Ja Joma, helemaal. Of de reparatie of een nieuwe. Netjes he? Neem jij hem mee? Ach, ik neem die van mij ook wel mee (nou ja, van Olafs werk, is niet van mij) als ik hem niet vergeet
Ben al weer even niet hier geweest en heb nu ook geen tijd om bij te lezen... misschien vanavond... dikke knuffel voor iedereen! Enne... hier alles goed hoor... ook met onze Pipi Langkous, ze heeft vandaag namelijk 2 vlechtjes, ik moet er nog even aan wennen, maar volgens mij staat dit wel leuk... zal straks wel foto proberen te maken! Doeg, fijne zondag!
Haha, leuk Wen, kben benieuwd Heeeeeeeeey Dwaasje Kheb net kwamkwammer gesneden en al mijn dieetzooi ingepakt. Da's wel steeds een gedoe hoor
Door jullie gepraat over H&M heb ik een zooi shirts en 2 shorts besteld voor Luuk en een spijkerjack. Ik had de code van Botje en online nog een code gevonden. Kreeg 10% + 5 korting. Stomme is alleen dat een groot deel pas in maart geleverd kan worden. Op zich niet zo erg, zal dan vast nog niet warm zijn maar wel raar. Ik zat ook met de maat. Luuk heeft nu 92/98 van shirts. Ze hebben daar 86/92 of 98/104 dus die laatste heb ik maar gedaan. De shorts in 92 gedaan.
zo hier net aangekleed beneden met een broodje, gwen zit op onze slaapkamer onder de dekens met een beker thee teletubbies te kijken, en mars is overhemden aan het strijken, dus relaxte boel hier haha
Ik zit ineens te denken.. misschien kan ik voor of na t werk een bakkie komen doen in Enter. Hoe laat zitten jullie daar en kan iemand mij een adres pb'en? Het is nml een 40 min vanaf huis en een 35 min vanaf het werk.
FINN.. VAN HARTE MET JE 2e VERJAARDAG!!!!.. maak er een super dag van.. Debora en hubby.. ook Gefeliciteerd.. **hier druk dagje.. ga vanavond teruglezen...** koes koes..we gaan nu sleeen in de leemcule.. LEUK.. Anna mee in de doek, Marijn in buggy.. dan moet t willen met z'n allen..whahaha.. tot laterrr
Lieve Finn, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Mooie kado's gehad? En lekker taart gegeten? Ook papa en mama gefeliciteerd
Finn, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Heb je een leuke dag gehad? Papa en mama natuurlijk ook gefeliciteerd!
Ik baalde zo van het jurkje dat Sofie niet aan wil, dat ik maar een tweede poging heb gewaagd. Gelukkig is ze over dit modelletje meer te spreken Dit is het resultaat van een dagje (met de nodige onderbrekingen) naaien:
Wat een ontzettend leuk jurkje Meiske! Doe je er dan een wit shirtje en maillotje onder ofzo? Ook leuk voor de zomer zeg zo'n model jurkje... wou dat ik dat kon! Ichtus, hoe was sleeen? Hier vanmiddag ook een flinke slee-wandeling gemaakt, echt heerlijk! Joma, een chilldagje gehad dus... lekker zeg!