Volgens mij ben ik nu de enigste hierzo dus ga ik ook zo maar slapen Ik wilde even melden dan jimmy nu eindelijk ontlasting heeft en het beter gaat. Ook slaapt keano nu in een meegroei bedje en dat gaat goed gelukkig. We hebben eerst geoefend met het middag slaapje dan sliep ie in jimmy''s bed. Nu een eigen bedje wat worden ze toch snel groot zeg. Ledikantje staat er nog wel voor de zekerheid.
Lianda, fijn dat het nu beter gaat met Jimmy en zijn ontlasting. Wauw Keano ook al in een groter bed! Het gaat zeker hard! Slim zeg, om hem zo aan een groter bed te laten wennen!
Haiiiiiiii! Ik lees ook ff mee. Zit ondertussen te smullen van beschuit met muisjes en vers geperste sinasappelsap, jammie! Jimmy heeft gepoept (fijn!), vivi is moe (vervelend!), Kas was jarig (leuke foto's zeg, knappe vent!), Boney en Suus spelen verstoppertje met hun dochters (ga ik dus ook een keer doen, is nog nooit in me opgekomen om dat te doen met Lune), Boney gaat garnalen eten (jak!), Tessa heeft een hekel aan zetpillen en Suus maakt er een show van (Lune vindt het ook echt vreselijk Bones, als ze al vermoedt dat ze er een krijgt spant ze haar benen en begint te krijsen.. wij moeten het echt met zijn tweetjes doen, Jeroen houdt haar in de houdgreep anders lukt het gewoon niet.. afleiden helpt heulemaal niks..) eh eh eh.. SM gespot, Kikkert gespot, kamer van Joma gespot.. eh eh eh... hellup?
Jeroen is nog niet thuis en ik heb net anderhalf uur met mijn moeder gebeld. Altijd wel gezellig maar ook vermoeiend. Ze is nou eenmaal vermoeiend. Maar ook wel gezellig Ze wil weten of we al namen weten en wat voor soort naam het wordt ('Hans of Grietje.. wat denk je zelf?') en wat ik wil doen betreft studie/werk.. 'Weet ik nog niet, dat hoor je nog wel'. En nee, komt niet door mijn hormonen. Heus niet. Echt niet. Dus ssst. Eigenlijk wil ik wachten tot jeroen weer thuis is maar dat kan nog wel even duren. En eigenlijk wil ik nog wel een beschuit maar ik heb er al 2 gehad. Waar ik ineens aan moest denken Meiske, is dat de namen van jouw kids allemaal zo goed bij elkaar passen. En nu ik er over nadenk, die van Ichy ook. Goh, wat hebben jullie dat goed gedaan Ok, beschuitje dan maar.
zo.. dusss.. en nu??? doe maar zo!!! topic 1 bijgelezen.. topic 2.. niet te snel dames... anders gaat ie weer op slot... ik ga morgen bijlezen.. nu te moe en tis teveel.. tot morgen.. TRUZZZZZZZZZZZZ
Goede morgen, Leuke foto's van Tess gezien! Ik bedoelde idd Debora Laatste deel moet ik nog terug lezen. Hier gister de auto naar de garage gebracht. Kreeg ik een leenfiets mee, een mountainbike. Te groot voor mij en zadel stond wat raar. Fietste op zich lekker, leek no problem. Dus ik 10 min/ 15 min met dat ding naar huis gefietst (1x fietsen na bevalling). En thuis: au, au, speelt mijn rug op. Hele dag flinke last van gehad. Gelukkig was E thuis en kon ik veel liggen. 's avonds ons bezoek afgebelt en deze ochtend/ begin middag komt mijn moeder me ondersteunen. Ik baal er echt enorm van. T doet nog zeer, maar het ziet er naar uit dat ik er redelijk goed vanaf ga komen. Ik heb helaas al paar keer de ervaring gehad met mn rug zo een half jaar uit de running te zijn. Dus duim aub voor me dat het dit weekend is afgezakt! Verder.. Elena heeft gister een paar muize hapjes vast voedsel gegeten. En een paar mini slokjes opvolgmelk. It s a start. Toch gaat het herstellen veel later en langzamer dan we hoopten. Heb haar vandaag nog niet gezien. Suzanne is lekker vroeg wakker. Had gister een huil/slaap avond. We snapten er niets van. Gelukkig geen verhoging of zo. Wel is ze nu flink verkouden. Zo begon het bij Elena, dus even in de gaten houden. VRAAGJE: zag dat Elena weer kiezen krijgt. Kan ze daar zo ziek van zijn? Ze heeft nml alleen hoge koorts en een klein beetje hoesten/ verkouden.
