Deze vind ik echt super. Daar heeft ze er al een paar van versleten. Ze heeft er nu 1 in 86 en heb er ook al 1 in 92 hangen. Het voordeel vind ik dat ze verstelbaar elastiek hebben. Ben gewoon weg van de spijkerbroeken van h&m. En ze zijn lekker goedkoop. Ik heb laatst hier een code gezet. Als je besteld online dan krijg je met die code 10% korting. Ik heb vorige week voor 140 besteld...
jullie kids hebben wel nog redenlijke maatjes zeg....dylan die valt niet op tussen 3 a 4 jarige....hij heeft qua lente maat 92/98
Sara heeft ook 92-98 in broekjes. 92-98 is trouwens in Spanje voor kinderen van 3 jaar is dat in NL ook zo? Ik bedoel dan staat er in 92-98/3 yrs.
Tessa is ook een kleine meid. Die heeft van broeken nu 86 aan. Pyjama's past ze nog prima in 80 zelfs. Shirtjes soms nog 86, maar het meest 92. Ik zit nog te zoeken naar een foto van Tessa in haar favo jeans, maar ik kan er niet zo snel 1 vinden. Ze heeft of blote benen, of er staan andere mensen op de foto of ze heeft een legging aan...
Ja maar ik denk dat de maten in Spanje sowieso anders zijn, hier zijn ze een stuk kleiner over het algemeen.
Volgens mij heb ik iets van Tessa in maat 86/92 waar in staat van 1-1.5Y. Zal morgen eens kijken. Weet wel dat ze het nu aan kan. Een pyjama volgens mij
oh ik wil inderdaad heel graag een foto zien van Tessa in die broeken kan ik meteen even kijken..... en die maten ja daar klopt echt vaak geen hol van
En van die 140 euro is ook weer wat terug gegaan hoor. Ik moet nog even uitrekenen hoeveel. Bestel nou maar gewoon dwaas... Geloof me maar, het zijn prima broeken... De korting is tot 31 jan geldig. Moet je alleen even in mijn berichten zoeken naar de code.
Ik ben een foto aan het uploaden. Is niet heel duidelijk te zien, maar je ziet wel de pijpen. Die zijn smal. Dit is volgens mij die met die werkjes op de kontzakken. Die ik eerst liet zien.
Is wel handig als ik dan de link er bij zet natuurlijk... http://i441.photobucket.com/albums/qq131/Boney81/DSC_2079.jpg