Heerlijk! Komt ie dat wel na denk je? Mannen zijn er namelijk toe in staat om zoiets te zeggen om de lieve vrede te bewaren maar vervolgens toch later te komen met een of andere smoes.. Mannen zijn nou eenmaal vreselijk..8) Het is dat ze zaad hebben.
zou ik dan toch tot m zijn doorgedrongen???? kan t me bijna niet voorstelling.. t voelt gewoon als een overwinning.. hoe stom ik dat ook vind...whahaha...maar ben er wel blij me.. Kan natuurlijk ook die zooooo pislink is dat ie me straks de mantel uitveegt, maar dat geeft niet.. ik kan m hebben.. kom maar op!!...whahaha...
WHAHHAHAHAA ICHY WAUW HIEPERDEPIEP HOERA YOU GO GIRL!!!! YOU RE THE BEST.. Wat een geweldig verhaal..... knuffie meis....
Vincent was eigenlijk vrij vandaag, maar is nu toch een halve dag gaan werken. We zouden eigenlijk Rosalie en Noah om 12.00 bij het KDV halen dan zouden we naar Scheveningen rijden en dan naar Sea Life en ff wat leuke dingetjes doen. En 's ochtends zouden wij dan de kamer versieren en boodschappen doen. Nu blijven ze dus tot 15.00 op het KDV dan slapen ze daar in plaats van in de auto. En moeten we daarna ff snel naar Sea Life en dan weer snel terug naar Zoetermeer want we gaan met me schoonzus en nichtje bij de Mac eten vanavond....Nu ben ik dus al super lang bezig met versieren, want slingers ophangen in je eentje is duidelijk niet handig....
THNX... buigt diep!!!... ik ga ff door t huis...anders heb ik echt helemaal niks gedaan.. das ook niet handig voor het humeur van beiden!!.. Bedank voor het lezen van mijn klaagzang..en de omslag ervan.. YOU ROCK!!!
zo hier weer thuis Gwen weggebracht, boodschapjes gehaald en net me zelf verwend met 2 frikandelbroodjes komen net uit de oven ichy gooo girl en gelijk heb je hoor!!
Peter kan ook niet meelezen. Ik mailde hem wel eens wat, lees even dit, of kijk hier even naar, maar de site is geblokkeerd.
Ooh ik ben blij dat mijn man niet kan meelezen hihi ik zou me toch niet helemaal op mijn gemak voelen, of misschien minder ´vrij´ schrijven.
kwam ff de laatste3 pagina's lezen.. whahahahahahaha... val meteen in het verhaal van ichy en ed... hihi... GEWELDIG!!! Ennuh... you're simply the best ichy!! whahahaha.. De boodschap was duidelijk!! lieve Elise! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!! zondag komen we je feliciteren!!! En pappa, mamma en Nick natuurlijk ook van harte!! hier.. drukdrukdruk.. morgen in hoofddorp!!! een tuinset ophalen die we op marktplaats gekocht hebben!! Helemaal geweldig! Natuurstenen blad, (wilde ik al heel lang) Grote tafel 2mx1m en 6 5 standenstoelen van Bellagio!! (die zijn echt mega duur.. had ik anders nooooooooit gekocht! En daarbij 6 nieuwe stoelkussens Normaal was de set 2135,-... (dus je snapt dat ik dat NOOOOOOOIT gekocht had...) en nu 500!!! Dat heb ik er dan zeker wel voor over! Manlief gaat met mijn paps samen! En ik ga lekker met mams op pad!
Ik hoop niet dat ze deze site op het werk geblokkeerd hebben, anders moet ik ook nog echt gaan werken op het werk.
oh.. ROSALIE!! ook van harte met je verjaardag!!! 2 jaar alweer!! Je bent al zooooo'n grote meid!! Hoop dat je een hele leuke verjaardag hebt vandaag!!