Ha, ha, mooie samenvatting maja! Kas heb ik ook gezien ja, wat lijkt hij toch al weer groot! Hi, hi, komt vast omdat ik hier 2 van die ukkies heb. Maar stoere vent hoor! Suzanne is zojuist in de box in slaapgevallen. Dus we kunnen weer naar bedje. Laters.
sorry, lees niet alles terug, site is zo traag. wen fijn dat fenne weinig last heeft,zal nog wel een tijdje duren voor het weer goed is. Ilse zit nu halverwege haar teen met een bloedblaar en denk dat ze die nu zo'n 3 maanden heeft. boney je kan ook vloeibare paracetamol kopen misschien is dat een idee. Volgens mij ben ik de enige die het geen rampvind als de berichten verwijdert worden. Lees nooit wat terug en denk dan maar dat als ze weten dat ik schrijf, bekende ze niet alles terug kunnen lezen, vind het geloof ik wel een prettig idee.
Goeiemorgen! Ga jij dan echt helemaal uit bed als Suzanne haar eerste voeding krijgt? Ik doe dat gewoon lekker in bed, en daarna meteen weer doorslapen. Maar moet ze wel willen natuurlijk. Debie, van mij mogen ze ook alles verwijderen. Echt belangrijke dingen zoals bijvoorbeeld een bevallingsverhaal heb ik zelf ook wel een kopie van. Blegh hier een kutnacht gehad....Ik ging om 23.30 naar bed (Nora lag er vanaf 20.00 uur in) Ik was zo moe dat ik toen Nora begon te jengelen een paar keer de speen erin heb geduwd. Maar om 02 uur wilde ze dus echt eten, en toen om 5.30 en toen klaarwakker om 07.00 pfffffffffffffffffffff Moet dadelijk ook naar de acupuntuur, ben bang dat ik niks ben afgevallen
goedenmorgen en alweer een dag vrij hahahaha schiet echt niet op hier met de baby's in het zuiden des lands. mijn vriendin is wel zondag over 2 weken uitgeteld zou leuk zijn als ik als zij bevalt beschikbaar ben want dan mag ik daar heen
Mogguh.... Hier goede nacht gehad.. gisteravond nog visite gehad.. om 20u gevoed.. toen natuurlijk ff met visite knuffelen.. om 21.30 was ze t zat en begon ze te huilen.. nog maar ff 1 tiet aangelegd.. valt ze makkelijk in slaap..en dus toen naar bed.. de 23u voeding heb ik maar laten zitten..ze kwam om 5.30 weer.. netjes dacht ik zo.....hihihhi...moest ook wel want ik stond op knappen.. Net de buuf ff gesproken.. zoontje ligt nog aan zuurstof en zondevoeding... lijkt wat sterker te worden.. huilt veel, veel krampen en zij vind t vreselijk dat ze m steeds achter moet laten.. ze kan wel blijven slapen, maar ze zegt al..dan doe ik helemaal geen oog meer dicht.. tis kiezen tussen 2 moeiten.. of blijven maar niet slapen.. of slapen maar je kind achter laten.. Hij had nog steeds 39 gr. koorts vanmorgen en de zuurstof mag er nog niet af.. voorlopig ligt ie nog wel even in het zh... twas druk op de afdeling met RS-virus kindjes.. 10 babys lagen er nu.. de beebs die nu worden opgenomen moeten uitwijken naar harderwijk.. DUSSS....ik ga Anna extra in de gaten houden.. ze hoest wat en is een beetje verkouden.. zegt natuurlijk niks, maar toch...heftig hoor.. met mijn tante lijkt t iets beter te gaan, maar nog steeds geen echte vooruitgang... HIER: kids naar school..ik ga zo ff douchen met Marijn en aankleden.. Dan weer voeden...huishouden.. Ed is vanmiddag vrij (heeft deze week echt een tropenrooster..heerlijk) verder niets bijzonders op de planning vandaag.. misschien dat ik nog ff Zwolle in duik..prenatal ff bezoeken ofzo...heb nog steeds bonnen liggen..moet nog wat kraamcadeautjes kopen... verder lekker wat aan keuvelen in huis.. kids