Jeroen heeft gister alvast een wiegje gekocht bij de prenatal, was nu in de aanbieding. We hadden nog een oude familiewieg maar daar heeft Lune nauwelijks in geslapen omdat ze steeds opzij rolde. Ding was ook niet meer recht te zetten dus heeft Lune de eerste maanden in de kinderwagenbak geslapen en dat wil ik nu niet weer. Schattig wiegje toch? Bekijk bijlage 47770
er moet me eerst iets van het hart...... POKKESNEEUW!!!!!! ben er echt zoooo klaar mee!! Nu ligt er verdorie weer 10 cm!! HOEZO OPWARMING VAN DE AARDE...merk er geen ene moer van.. zo.. ben het weer kwijt.. gisteren dus een uur onder de douche gestaan... gemasseerd.. en uiteindelijk heeft daan toch aan de borst gedronken.. (doet hij al ruim 3 weken niet meer...wilde niet meer.. heel onrustig drinken enz..doe nu alleen kolven..) ff pijn.. maar meteen daarna verlichting.... En het was weg!! hihi... Daan heeft echt niet meer dan 5 min gedronken.. werd toen weer heel onrustig... en dus weer een flesje afgekolfde melk gegeven... THANX ALLEMAAL VOOR DE TIPS!! die met het warme washandje werkt inderdaad wel echt!!!! nu weer even kolven zo.. nu ff goed openhouden.. Maja.. leuke wieg!!!!!! super cool! dwaasje.. er komen nog veeeeel meer cadeautjes bij!! hahaha.. leuk he.. verjaardagen.. kan daarna de speelgoedkist weer opgeruimd worden!! manlief en paps zijn nu die tuinset halen in hoofddorp.. fijn met dit weer.. zit helemaal niet lekker thuis.. hebben ook nog een oud busje bij.. niet dat dat erg is.. maar ja.. Mannetje zat vanmorgen al vast in de sneeuw.. en bij mijn ouders kwamen ze niet weg omdat het alleen achterwielaandrijving heeft.. paps heeft moeten duwen!! (ben ik ff blij dat ik niet mee ben geweest...) als het had gekunnen hadden we een andere dag uitgekozen.. maar dat kon echt niet... mooi balen nu... kzit gewoon niet lekker thuis..ben doodsbang dat er iets gebeurd... net al sneeuw geruimd.. grrrrrr... bedden verschoond... wc gepoetst... uiteraard met nora en daan gespeeld/geknuffeld... en nu.. CHOCOKOFFIE!! (mijn chocokoffie ziet er iets anders uit van kleur.. nou ja.. gaat om het idee..) daar is het wel weer voor! (dat dan weer wel... al smaakt die chocokoffie ook wel zonder sneeuw hoor..) (oja.. de sneeuw hier is ook niet rood hoor.. was meer dat ik ff iets duidelijk wilde maken..) nu echt koffie
was vanmorgen om 08.30 uur wel gezellig buiten..hahaha.. de hele buurt was sneeuw aan het scheppen.. whahahaha.. wel ff gekletst.. (straat met veel jonge kinderen, laatste half jaar 6 geboren..stroomuitval denk ik.. dus iedereen is vroeg wakker!) nora stond in de deuropening en daan sliep nog heerlijk!
@sizzel vervelend meid...wel fijn dat het wat verlichtig gegeven heeft dat daan gedronken heeft aan de borst. en alweer sneeuw heb het er zooooo mee gehad tis heel mooi om te zien maar ik kom bijna niet uit mijn voeten en ben veels te bang om te vallen (door de hond die heel erg trekt....tsja husky's en sneeuw )
het beestje zal zich wel lekker op zijn gemak voelen kikkert.. alleen jammer dat het baasje dat dan iets minder heeft nu... haha
jeej ichy.. lees nu pas je verhaal van anna die niet wakker wilde worden... was ff terug aan het lezen... jeej.. heftig.. kan me voorstellen dat je helemaal over de zeik was zeg... pff.. moet er niet aan denken.. wat zullen jullie geschrokken zijn.. En wat ben je dan ineens klein en machteloos he.. pff.. gelukkig niets aan de hand.. maar toch.. de schrik zat er goed in..knuffie
Fijn dat Daan je borst heeft gefixed! Handige wezentjes toch, die babies! En ik deel je mening over de sneeuw helemaal hoor, ben het ook spuugzat! Je hebt me wel op een idee gebracht om een tweedehands tunset te kopen. Onze vergunning aanvraag voor het vergroten van de veranda is goedgekeurd dus over een paar weken beginnen ze met de bouw. Daarna hebben we een extra balkon/veranda van 3 x 5 meter en dat moet natuurlijk worden ingericht! Ik wil een eettafel met 6 stoelen en een loungebank met 2 stoelen en een hocker. Dat moet via Marktplaats lukken! Julia heef geen koorts meer, maar heeft weer haast niets gegeten. Het is geen peutergedrag want ook een koekje of stukje kaas wil ze niet. Ik gok op haar achterste kiezen, maar zie en voel nog niets. Oh, ze heeft gepoept en wil douchen, dat komt goed uit!
