt! Ik hoor van iedereen dat die "draagdoek" niet erg prettig is. (druk op 1 schouder) Maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.
    goh tja iets anders... pfff inspiratieloos.....

4. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @ichy jeetje meid gevallen met fiets hopen dat je het morgen niet al te zeer voelt.

Het was ook erg glad vanmorgen, ik ging bryan naar mijn schoonouders brengen en op de weg daarheen heb je van die wegversmallingen dus ik wil netjes aan de kant gaan voor de auto die voorrang had slipte ik door ging maar net goed schrok me dood
    hmm het regent alweer hier bah bah en nog eens bah ik wil zon!!
    Geloof dat ik maar bij SM ga wonen haha.
    Dan richt ik daar het eerst spaanse kraamcentrum op wordt vast een succes.
    verder geen nieuws van hieruit ben maandag paar uurtjes wezen werken maarja omdat ik dinsdag vrij had kon ik dat gezin niet afmaken tot gevolg dat ik nu alweer aan het wachten ben hahaha tja jan is gewoon rustige maand (als je terug telt kom je op warme periode uit)

5. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @maja een schilderijtje van het geboortekaartje laten maken??
    zou ik leuk vinden om te krijgen

zo en nu ga ik snel stofzuigen

6. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Heb trouwens een lieve zoon: Gisteravond voelde ik me zo beroerd na het eten. Dus ik ging op de bank liggen. Komt Finn bij me zitten met het boek van Jip en Janneke: mama slapen? Finn mama voorlezen... even kijken waar isse gebleven? en dan zo'n heel kletsverhaal. Welterusten mama! Zoooo lief!

7. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ts idd maar rustig voor je viv

8. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb bezoek van mijn nichtje, dus nu weinig tijd om te forummen.
    Ga zo wel even op hyves kijken.
    Hmm, ik hoor haar huilen. Ze heeft slaap, dus ik laat het nog maar even. 't Is toch heel anders dan je eigen kindje hoor. Niet zo vertrouwd. Maar wel heel leuk.

9. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nichtje Svinthe

10. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    leuk kikkert

maja zou geen shelter kopen (is die draagdoek die ook in maxicosi kan dacht ik) die heb ik in roze, vreselijk ding

11. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    wat heeft Svinthe al mooie haren zeg!

12. supermummy

supermummy Niet meer actief

svinthe lijkt wel wat op sofie of kan dat technisch niet?

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer

Ik ben ook opzoek naar een nieuwe tas, ga je ook portomonnees verkopen?? Ik wil een grote tas, bruin of zwart met van die hengels en zo'n lang ding. Snappie em nog?? En dan nog het liefst een leuke sluiting die groot is met veel strass steentjes haha :D

En nee dit is geen grap. Kan je aan zoiets komen?

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Leuk kraamkado van rond de 50 euro... zo'n draagdoek van ByKay. Ik vind het echt een super ding!

15. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    nou ik dacht Finn gaat wel slapen; leg hem wat later in bed etc nou mooi niet dus. Is al 3 kwartier aan het kletsen en roepen... Ga hem maar halen

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
  17. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    O Balen Debora....Rosalie wilde ook niet slapen dus ben ik maar de stad in gegaan. Was ze in de wagen in slaap gevallen dus nu ligt de Muppetshow in de wagen te slapen haha

18. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Vraagje.. hoe lang kan je de strijd aan gaan met je dreumes om fruit te eten? Ze vertikt het gewoon en zit nu al langer dan een half uur te piepen aan tafel: nee dank je mama, morgen fruit.
    Ik heb het nu gereduceerd tot nog maar 1 stukje banaan. Zeer coulant vind ik zelf! Maar nee, ook dat doet ze niet. Streng toespreken werkt niet, negeren ook niet. Maar als ik opgeef heb ik het idee dat ik heb verloren. Offe.. is dat wat teveel gevraagd? Morgen gewoon weer proberen?

19. supermummy

supermummy Niet meer actief

Mom ik zou helemaal de strijd niet aangaan, is toch niet erg als ze een keer geen fruit eet?

20. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik was er zelf allang mee gekapt mom. Rosalie at ook heel slecht groente en fruit. En als ze niet wil eten, prima. En als ze wel wil eten wordt ze daarna beloond. Hmm t klinkt een beetje alsof ik een hond aan het opvoeden ben geloof ik.... ;)

Deel Deze Pagina