Over niet willen eten: Hier wordt alles gegeten wat los en vas zit. Ik maak me meer zorgen soms of ze niet te veel eet. Maar als ze niet zou willen eten, zou ik absoluut niet de strijd aangaan. Idd na een tijd bordje opruimen en verder gaan met je ding. Toetje krijgt ze ook altijd ook als ze niet of niet goed zo eten.
Grrr ik word soms niet goed van mijn man he. Hij kan dus via een collega een kinderbed (normale grootte) krijgen met lades eronder en plankjes erboven. (Snappie?) Dus ik vraag hoe groot is het precies,welke kleuren etc. Zegt hij ja dat zien we wel als we het ophalen, grrrrr dadelijk zit ik weet met een of ander groot geval in een kleine kinderkamer. Ik heb dus gezegt dat ik wil weten hoe & wat en dat ik nee wil kunnen zeggen als ik het niks vind. . . . PFFFFF ik wil gewoon een wit bedje ik hoef geen reuze bedgeval.
Goedemorgen, Elise en Rosalie gefeliciteerd! Maak er een leuke dag van met veeeeeel kado's. Ook jullie papa's en mama's en broers gefeliciteerd! Hier ook een prima nacht. Heerlijk. En ook hier regent het. Jammer. Ik heb late dienst en dus was ik toch niet van plan om iets te ondernemen vandaag. Maar even naar buiten is altijd wel fijn. Al is het maar op de fiets om boodschappen of zo.
ELISE.. meisedraakjelief... VAN HARTE MET JE 2e VERJAARDAG!!! en papa en mama en nick natuurlijk ook.. MAAK ER EEN SPETTER DAG VAN!!! ROSALIE...Grotezussemeis.. jij ook VAN HARTE MET JE 2e VERJAARDAG... ook jouw papa en mama en Noah...Gefeliciteerd.. een spetterende dag gewenst... Hier een goede, maar korte nacht.. Marijn vond t nodig om om 00u te huilen en wilde eruit.. dusssss... omdat ie savonds heeul hard van de eettafel is gedonderd toch maar even bij ons gelegd.. dat ging een half uurtje redelijk, maar t jochie is zo onrustig in ons bed dat ik m toch maar weer terug heb gelegd.. hij lag op een gegeven moment overdwars op mijn kussen.. ja hallooooo.. waar moet ik dan liggen...whahaha.. hij is lief weer gaan slapen...Anna was er weer om 6.30 toen de wekker ging.. Dat is wel een nadeel van de bv.. ik moet haar om 6.30 voeden of ze nu wil of niet.. anders kom ik in tijdnood... dit gaat prima, maar zo went ze daar natuurlijk wel aan.. wedden dat ik dus over een jaar standaard om 6.30 mijn bed uit kan??? ook op vrije dagen??? Met de fles is dat makkelijker.. die kan ik uitbesteden aan een kussen als t moet.. dus komt ze dan om 7.30 bijv. dan heb ik evt nog mijn handen vrij om de anderen te helpen...Toch wil ik dat gemak niet ruilen... en dat past eigenlijk helemaal niet bij me.. ik ben vooral van t gemak...mooi toch...
hier ook petweer.. bah.. Ed is vanmiddag vrij en dan ga ik ff bij vriendin kijken.. is verhuisd dus moet natuurlijk wel ff spieken...gezellig.. verder niets op de planning...ook nergens zin in hoor... ik ga wat was inruimen, Anna in bad doen..en de kamer van jur en lies ff opruimen, bedden verschonen, en stofzuigen.. tis weer een echte kinderkamer..pfff.. heb een dejavu met mijn eigen oude kamer..whahah.. een smal pad van deur naar bed...*SCHAAM*.. tot mijn moeder op een dag het zo zat was dat ze alles dat op de grond lag zo in de kliko heeft gemikt..incl schoolboeken (heeft ze er wel weer uit gehaald, maar dat wist ik natuurlijk niet) en kleding en andere spullen... mijn kamer was opgeruimd, maar ik was zooooo pislink...dat moet je niet doen ibj een beginnende puber..whahaha.. maar eerlijk is eerlijk.. t heeft wel gewerkt...mijn kamer is daarna opgeruimd gebleven.. zal ik t bij jur en lisa ook s doen???
