er moeten veel mensen van ver komen... dus heb er een hard hoofd in hahah... daar zit ik dan met mijn taart.. voor 30 personen en nog een taart voor 10 personen whahhaah ik zie het al voor me.. een hele week maak ik me druk of ik wel voldoende in huis heb..en dan komt er niemand... nou ja hebben we in ieder geval genoeg....
zo net ff me haar gekleurd, was druk vandaag dus kwam er niet van...en toen dacht ik het is veel te lang gelijk maar ff geknipt, doe het wel meer dus lukte wel aardig vindt ik
@maja wij vonden die wieg helemaal geweldig lekker hoog, ideaal voor naast het bed van ons, lekker licht dus wij zijn er echt tevreden mee voor mij nooit z'n lage wieg
@dwaas had je graag geholpen maar weet helaas ook niks waar je die broek uit kunt halen sorry. suc6 met zoeken en hopenlijk kan iemand anders je helpen
@joma heerlijk als je zelf kapper bent...hier weet ik de halve tijd niet wat ik wil en wat ik kan ermee....dus dan maar weer laten groeien hihihi
Dwaas is Ulicoten een park oid? Vraagje aan ouders met ervaring: wel of geen duowagen kopen? Is dat handig? Ze zijn niet eens zo duur.
Dan bedoel ik wel die waar ze achter elkaar zitten en de achterste over de voorste heen kan kijken, met ruime 'laad'bak eronder en dat je m aardig goed in kan klappen. Iemand die een goed merk weet? Je hebt nu ook zo'n meerijdt plankje met zitje. Die past achter onze wandelwagen en is op zich ook prima. Maar die is overal 120 euro. En zo'n duo wagen is ongeveer E 200,- Dus nu is het de vraag: wat is wijsheid? Het plankje past niet achter de buggy van ons. En ik denk dat we na een maand of 6 a 8 de wandelwagen niet meer gebruiken. Aan de andere kant ligt de vraag: gaat Elena nog vaak in de buggy? Wel als ik veel wil wandelen naar het winkelcentrum. Die intentie heb ik wel, aangezien ik zo ook aan mn conditie wil werken. Zouden we dat ding na haar 3e verjaardag dan nog gebruiken? Uh.. zoals jullie merken veel om over na te denken. Dus mensen met meer kids.. jullie mening is welkom!
Mom2be, Ik vond het wel nodig. Sara is nog te klein om ´los´ te lopen, ik kan niet EN de wagen duwen en Sara goed in de gaten houden. Maar het ligt er denk ik aan, als jij bijna nooit een wagen gebruikt dan heb je er niet zoveel aan. Ik doe hier alles te voet. Ik woon in de stad en reis met het openbaar vervoer, dan heb je toch echt een duowagen nodig, is mijn mening. Ook als ik afspraken heb bij de dokter (voor een van de twee) is het heel handig en noodzakelijk dat Sara in de wagen vast zit en niet de spreekkamer op de kop zet.
mom geen ervaring maar het lijkt me nog erg makkelijk ook met oog op elena en op je gemak wandelen winkelen ect.. lijkt me vervelend als je er met wandelwagen achteraan moet rennen ect,,
Ulicoten is de plaats en Pondarossa is het park DUOWAGEN geen ervaring maar ik zou er wel voor gekozen hebben..