mogguh...(nog net..) SIZZ ook ik deel je mening wat de sneeuw betreft.. hier nog geen halve cm maar ik baal er goed van... en fijn Dat Daan de boel weer soepel heeft gekregen... MAJA.. leuk wiegje.. HIER: vannacht marijn helemaal over de zeik.. werd weer s huilend wakker...en weer hysterisch.. ed was er lief heen gegaan, maar bleef te lang hangen..dan heeft marijn al half gewonnen en krijg je m met geen mogelijkheid meer rustig..hij heeft een half uur gekrijsd toen was ik t zat.. ik wilde slapen..hij wilde naar beneden..na een boze blik en wat woorden heb ik m opgepakt en zo naar beneden gebracht.. in een donkere kamer gezet en zelf weer naaar boven gegaan..(1 minuut maar hoor) weer opgehaald en streng toegesproken.. toen is ie lief gaan slapen.. beneden in het donker is toch niet zo leuk kennelijk!!..vind mijn actie eigenlijk niet goed, want ik deed t uit wanhoop en frustratie...en dat mag dus niet van mezelf, maar goed.. t heeft gewerkt en ik kon slapen tot 5.15.. anna laten drinken en daarna hebben de kids me laten liggen tot 9u...(waren zelf al wel naar beneden gegaan hoor, maar hebben rustig zitten kleuren..i love them) Anna weer gevoed...douchen, aankleden t hele spul..opgeruimd, afgestofd, gestofzuigd... Marijn is opgehaald door oma om te wandelen en die blijft daar eten.. Jur gaat om 12.30 spelen bij een vriendje..leuk, maar hij komt daar altijd zo druk van thuis..en vooral grof in de mond.. hij heeft er nu (als test) 2 wk niet gespeeld en t ging duidelijk beter.. nu neem ik dus de proef op de som..kijken of zijn gedrag met dat vriendje te maken heeft... zal deels zo zijn.. Mijn doel verder vandaag. huishouden, dingen voor Marijn z'n verjaardag bekijken (cadeau, uitnodiging, taart, outfit etc) wil alles via internet regelen...s kijken hoe me dat bevalt.. en verder niksss...
manlief en paps zijn op de terugweg. ze hebben het tafelblad alleen al met 4 pers moeten dragen.. whahaha.. dus moet zo ff wat mankracht regelen hier! De set zag er super uit! Stoelkussens nog ingepakt! Geweldig toch!! als het hier straks staat zal ik wel een fotootje showen!! (nu hopen dat ik het ook mooi vind, in het echt dan... whahaha) Dwaasje.. we moeten nog even kijken wat we morgen doen hoor.. hoor net op de radio dat er vannacht weer 10 cm bij komt.. En het is nu al een mega-glijpartij hier buiten.. niet grappig gewoon.. we wachten gewoon nog even af... wie weet valt er geen sneeuw meer!!
Sizzel, fijn dat je zere boobie nu minder is! Maar je hebt er ook hard voor gewerkt En Daan ook Kikkert, ja hebben jullie dezelfde? Had je die al? Bevalt goed? Niet te hoog? Ik vind hem echt leuk Mrijn, sneu dat Julia niet fit is. Kiezen kunnen idd een boosdoener zijn. Stomme dingen. Het is dat je ze echt nodig hebt Dat gepraat over tuinsets en veranda's.. zucht.. Lente, zomer, zon, bbq-en, wandelen, fietsen, kinderboerderij, blije hoofden... Ik heb er zoooo'n zin in Zie alleen zo op tegen het doorbrengen in onze tuin met onze asociale buren met hun lawaaioverlast.. Voor mij is dat dus echt een reden om binnen een paar jaar (maximaal 2) te verhuizen maar Jeroen vindt dat onzin. Is ook niet handig, hebben we ws flink verlies op het huis en ik heb geen vaste baan dus iets duurders kunnen we ons dan niet veroorloven. Nouja, ik droom gewoon verder en hoop ondertussen dat het meevalt deze zomer. Anders ga ik ze te lijf met mijn dikke pokkel8) Besef sinds ik hier woon pas hoe erg je buren je 'woongenot' bepalen. Lune zit heel lief naast mij met klei te spelen. Af en toe help ik haar even en dan is ze best tevreden. Lekker ding. 'Piepen' jullie kindjes ook zo? In die zin dat als er wat is ze met een zielig stemmetje gaan praten? Als er nu bijvoorbeeld een stukje klei valt begint Lune direct met een heeeeel zeurderig stemmetje 'valluh, mama doen?' te zeggen. Dan zeg ik dat ze gewoon moet praten en dan zegt ze het nog een keer maar dan redelijk normaal. Of als ze direct begint te piepen om iets zeg ik ook 'niet zo piepen, is niet nodig'. Heeft eigenlijk wel effect. Zie namelijk mijn neefjes en nichtjes voor me die nu constant met zo'n stemmetje praten: 'Ik wil die toetje niet!!! Ik wil die roze toetje!!! mamaaaaaaaaaaa!!!' ... Aaargh! Of ben ik dan te streng voor Lune? Ow, ze wil papa helpen stofzuigen. Dat ga ik natuurlijk stimuleren, wat een kind!
