Was ff wat aan het zoeken voor mijn iPhone Truste Debora en alvast gefelicieerd met Finn. Ik ben hier morgen niet denk ik. Truste Joompie Hierrrrrrrrrrrrrr Dwaas
ik traceer je wel... nu hier en op sp..whahha wel grappig het dat internet.. alleen denk ik dat mijn toppie het ook zo begeeft dus ik zeg alvast slaap lekker en tot morgen
Ik ga zo ook afsluiten Truste allemaal Ooh ennuh, 27 april hebben we een afspraak in het ziekenhuis met onze donor
neee ik ga niet weg... luister ik ooit naar mausie.. ik blijf totdat mijn toppie uitvalt en dat is vast en zeker snel...
En bedankt Boon, ik (Julia) is nu 2 spijkerbroeken (inderdad die 2 die je liet zien), een roze skinny (tessa heeft jem in het paars) en een super hippe zomerjas rijker Typisch een geval van overmacht!
He gatver Debora, wat rot voor Finn en voor jullie! Heel veel sterkte en ik hoop dat jullie toch nog een gezellige verjaardag hebben!
haaaai allemaal... jeej.. wat kunnen jullie kletsen zeg.. ongelooflijk.. wel erg gezellig! Debora.. jeej.. wat zul je geschrokken zijn.. Beterschap voor Finn en alvast een heeeeeeeele fijne verjaardag morgen!!! Bones, Mooie foto van Tessa hoor!!! euh...weet de rest niet meer.. whahahaha...
Het sneeuwt hier ook alweer zo hard... pfffff... nu maar hopen dat het morgen meevalt.. dan kunnen we gezellig naar dwaas toe!
Debora lieverd dat meen je niet wat rot voor jullie!! hoop dat finn zich morgen klein beetje beter voelt. en als er iets is mag je me smsen hoor ongeacht tijdstip!!! (kan alleen niet altijd beloven dat ik reager ) Verder allemaal dikke knuffel