oh.. sorry..ik ben zoooo slecht met verjaardagen.. dus als ik iemand vergeet... excuse me!!! TIs niet persoonlijk!!
Ik heb alles teruggelezen, maar een beetje veel om te reageren. Ik wil wel een applausje geven voor de overwinning van Ichtus Geweldig om te lezen! Gisteravond heb ik eindelijk het jurkje afgemaakt, dat ik voor Sofie aan het naaien was. Sofie moest het vanochtend even passen. Dus ik vraag: vind je het mooi? Zegt ze neeee! En toch moet ze het aan deze zomer
@sizzel wij komen ook zondag leuk om jullie ook weer een keer te zien! @Meiske ohhh foto van het jurkje?? ben benieuwd naar jou naaikunsten!!
wat leuk joma!! Gezellig!! wij zijn er denk ik rond... euh.... 13.00 uur of zo... iets later... zoiets in ieder geval!
ik heb hier net de hele flessenboel, kolf, spenen e.d. uitgekookt.. hihi.. had 3 pannen opstaan!! het eten staat ook al klaar voor vanvond... het wordt schnitzel, snijboontje en aardappel!
ja maar als paul toch gewoon op zijn laptop gaat kan hij gewoon meelezen. Zou triest zijn als hij dat deed en kan het me ook echt niet voorstellen maar zwpagina staat altijd open op laptop en paul zit ook weleens op de mijne maar leest volgens mij nooit mee. Vind hij echt mijn zaken.
meiske kasn daar altijd zo op lachen als ik iets vraag en er wordt bijdehand nee gezegt, doe je zo je best, lekker ondankbaar, hihi
Dit is de traktatie van het kdv geworden. Zit een mini tekenbord in en een doosje smarties. Vlinders heb ik dan in 4 verschillende kleuren. Vind het weer creabea genoeg iig. Ze krijgen dan om daar op te eten om 9 uur een pakje knijpdanone en voor de leidsters heb ik vlaai dan.
Leuk Debie, Erg crea. Sizzel, dat is nog eens een goeje deal. Peter leest heel af en toe wel eens wat. Ik vind het niet zo erg. Ik heb niks te verbergen toch? Hij heeft er ook niet zo'n behoefte aan. Is mijn ding zegt hij. Mijn mail enzo staan ook altijd open op deze laptop. Nee, daar heb ik geen enkele moeite mee. Ik ga zo werken. Peter belde dat hij iets te laat was weg gegaan op z'n werk. Dus dat word krap allemaal. Hopen dat hij op tijd is. Tot vanavond. Doei
mannetje leest hier nooit mee. boeit hem ook niet.. en als hier iets bijzonders gebeurd vertel ik het hem toch hahaha oja.. hij plaatst alleen berichten als er iets is.. bijv toen daan in het zkh ligt. wel lief dat ie dat doet overigens! Maar dat komt zo goed als nooit voor! Debie, ik vind je traktatie super leuk! Ik moet ook nog iets verzinnen.. nog geen idee wat!!
Ed leest hier ook niet hooor, maar zou t ook niet erg vinden als ie t wel deed.. alleen vandaag maar even niet...hihihi Op t werk daar gebruiken ze nog pc uit t stenen tijdperk.. geen internet etc.. hoeft ook niet de wuper he...nou ja... hij zou er toch geen tijd voor hebben...uitbuiters... Hij heeft er trouwens nog steeds met gene woord over gerept en is poeslief..ik doe net of mijn neus bloed..... ik ga Anna voeden. ed is aan t koken..kids spelen...en ik geniet nog steeds van de overwinning...hahaha.. @debie.. leuke traktatie.. heeflt Ilse die stippen zelf gedaan? @Meiske.. jaaah foto van jurkje.. hier is lisa ook altijd zo dankbaar. .en de afzichtelijke gebreide vesten van oma zijn altijd mooi.. nou jaah.. dat snap je toch niet.. die mag ze iig niet aan.. @Sizz...oeh.. nice price voor t tuinset.. YOU LUCKY WOMAN.. geniet ervan... ik ga er weer vandoor.... koes koes
Rosalie en Elise, t is al weer bijna voorbij... maar nog van harte gefeliciteerd! Leuke kado's gehad? Eten jullie wat lekkers??
Nou.. hier is zojuist een kwartje gevallen.. ik dacht wat drinkt Suzanne raar en veel? Net gevoed en zit ze weer op die knuistjes te sabbelen! 's nachts afgelopen 2 nachten kwam ze weer 2 keer. Begon al te twijfelen aan de boob-quality.. toen ik dacht.. verhip.. dat had ichy ook.. t zijn de regeldagen! (hoop ik)