wahaaa Ichtus uitbesteden aan een kussen..... Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat wel ´sneu´ vind, natuurlijk niet als het niet anders kan. Maar op een feestje zag ik eens een nicht van mij, die legde haar 4 maanden oude baby op de bank op haar zij,hup fles erin en kussen ertegenaan zodat de fles er niet uit kan. Zoooo klusje geklaard en geen last ervan. Kon zij lekker door kwekken.
oh euh DWAAS???? mijn opmerking over Maurice is toch niet verkeerd gevallen????? was iig niet zo bedoeld, maar volgens mij weet ge da ook wel... knuf
Ja dat vind ik ook zielig.. als je er gewoon naast zit niks te doen dan kun je het toch ook gewoon gezellig zelf doen?? helemaal mee eens hoor.. maar soms is het wel een uitkomst.. in de auto bijv. als je aan het rijden bent een eind.. (deden we bij jur soms wel s...heul handig) of idd als je haast hebt.. veel moet doen en er moet nog gevoed worden van te voren...dan is het wel een uitkomst hoor.. Ik heb t bij marijn ook wel s gedaan... maar uiteraard niet altijd.. ik vind t veel te leuk om t zelf te doen.. Jur was heul handig.. die hield met 6 wk de fles zelf vast.. ook niet verkeerd..whaha.. op schoot ook handig.. kun je zelf rustig koffie drinken.. Elk voordeel heb z'n nadeel en andersom...LIFE IS GREAT!!
Goedemorgen ladies.. Bedankt allen voor de felicitaties!!! super!!! EERST dit ICHY whahah natuurlijk is dat niet verkeerd gevallen whahaha ik kreeg gisteren avond telefoon en na een gesprek van ruim een uur was mijn laptop uitgevallen.. vandaar mijn plotselinge vertrek ik moest juist wel lachen om jullie reactie op maurice.. MAURICE IS HOT.... en heeel lief en Joma...
Mogguh, Elise en Rosalie gefeliciteerd met jullie 2e verjaardag! Hele fijne dag gewenst! Prima nacht gehad hiero. Lune heeft tot 7u geslapen en tot een uur of 8 nog een beetje gedommeld. Ze is nu in haar tripp trapp aan het klimmen. Ik voel me gelukkig al een stuk beter. Fles of bv: kan me idd voorstellen dat er aan beide voor- en nadelen zitten. Huh? Is mijn lettertype kleur ineens veel zwarter Nouja, boeit ook niet. Maarre, ik wil deze keer weel heeeel graag een poging wagen tot bv geven. Helemaal met mijn allergien en Lune haar kma in het begin. En nu is de kleur weer grijs.. Tss. Bones, ik zal es googelen en het doorsturen naar mijn mams. Thanks! SM, kan me voorstellen dat je dat irritant vindt.. Zoiets zou Jeroen ook niet in zijn hoofd moeten halen Doet ie gelukkig ook niet Maar als het bedje echt te groot is neem je hem toch ook niet? Vandaag weinig op de planning. Even koffie drinken bij mijn ouders vanmiddag denk ik. Er ligt hier alweer een aardig laagje sneeuw dus echt een eind rijden doen we sowieso niet.
hier regent het ook bahhh lekker aan het werk al dwaas maja zou best kunnen hoor dat je wat voelt maak ook niet uit wat je voelt van binnen geniet er maar van ichy gaat kamers plunderen succes sm nog moe bale ik ga ga straks gwen bij me pa brengen en dan geen idee wat ik ga doen
dat kan zeker meid ik voelde deze uk ook al zo snel terwijl ik dylan pas met 18/19 weken voelde. ik heb het ook aan de vk gevraagd en zij zei idd dat het ook kon en ze zegt waarom twijfelen als je zeker weet dat het de baby is hihi
@elise van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag @rosalie van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag
tsss ik had een bericht getypt en komt de melding dat het te kort was..... ik moet dus gaan puinruimen schreef ik, heeeeeeeel veel puinruimen het is zo´n zooi hier.