hier krijgen ze er helemaal niks tegen! Wat een verschil soms met Belgie he! Tja die taart gaat de vuilnisbak in die is knoerhard! haha jammer dat ik niet even een paar eitjes kan komen halen
Meiden, ik ga er vandoor. Ik ga vast in bed liggen. Even zappen. Geen idee hoelaat Peter thuis komt, maar ik zal vast in slaap vallen. Debora, fijne dag morgen. Doeg. xx
Truste Botje Debora, als je dichterbij had gewoond had ik ze gebracht hoor maar nu met die sneeuw maar niet doen
slaap lekker botje en joma ik weet dat jij het gebruikt hahah.. nu maar hopen dat ze het neit vergeet en anders komt het een andere keer dees ik heb zo een zin in morgen
Finn had met 3 maanden ook Rota. Toen waren we hem bijna kwijt Maar gelukkig is ie nu veel sterker! Ben wel trots op hem hoor, hij laat alles over zich heen komen en weet vrolijk te blijven! Thanks voor de knuffels... We zijn er inmiddels aan gewend he. Ik schrik er eigenlijk niet meer van
jajaj... ik hoop stiekem dat het niet zo druk wordt en dat alleen dees sizzel en joma komen hahah even lekker beppen nee hoor ik vind het wel leuk dat er morgen mensen komen zal wel minder zijn dan normaal maar ach
haha nee zou ik maar niet doen dees, zeker niet op dit tijdstip! @joma: m'n schoonmoeder heeft een appeltaartje gebakken en ik heb soesjes. Maar er komen ongeveer 14 mensen plus wij... das niet genoeg denk ik. Ik had het vanochtend willen maken zodat ik nog alle tijd had om eventueel een nieuwe te maken, maar dat ging nu niet
ik ga even in mijn grote kookboek kijken of ik nog iets maken kan! Misschien tot morgen meiden En sorry voor het ego
deb... ik zal morgen niet of bijna niet hier zijn dus alvast heel erg van harte met en voor FINN.. geniet van je dag waar is iedereen?