Februari mamma,s 2008 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door joma, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hmm iedereen meteen weer weg?

2. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Jij zegt wat ik dacht ARIEL!!.... Maus is HOT..(sorry he DWAAS...mag ik wel zeggen toch?? ik hou mijn handen thuis hoor...whahha) en lijkt zeker in de verste verte geen 40er..

Zo die kan ie in zijn zak steken..

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ed wil laptop dus ik ga er van tussen.. zo voeden en dan slapen..

tot morgen skatties..

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ghehe pas maar op hoor Ichy, Dwaas weet je te vinden :p

5. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Poeh hey....2 jaar geleden zat ik thuis met gebroken vliezen...Hopend dat er weeen kwamen....

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    en ja maurice ziet er zeker niet als 40 uit!! het is ook gewoon een lieverd he dwaasje!!

nou ik ga afsluiten trusten allllllllllllll

7. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Trusten Joma!

8. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hoi!

Kom maar gewoon verder lullen waar jullie het over hebben:D

Eten: Lune eet dus warm eten nooit goed en vaak de boterham tussen de middag ook niet. Wat ik ook al zei is dat Jeroen er nog wel eens moeite mee heeft en gaat soms van die achterlijke spelletjes bedenken om er maar wat in te krijgen. Maar dat mag niet van mij:)
    Ze kan gewoon eten en wil ze niet dan niet. Bordje gaat weg en we gaan gewoon verder met het 'schema' van die dag. Dus tegen 12u geen brood? Dan niet. Als ze om 3u uit bed komt krijgt ze dan gewoon wat ze normaal ook zou krijgen, een koekje, rozijntjes of een stuk fruit. Geen avondeten? Dan niet. Ze krijgt wel gewoon een toetje. Ik laat totaal niet merken dat ik onder de indruk ben van het niet willen eten van haar. Moet zeggen dat dat heel relaxed werkt. Ik wil geen strijd om eten, zie dat bij mijn neefjes en nichtjes wel gebeuren en vind dat vreselijk. Er komt vanzelf een tijd dat ze gewoon gaat eten. Hoop ik;)
    Je moet denk ik doen wat bij je past en wat werkt bij je kind.

30 worden: over 2 jaar ben ik ook aan de beurt. Zie er gelukkig niet zo tegen op. Jeroen wordt in oktober 30, die vindt dat niet cool. Tja, je doet er weinig aan:D

Vraagje: is er een mogelijkheid dat je met 11 weken al tekenen van leven in je buik voelt? Volgens mij kan dat helemaal niet toch? Maar ik had gisteravond om dezelfde tijd als net het gevoel dat ik iets voelde. En het is een bekend en uniek gevoel. Maar toch.. Dat kan toch helemaal niet? Ik voel dan eerst mijn baarmoeder wat verkrampen en dan een kriebeltje, plopje, weet ik veeltje. Ik voelde Lune ook al heel vroeg, met 14 weken al maar dit lijkt me wel heul maf. En niets is onmogelijk, I know, maar ik weet ook dat bepaalde dingen gewoon niet kunnen:D
    Ervaringsdeskundigen in tha house?

9. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Oja, Bones en Mrijn: hoe heet jullie dieet? Mijn moeder is nieuwsgierig:D Volgens haar heeft ze deze nog nooit geprobeerd dus ruikt een afvalkans!

10. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Geen ervaring, maar heb wel is gelezen dat het kan...

11. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @dwaasje lang gedoucht???? heb ook nog gegeten tussendoor hoor hahaha en hoop andere dingen gedaan.

verder allemaal knuffel ik ga mijn bedje opzoeken

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik ben even gaan zoeken en er zijn idd meer die zo vroeg wat voelen/voelden. Tja, zeker zal je het nooit weten denk ik maar ik doe dan maar gewoon alsof het wel zo is:D

Ga ook pitten. Morgen weer vroeg eruit en ben nog niet 100% fit dus geen zin in een brakke ochtend.

Trusten allemaal!

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hier issie

29 Januari
    Rosalie
    Elise

31 Januari
    Finn

3 Febuari
    Dylan
    Aaron

4 Februari
    Tess

6 Februari
    Ilse

7 Februari
    Keano

8 Februari
    Bryan (vivi)
    Bryan (mys)

9 Februari
    Nora

14 Feruari
    Elena

16 Februari
    Sarah
    Sofie

17 Februari
    Julia

21 Februari
    Tessa

23 Februari
    Fenne

26 Februari
    Marijn

1 Maart
    Mike

7 Maart
    Samantha

8 Maart
    Sara

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Dan moet ze even googlen op yvonne lemmers. Ze heeft een boek 'grip op koolhydraten' Ik raad ze wel aan om zeker het boek te kopen. Mijn zus dach ook goed bezig te zijn, maar die at hele verkeerde dingen. En dan kom je absoluut aan.

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    En toen was ik bij gelezen. Maja, ik geloof best dat jij al wat kan voelen. Je weet hoe het voelt van Lune.

Ik ga nog even gtst kijken. Dan slapen. Truste allemaal. Of nee, eerst m'n boek uitlezen. Ik had in de kast nog 'de eetclub' van saskia noort staan. Helemaal nog nooit gelezen. Heerlijk boek. Is bijna uit.
    Truste...

16. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Elise en Rosalie................. GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD!

Ook voor de mama's en papa's.

17. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Elise en Rosalie gefeliciteerd met jullie verjaardag

de papa's en mama's jullie ook gefeliciteerd maak er een super dag van!!!

18. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Elise en Rosalie gefeliciteerd. Maak er een leuke dag van.

Ik ben nu 28 dus de 30 komt in zicht, paul wordt 3 feb 37
    Zitten hier dus meer met een leeftijdsverschil, geinig

19. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Hier wel lekker geslapen, esmee kwam pas om 5:30, hopelijk houdt ze dit weer even vol. Echt een tijd gehad dat ze heel de nacht doorsliep, maar verkouden en ze kwam weer.
    Beetje jammer dat het nu alweer regent, dan wordt het weer geen kinderboederij en heb weinig zin om de hele dag binnen te zitten.

20. supermummy

supermummy Niet meer actief

Gaaap goeiemorgen, pfffffffff ik raak maar niet uitgerust, ik ben gisteren om 22uur naar bed gegaan. Nora kwam maar 1 keer maar Sara lag weer naast me en dat is geen succes.

Maja, mijn schoonzus is zwanger van de 3e en die voelde bij de 2e geloof ik met 14 weken en met de 3e al met 10 weken.

Deel Deze Pagina