ohhh hellooo lief deesje.. snik snik hopelijk kom je heb me erop vrerheugd haha Oh ja misschien wel iets te botje.. maar ik ga het proberen heb ook die van jou besteld en bedankt voor de code..
Suusje heeft misschien hetzelfde als ik, even niet zoveel aansluiting kunnen vinden en een beetje forummoe ofzo....
Heb het even uit gerekend. Van de 142,05 hou ik 66.35 over van de H&M. Dat moet ik betalen dus. Waren 2 broeken van mezelf bij die ik niet mooi vond en 1 niet paste.
toch ben ik benieuwd hoe het met suus is en de rest?een teken van dat het goed gaat is al fijn toch vindt ik tenminste
ohhh jaaaa maar wij wachten hier op jou en luuk en natuurlijk olaf.. dees kom kom weg sneeuw weg gladheid please!!!!
Yep I know ennuh, we gaan morgen gewoon op weg en kijken hoe de snelweg te rijden is. Hier in Belgie strooien ze vaak slecht dus dat is geen goede graadmeter
Weet ik schatje Suus is weg.... Stom, khad haar ook niet moeten noemen. Had ik ook een hekel aan als dat steeds gedaan werd als ik hier meelas.... Sorry Suuske
we love suusje whahah....ze komt wanneer ze komt en blijft weg wanneer ze wilt... niet zoals wij en we love dat deesje komt...whahah joma en ik hebben het ook gered whahah