eten tussen de middag bij oma dus ik heb een heerlijk rustig dagje...ME LIKE!!!... Dinsdag (eerste werkdag) komt nu wel akelig dichtbij zeg..t schijnt errug rustig te zijn en dat komt mij wel heel goed uit... nou ja.. ik lul zomaar van me af.. MAJA.. thnx dat de namen zo goed bij elkaar passen...gaat eigenlijk vanzelf... Jur heet Jurian Daniel.. toen lisa kwam wilde we haar eerst Carmen Sophie noemen, maar dat vonden we helemal niet bij Jur passen.. te chique op een of andere manier.. dus werd t Lisa Marit...t valt op dat alle namen dezelfde klinkers hebben.. a en/of i maar dat viel ons laatst pas op... Zo zullen jullie ook wel automatisch iets kiezen dat bij Lune past.. Lune en.. grietje past bijv (vind ik) totaal niet bij elkaar Lune en.. sja.....ik vind zo veel leuk.. euh.. Fenne vind ik daar heel goed bij passen.. Nina ook (maar daar moet je van houden, ik vind dat leuk).. en zo zijn er nog heel veul namen.. maar dat mogen jullie lekker zelf uitvechten..hihihi *valt t op dat ik van meid uitga??? hihihi)* zo en nu weer wat doen dan maar....
VIV.. wordt je voor deze "wachtdagen" ook niet betaald?? is daar geen regeling voor? zou anders wel een heel onzeker beroep zijn.... SM.. ik blijf de eerste voeding ook in bed.. vanmorgen voor t eerst liggend gevoed op mijn zij.. ik was zoooo moe.. zo kon ik gewoon doormaffen..whahah...(bleef wel wakker trouwens.. heb r toen ze losliet lekker in dr eigen bed gelegd.. kon ik nog half uurtje blijven liggen..
Mogguh, Mom, ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat Elena zo ziek is van het krijgen van kiezen. Wat ik lees heeft ze een flinke griep te pakken. Wat koortsig en slecht eten hoort wel bij kiezen, maar zo ziek? Zou wel kunnen dat omdat die kiezen erbij komen, het herstel daarom langer duurt. Maar goed, ik ben natuurlijk geen deskundige Fijn dat ze gister een paar hapjes gegeten heeft, hopelijk vandaag weer wat meer! En jij sterkte met je rug, rustig aan! SM kutnacht, niet cool! Nog even bijslapen vandaag? En idd Daisy, super een goede echo! Lune moest weer zo huilen toen ik haar wegbracht naar het kdv net.. Bah, ga dan zo rot weg.. vind het maar niks. Maar weet ook dat het na een paar minuutjes weer over is. Dus daar maar aan denken. Er ging van alles rond daar, met name een buikvirus met overgeven en diarree.. Aaah, niet hier in huis hoor! Wordt altijd helemaal nerveus van dat soort berichten. Maar er gaat overal van alles rond nu, doe je niet zoveel aan. Ik heb ook een beroerde nacht gehad. Knallende koppijn en misselijk. Beetje migraine gevoel ofzo. Komt denk ik uit mijn nek, zit helemaal vast. Nu nog steeds niet fit, heb net paracetamol gehad en duik mijn nest weer in. Hopelijk straks beter.
Beterschap Maja! Wahahaha bijslapen, met 2 ukkies? Echt niet mogelijk... ik heb sinds ik Nora heb nooit meer s´middags kunnen slapen alleen dan de eerste 4 dagen ofzo. Dus Maja geniet ervan en slaap alles bij wat je nog bij kan slapen. Ze hebben net weer gebeld voor een flat van de woningbouw JOEPIEEEEEEEE morgen om 9 uur gaan we kijken. Hoe kan ik nu nog steeds positief zijn en hoop houden ?! We zullen zien. We hadden eigenlijk net besloten om toch maar te blijven waar we zitten, want een terras van 40m2 vind je gewoon niet, maar ik ga toch kijken hoor.
Ik heb net mijn afspraak afgezegt, voel me niet echt lekker, koppijn en moe, dus geen zin om helemaal de stad in te gaan.