Hahaha, ze staat aan Jeroen zijn kont te ruiken: 'papa poept, bah!' Volgens mij wil ze hem wel even verschonen
wahahaha Maja ! Hier ook een piepert, gatver ik kan er echt niet tegen. Ik zeg altijd vraag dat dan gewoon, maar komt niet echt over volgens mij. Pffffff ik ben kapot al dagen lang slaap ik niet meer als 2 uur achterelkaar. Is het niet Nora dan is het wel Sara. Sara is ziek, is echt raar want de laatste keer dat ze ziek was was precies een jaar geleden hihihi. Ze lag naast me (zoals elke nacht tegenwoordig) en ik hoorde kotsgeluid, maar ik had er niet direct op gereageerd. Na een tijdje, ik weet niet hoelang begon ze te huilen en zeggen mamaaaaaaaaaaaaaa vies. Blegh ging zelf bijna over mijn nek. Voor de rest is ze alleen verkouden. Ik heb dus echt kut geslapen. Er was vandaag een verlovingsfeestje ergens bij de schoonfamilie, had ik wel een goed excuus om niet te hoeven gaan hihihi.
he meiden Hier ook weer iets sneeuw.. niet veel hoor.. maar wat voetballen gaat dus niet door en das eigenlijk wel lekker.. aangezien morgen druk zat is.. SIZZEL VEILIHEID VOOR ALLES NATUURLIJk maar ik hoop stiekem met alles in mijn lijf dat jullie wel komen want ik vind het juist zooo leuk om jullie weer te zien...
Oh wat leuk dat Sizzel en co bij Dwaas en co op verjaardagsvisite gaat, hoop dat het gaat lukken met dit vieze weer. Sara ligt er sinds 13.15 in toen heb ik maar liefs 45 minuten mogen slapen van Nora toen was zij weer wakker. Ik heb mezelf maar toegestaan om vandaag te eten (vreten,snoepen) wat ik wil, want ik ben zoooooooo zielig..... hihi dan morgen weer met een schone lei beginnen.
hoi hoi zo hier net thuis , gwen eerst opgehaald Toen ik vanmorgen uit bed kwam schrok ik ook wel ff van het pak sneeuw ben gelijk als een spier gaan opschieten was binnen 10 min weg , maar goed ook ,was drama op de weg.. en ook een stuk snelweg , was nog vroeg en had nog zowat niemand de pekel ingereden deed er ook 1 uur en 10 min over ipv 25 min.. maar ja we moeten het ermee doen mars is nu gwen in bad doen en daarna eten en dan relaxen
sara ziek sneu hoor,, en bale sm van je slaaptekort knufff sizzel fijn dat het beter gaat met de bo! en ben benieuwd naar je foto! dwaasje elisje al zo verwend hahaha dat wordt ruimen! maja bale he dat ze gaan piepen kan er ook echt niet tegen ichy gelezen weet niet meer wat knufffffffff en de rest ook knuff
Sneu dat Sara moest spugen. Vandaag geen last meer van gehad? Joma, irritant he die sneeuw. Hier ook eerst flink sneeuwschuiven en heeel langzaam rijden op de weg. We komen net terug van bouwmarkten enzo. 2 traphekjes gekocht en een kast. Wil ik net kip in de oven doen, is de kip niet goed meer.. houdbaar tot 28-01, vandaag gekocht Dus is Jeroen nu mee terug, eten we wel wat anders want het moet nogal lang in de oven. Vriendin belde nog die pas bevallen is. Alles gaat daar goed gelukkig. We gaan woensdag op kraamvisite, jeej
oh lekker dan slecht hoor dat ze daar dan niet op de datums letten heb het ook een keer gehad met iets, slechte zaak! oh leuk kraamvisite!